Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kathie F. Nunley in metoda Layered Curriculum : notranja diferenciacija in ohranjanje standardov
Avtorji:ID Volk, Mojca (Avtor)
ID Zudič Antonič, Nives (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Crasnich, Sergio (Komentor)
Datoteke:.pdf Volk-Mojca.pdf (910,01 KB)
MD5: 13456E5CBE50F2B615182958EE3C4452
 
Jezik:Italijanski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:Layered Curriculum, insegnamento a livelli, differenziazione, motivazione, stress, neuroscienze
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Volk]
Leto izida:2015
Št. strani:86, [8] str.
PID:20.500.12556/RUP-7038 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:1537690820 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2015
Število ogledov:3414
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Il metodo del Layered Curriculum di Kathie F. Nunley
Ključne besede:Layered Curriculum, poučevanje po nivojih, diferenciacija, motivacija, stres, nevroznanost, magistrske naloge


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici