Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Innovation and communication as dimensions of the marketing culture : their influence on financial performance in Slovenia's insurance and construction industries
Avtorji:ID Postružnik, Natalie C. (Avtor)
ID Moretti, Melita (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-LD8FJXOQ
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Opis:This study explores the meaning and role of the marketing culture within organizations-specifically, innovativeness and internal communications, both of which have a significant impact on an organizationʼs financial performance. A qualitative study was conducted in the insurance and construction industries in Slovenia based on theoretical insights, in which 11 semi-structured interviews were conducted with top and middle managers of medium-sized and large organizations. Recommendations to be applied in practice and for further research are given based on the findings.
Ključne besede:marketing culture, finacial performance, innovation, internal communications, insurance industry, construction industry
Založnik:Društvo ekonomistov Maribor
Leto izida:2012
Št. strani:str. 35-47
Številčenje:Letn. 58, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUP-7686 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:0547-3101
UDK:005.336.1:005.57:001.895(497.4)
COBISS.SI-ID:4267991 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:30.12.2015
Število ogledov:3299
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Inovativnost in komuniciranje kot dimenziji marketinške kulture v luči finančne uspešnosti poslovanja v slovenski gradbeni in zavarovalniški panogi
Opis:V prispevku so opredeljeni pomen in vloga marketinške kulture organizacije in njenih kategorij inovativnosti ter interno komuniciranje, ki pomembno vplivajo na finančno uspešnost poslovanja organizacij. Na podlagi teoretičnih spoznanj je bila izvedena kvalitativna raziskava v gospodarskih panogah zavarovalništvo in gradbeništvo v Republiki Sloveniji. Na osnovi ugotovitev raziskave so podana priporočila za prakso in nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede:trženje, finance, inovativnost, komuniciranje, zavarovalništvo, gradbeništvo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici