Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Restaurant quality measurement based on marketing factors : the managersʹ perspective
Avtorji:ID Kukanja, Marko (Avtor)
Datoteke:URL http://www.hippocampus.si/ISSN/2335-4194/Academica%20Turistica,%20Year%208,%20No.%202,%20November%202014,%20ISSN%202335-4194.pdf
 
URL http://www.hippocampus.si/ISSN/2335-4194/Academica%20Turistica,%20Year%208,%20No.%202,%20November%202014,%20ISSN%202335-4194.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Ključne besede:restaurant quality, service quality management, F&B management, marketing mix, Slovenia
Leto izida:2015
Št. strani:str. 15-28, 107
Številčenje:Year 8, no. 2
PID:20.500.12556/RUP-8508 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640.4:005.336.3
ISSN pri članku:1855-3303
COBISS.SI-ID:1538188484 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.08.2016
Število ogledov:3007
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Academica turistica. tourism & innovation journal
Založnik:Turistica, Turistica, University of Primorska Press
ISSN:1855-3303
COBISS.SI-ID:237856768 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Restaurant quality measurement based on marketing factors - the managersʹ perspective
Ključne besede:kakovost, prehrambeno gostinstvo, kakovost storitev, menedžment, hrana in pijača, trženjski splet, Slovenija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici