Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj
Avtorji:ID Hmelak, Maja (Avtor)
ID Lepičnik-Vodopivec, Jurka (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-GQFZXLMC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku želimo osvetliti vzgojiteljev profesionalni razvoj z vidika njegovih strokovnih in osebnih pričakovanj. V prvem delu na kratko predstavljamo sodobne težnje po vse večji profesionalnosti vzgojitelja predšolskih otrok, na kar se navezujejo tudi njegova (vedno večja) lastna pričakovanja. V nadaljevanju se osredotočimo na izsledke empirične raziskave, ki smo jo izvajali na vzorcu 616 slovenskih in hrvaških študentov predšolske vzgoje in vzgojiteljev predšolskih otrok. Tovrstne analize razkrivajo obstoj vrste zanimivih (pričakovanih/nepričakovanih) podobnosti in razlik v pričakovanjih vzgojiteljev predšolskih otrok o njihovem profesionalnem razvoju glede na osebo (vzgojitelj, študent), spol (moški, ženski), status (novinci, uveljavljeni, izkušeni) in državo (Slovenija, Hrvaška).
Ključne besede:predšolska vzgoja, predšolski otroci, vzgojitelji, profesionalni razvoj
Leto izida:2013
Št. strani:str. 63-77
Številčenje:Letn. 6, št. 2/3
PID:20.500.12556/RUP-8624 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-4431
UDK:37.011.3-051:373.2
COBISS.SI-ID:20087560 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:02.04.2017
Število ogledov:2491
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Expectations of preschool teachers about their professional development
Opis:In this discourse we want to shed some light on preschool teachers' professional development, focusing on their professional and personal expectations. The first part includes a short presentation of modern trends for an ever-increasing preschool teacher professionalism, which also relates to their own (ever-increasing) expectations. That is followed by an analysis based on our empirical study which we carried out on a population of 616 Slovenian and Croatian preschool education students and preschool teachers. Those analyses revealed a series of interesting (expected/unexpected) similarities and differences in preschool teachers' expectations about their professional development based on their background (teacher, student), gender (male, female), status (beginners, established, experienced), and country (Slovenia, Croatia).
Ključne besede:professional development, expectations, preeschool teachers, preschooler


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici