Naslov: | Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence |
---|
Avtorji: | ID Plazar, Janja (Avtor) |
Datoteke: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7IG789WU
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Znanstveno delo |
---|
Tipologija: | 1.02 - Pregledni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Učenje naravoslovja je pomembno tako za polnočutne kot tudi za slepe in slabovidne otroke, saj poleg pridobivanja naravoslovnega znanja razvijajo sposobnost razmišljanja in reševanja problemov na logičen in znanstven način. Dandanes pouk naravoslovja temelji na načelu konstruktivizma, pri katerem otroci nastopajo kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen način kot polnočutni, si pri učenju naravoslovja pomagamo s prilagoditvijo metod ter učnih pripomočkov, ki omogočajo aktivno učenje slepih in slabovidnih učencev ter pripomorejo k trajnejšemu znanju, hkrati pa zmanjšujejo možnost nastanka morebitnih napačnih predstav. |
---|
Ključne besede: | učenje naravoslovja, slepi in slabovidni učenci, izkustveno učenje, prilagoditev učnih pripomočkov, inkluzija |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
Št. strani: | str. 159-175 |
---|
Številčenje: | Letn. 8, št. 4 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-8654 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 37.091.3:5-056.262 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1538084292 |
---|
Datum objave v RUP: | 24.01.2018 |
---|
Število ogledov: | 3274 |
---|
Število prenosov: | 45 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |