Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence
Avtorji:ID Plazar, Janja (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-7IG789WU
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učenje naravoslovja je pomembno tako za polnočutne kot tudi za slepe in slabovidne otroke, saj poleg pridobivanja naravoslovnega znanja razvijajo sposobnost razmišljanja in reševanja problemov na logičen in znanstven način. Dandanes pouk naravoslovja temelji na načelu konstruktivizma, pri katerem otroci nastopajo kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen način kot polnočutni, si pri učenju naravoslovja pomagamo s prilagoditvijo metod ter učnih pripomočkov, ki omogočajo aktivno učenje slepih in slabovidnih učencev ter pripomorejo k trajnejšemu znanju, hkrati pa zmanjšujejo možnost nastanka morebitnih napačnih predstav.
Ključne besede:učenje naravoslovja, slepi in slabovidni učenci, izkustveno učenje, prilagoditev učnih pripomočkov, inkluzija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 159-175
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUP-8654 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.3:5-056.262
COBISS.SI-ID:1538084292 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.01.2018
Število ogledov:3279
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching science to blind or partially sighted students
Opis:Science education is of equally great importance to blind or partially sighted children as it is to fully-sighted children. Nowadays, science education is based predominantly on the principle of constructivism, in which children are engaged as active participants. Such learning processes enable them to acquire scientific knowledge and develop the ability to think and solve problems in a logical manner. This paper illustrates how science education methods and tools need to be adapted for blind or partially sighted students, in order for them to become active members of the learning process, taking into account that they perceive the world differently than fully-sighted children.
Ključne besede:science education, blind or partially sighted students, inquiry-based learning, adjusted educational tools, inclusion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici