Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Zlatka Meško Štok: Management znanja kot temelj odličnosti v gospodarskih družbah

MSc theses (22)

  1. Andreja Vovk: Koncept usmeritve k strankam za uspešno upravljanje odnosov družbe s strankami
  2. Katja Grabler: Vloga in pomen znane osebnosti v oglaševanju
  3. Nataša Cener: Ravnanje posameznikov z odpadki
  4. Vasja Roblek: Management znanja in fluktuacija v tehnoloških parkih
  5. Darja Pečovnik: Zadovoljstvo dobaviteljev v elektrokovinski industriji s svojimi odjemalci
  6. Damjan Kocjanc: Analiza zadovoljstva kupcev v savinjski regiji s prodajnim programom prednapetostna zaščita objektov in naprav
  7. Nataša Grabler: Družbena odgovornost do zaposlenih kot vidik trajnostnega razvoja podjetja
  8. Dušan Pene: Vloga managerja projekta in vodje projekta pri izvajanju projekta
  9. Albin Tepeh: Socialnovarstvena oskrba in družbena odgovornost v Slovenski vojski
  10. Andrej Miloš Pogačnik: Dejavniki motivacije za izobraževanje
  11. Petra Rojc Parditey: Vloga marketinga v slovenskih muzejih
  12. Danijela Blagojevič: Vpliv dejavnikov managementa na pogostost trpinčenja v proizvodnih organizacijah
  13. Urška Antloga: Vloga in pomen poslovne etike pri vodenju zaposlenih
  14. Žiga Rajterič: Vpliv prodajalcev na trg televizijskih aparatov v Sloveniji in Litvi
  15. Veronika Lemut: AEO certifikat, konkurenčna prednost v mednarodni trgovini ali zgolj prestiž sodobnega časa
  16. Lučka Orož: Analiza procesa nakupnega odločanja za prehranska dopolnila, namenjena otrokom
  17. Irena Šket: Pomen motiviranosti ter dejavniki vodenja managerjev za krepitev zadovoljstva zaposlenih
  18. David Koren: Vpliv procesa poprodaje in tržnih pogojev na trend prodaje avtomobilov
  19. Mateja Kovačič: Vpliv trgovske blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov v trgovinski dejavnosti
  20. Maša Pfajfar: Strategija in instrumenti marketinškega komuniciranja v trgovinah s tehničnim blagom
  21. Gregor Šušmelj: Motivacijski dejavniki zavarovalnih zastopnikov
  22. Maja Štalekar: Vloga managerjev in poslovna komunikacija v organizaciji

BSc theses (126)

  1. Aleksander Pirjevec: Strategije razvoja storitvenega podjetja
  2. Tomaž Škabar: Trg nepremičnin v Sloveniji
  3. Gregor Jelen: Vloga in značilnosti uspešnih prodajalcev
  4. Alenka Kotnik: Smotrnost prednaročanja šolskih potrebščin
  5. Borut Topole: Trženje blagovne znamke podjetja
  6. Uroš Komar: Trženje v malem storitvenem podjetju
  7. Hajdi Korošec: Strategija tržnega vstopa
  8. Urška Pečnik: Organizacijska klima v podjetju
  9. Mateja Kovačič: Zadovoljstvo zaposlenih v proizvodnem, trgovskem in storitvenem podjetju
  10. Darja Oštir: Vpliv poslovne obleke managerjev in njihov pogled na urejenost v poslovnem okolju
  11. Igor Bizimoski: Gospodarsko sodelovanje z nekdanjo SFR Jugoslavijo -
  12. Metka Lozar: Tržno komuniciranje v izbranem podjetju
  13. Aleksander Polajžer: Analiza prodajne logistike v proizvodnem podjetju
  14. Elena Gregorič: Vpliv oglaševanja na odločanje kupcev v trženju
  15. Urška Antloga: Zadovoljstvo zapsolenih in ciljno vodenje
  16. Aljoša Krajnc: Trženje alternativnih metod zdravljenja
  17. Maja Štalekar: Vloga in vodenje teamskega dela v organizaciji
  18. Leon Saša Ilić: Vloga trženja v kulturno-umetniškem zavodu
  19. Luka Stanonik: Strategija trženja pohištvenega okovja
  20. Benjamin Krobat: Tržno komuniciranje v podjetju
  21. Mojca Pivk: Trženje slovenskega vina na švedskem tržišču
  22. Nataša Ajdnik: Motiviranost zaposlenih v času recesije
  23. Jadranka Lemut: Razvoj in trženje XDSL proizvodov
  24. Špela Čeperlin: Management v prostovoljnem gasilskem društvu
  25. Jure Lesnik: Trženje zdravstvenega zavarovanja z asistenco
  26. Andreja Moćić: Vpliv vedenjskih dejavnikov na kupca
  27. Vesna Staroveški: Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu
  28. Luka Kljakovič: Organizacija športne prireditve
  29. Andrej Košir: Trženjski splet v podjetju
  30. Alen Beltram: Trženje tiskarskih storitev
  31. Marko Zorko: Trženje računalniških storitev
  32. Mateja Jančič: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih na področju marketinga
  33. Saraja Bandelj: Trženje poprodajnih storitev na primeru prodaje vozil
  34. Gregor Lisec: Trženje poprodajnih storitev
  35. Jasmina Belak: Strategija uvajanja novih storitev
  36. Katarina Maiti Beltram: Zadovoljstvo odjemalcev v izbranem podjetju
  37. Urša Lovišček: Vloga in vodenje tima v organizaciji ter njegovo delovanje
  38. Dean Majkič: Promocija in pomembnost izbire programov Hotela
  39. Barbara Žgavec: Pospeševanje prodaje na ruskem trgu
  40. Keith Kleva: Fotovoltaika: trženje in njen potencial
  41. Martina Fojkar: Razvoj športnega turizma v Sloveniji
  42. Nina Jelenko: Trženje blagovne znamke proizvajalnega podjetja
  43. Boban Jagodić: Interaktivno trženje
  44. Milenka Dimnik: Trženje z velikimi podjetji
  45. Danijela Blagojevič: Trženje blagovne znamke PVC stavbnega pohištva
  46. Mišo Jesenik: Trženjski splet kot temeljno vodilo podjetja
  47. Katja Majerle: Trženje oglaševanja - oglaševanje na internetu
  48. Mojca Tuljak: Marketinško komuniciranje z vidika televizijske oddaje
  49. Marjan Merkelj: Trženje betonskih izdelkov
  50. Ervin Kazić: Sodobne tržne poti hotelskih storitev
  51. Ema Kladnik: Strategija trženja nakupovalnega centra
  52. Primož Batič: Raziskava potencialov in razvoj turistične ponudbe v občini
  53. Laura Čargo: Neposredno trženje s poudarkom na primeru igralništva
  54. Matej Bajt: Trženje upravniških storitev na območju mesta Koper
  55. Simon Čeligo: Trženje kamnitih izdelkov
  56. Tatjana Cvijanović: Marketing v športu na primeru nogometnega kluba
  57. Dušan Bogataj: Trženje elektromateriala
  58. Jana Remškar: Management in usposabljanje v zdravstvenem domu
  59. Gregor Humar: Pospeševanje prodaje in vpliv na uspešnost prodaje
  60. Lea Kokalj: Nabavno trženje na področju tkanin v proizvodnem podjetju
  61. Matej Funa: Strategija trženja v turizmu
  62. Martina Cukjati: Strategija trženja storitev kulturnega doma
  63. Anja Švab: Pomen in učinkovitost parajezika v poslovnem svetu
  64. Nastija Podobnik: Teamsko delo in team building v Sloveniji
  65. Miran Ključevšek: Prodor na tržišče Srbije
  66. Petra Bonin Kramberger: Pomen trženjskih raziskav
  67. Irena Rozman: Sodobne metode zbiranja kadrov - analiza organizacij in dobrih praks na podrošju marketinga
  68. Sandra Svenšek: Zadovoljstvo zaposlenih kot rezultat politike organizacije
  69. Matej Sedmak: Trženje kartinga in uveljavitev nove blagovne znamke "Kartline"
  70. Barbara Hribernik: Management izobraževanja učiteljev osnovnih šol
  71. Petra Mohorko: Možnosti za izboljšave v poslovanju tima za prodajo novoletnega programa
  72. Boštjan Hostnik: Celostna grafična prenova vinske blagovne znamke
  73. Sonja Drovenik: Zadovoljstvo zaposlenih kot pogoj odličnosti vodenja in organiziranosti
  74. Cvetka Tratnjek: Tržna raziskava o zadovoljstvu odjemalcev v trgovskem podjetju
  75. Gregor Pirmanšek: Izvajanje tržnih aktivnosti v storitvenem podjetju
  76. Alen Vučić: Vloga in aktivnosti športnega managementa
  77. Mojca Jančar: Vloga managerk v slovenskem prostoru in primerjava v obravnavanem podjetju
  78. Sara Umek: Vloga trženja na področju turizma v občini
  79. Maja Mertuk: Zadovoljstvo porabnikov s ponudbo opekarniških izdelkov
  80. Jože Zavec: Pozicioniranje blagovne znamke Remko na slovenskem trgu
  81. Klavdija Tomc: Sistem vodenja kakovosti
  82. Marjeta Bizovičar: Trženje investicijskih skladov preko premoženjskih svetovalcev
  83. Laura Banko: Pospeševanje prodaje v parfumerijah Ypsilon
  84. Katja Sehur: Zadovoljstvo kupcev z izdelki proizvodnega podjetja
  85. Karmen Žlogar: Trženjski splet hotelskega podjetja
  86. Irena Hlastec: Vloga managementa v procesu odločanja v javnem zavodu
  87. Veronika Kern: Managerke in obvladovanje stresa v managementu
  88. Tadej Kincl: Trženje v elektroindustrijskem podjetju
  89. Dejan Urankar: Trženjske poti bančnega zavarovalništva
  90. Nina Kralj: Vpliv kakovosti na poslovno odličnost v podjetju
  91. Metka Škrbić: Kakovost poslovanja v proizvodnem podjetju
  92. Jožica Zapušek: Vpliv medosebnih odnosov na zadovoljstvo zaposlenih v trgovskem podjetju
  93. Erika Boštjančič: Analiza prodajnih poti vrtnin v Pomurju
  94. Blaž Erčulj: Trženjska strategija v turizmu v občini
  95. Vilijam Unger: Trendi in izzivi razvoja bančništva v Sloveniji
  96. Monika Kete: Trženje in vloga zlata in srebra v družbi
  97. Sonja Šeligo: Gostoljubnost kot ključni element trženja kakovosti storitev
  98. Rebecca Rožencvet: Podrejenost žensk v poslovnem svetu
  99. Sebastjan Zidanšek: Strategija trženja blagovne znamke
  100. Karmen Zabukovnik: Orodja za pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  101. Katja Černigoj: Organizacijska energija v izbranem podjetju
  102. Nensi Kobal: Ozaveščanje zaposlenih in certifikat "Družini prijazno podjetje"
  103. Urška Senič: Vpliv oglaševanja na prodajo nizkocenovnih izdelkov
  104. Maja Tomažin Rizvić: Analiza nakupovalnih navad slovenskih potrošnikov
  105. Marija Martič: Vloga managementa in vodenja v javni upravi
  106. Valdrina Mustafi: Managerke in stres na delovnem mestu
  107. Lidija Vodušek: Strateško trženje blagovne znamke
  108. Brigita Nemec: Vloga managerja in managementa v sodobnem podjetju
  109. Marko Kravos: Snovanje nove blagovne znamke in njeno uveljavljanje
  110. Andreja Hribernik: Izvedba projekta v trženju za izdelavo otroške konfekcije
  111. Anja Sergaš: Metode pridobivanja kadrov v primorskih organizacijah
  112. Ankica Kovačec: Zadovoljstvo potrošnikov in vloga managementa v trgovini
  113. Aleksandra Ključar: Trženje izdelkov v proizvodnem podjetju
  114. Pia Jelen: Motivacija zaposlenih na delovnem mestu
  115. Mihael Hrustelj: Trženje glasbenega projekta
  116. Jasmina Bratož: Pomen filozofije, etike in kulture managementa
  117. Božena Starman Trampuš: Zadovoljstvo in odzivnost uporabnikov zdravstvenih storitev
  118. Bojana Kodrič: Zadovoljstvo zaposlenih in organizacijska klima v izbranem podjetju
  119. Maja Rutar: Vloga vodje v timu - komunikacija in motiviranost članov v njem
  120. Milan Čurin: Vodenje in organizacija poker room-a v Sloveniji
  121. Andreja Gliha: Strategija marketinga v start-up podjetju
  122. Luka Jenko: Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing
  123. Anja Puh: Vodenje in motivacija zaposlenih v zavodu X
  124. Alen Tomažin: Komuniciranje v trženju - prodaja vozil v Posavju
  125. Barbara Vučko: Strategija trženja blagovne znamke na področju kozmetike
  126. Gregor Kladnik: Prednost obmejne gospodinjske potrošnje

Other documents (13)

  1. Zlatka Meško Štok: Vloga managementa za dvig kakovosti trženja storitev
  2. Marko Unterlechner, Zlatka Meško Štok, Mirko Markič: Inoviranje, kakovost in Lean Six Sigma v proizvodnem procesu
  3. Maja Meško, Zlatka Meško Štok, Petra Mijoč, Damir Karpljuk, Mateja Videmšek: Gender differences in stress symptoms among Slovene managers
  4. Zlatka Meško Štok: Metode proučevanja primerov
  5. Zlatka Meško Štok: Managing, communications, and organizational culture
  6. Maja Meško, Zlatka Meško Štok, Iztok Podbregar, Damir Karpljuk: Stresne obremenitve na delovnem mestu managerja
  7. Zlatka Meško Štok: Management znanja v sodobnih organizacijah
  8. Dušan Pene, Zlatka Meško Štok: Učinkovito in uspešno vodenje projekta
  9. Maja Meško, Mateja Videmšek, Jože Štihec, Zlatka Meško Štok, Damir Karpljuk: Razlike med spoloma pri nekaterih simptomih stresa ter intenzivnost doživljanja stresnih simptomov
  10. Vasja Roblek, Zlatka Meško Štok, Maja Meško: The complexity view on the changes in social and economic environment in 21 century
  11. Petra Mijoč, Maja Meško, Damir Karpljuk, Mateja Videmšek, Zlatka Meško Štok: Zaznave povezane z organizacijsko kulturo med vodilnim in strokovnim kadrom v slovenskih podjetjih
  12. Maja Meško, Mateja Videmšek, Damir Karpljuk, Zlatka Meško Štok, Iztok Podbregar: Occupational stress among Slovene managers with respect to their participation in recreational sport activities
  13. Klemen Kavčič, Maja Meško, Zlatka Meško Štok, Mirko Markič: Corporate policy and the degree of management sophistication in Slovenian companies
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica