Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Zlatka Meško Štok: Management znanja kot temelj odličnosti v gospodarskih družbah

Magistrska dela (22)

  1. Maja Štalekar: Vloga managerjev in poslovna komunikacija v organizaciji
  2. David Koren: Vpliv procesa poprodaje in tržnih pogojev na trend prodaje avtomobilov
  3. Mateja Kovačič: Vpliv trgovske blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov v trgovinski dejavnosti
  4. Maša Pfajfar: Strategija in instrumenti marketinškega komuniciranja v trgovinah s tehničnim blagom
  5. Gregor Šušmelj: Motivacijski dejavniki zavarovalnih zastopnikov
  6. Irena Šket: Pomen motiviranosti ter dejavniki vodenja managerjev za krepitev zadovoljstva zaposlenih
  7. Lučka Orož: Analiza procesa nakupnega odločanja za prehranska dopolnila, namenjena otrokom
  8. Veronika Lemut: AEO certifikat, konkurenčna prednost v mednarodni trgovini ali zgolj prestiž sodobnega časa
  9. Žiga Rajterič: Vpliv prodajalcev na trg televizijskih aparatov v Sloveniji in Litvi
  10. Urška Antloga: Vloga in pomen poslovne etike pri vodenju zaposlenih
  11. Danijela Blagojevič: Vpliv dejavnikov managementa na pogostost trpinčenja v proizvodnih organizacijah
  12. Petra Rojc Parditey: Vloga marketinga v slovenskih muzejih
  13. Andrej Miloš Pogačnik: Dejavniki motivacije za izobraževanje
  14. Albin Tepeh: Socialnovarstvena oskrba in družbena odgovornost v Slovenski vojski
  15. Nataša Grabler: Družbena odgovornost do zaposlenih kot vidik trajnostnega razvoja podjetja
  16. Dušan Pene: Vloga managerja projekta in vodje projekta pri izvajanju projekta
  17. Damjan Kocjanc: Analiza zadovoljstva kupcev v savinjski regiji s prodajnim programom prednapetostna zaščita objektov in naprav
  18. Darja Pečovnik: Zadovoljstvo dobaviteljev v elektrokovinski industriji s svojimi odjemalci
  19. Vasja Roblek: Management znanja in fluktuacija v tehnoloških parkih
  20. Nataša Cener: Ravnanje posameznikov z odpadki
  21. Katja Grabler: Vloga in pomen znane osebnosti v oglaševanju
  22. Andreja Vovk: Koncept usmeritve k strankam za uspešno upravljanje odnosov družbe s strankami

Diplomska dela (126)

  1. Gregor Kladnik: Prednost obmejne gospodinjske potrošnje
  2. Anja Puh: Vodenje in motivacija zaposlenih v zavodu X
  3. Alen Tomažin: Komuniciranje v trženju - prodaja vozil v Posavju
  4. Barbara Vučko: Strategija trženja blagovne znamke na področju kozmetike
  5. Milan Čurin: Vodenje in organizacija poker room-a v Sloveniji
  6. Andreja Gliha: Strategija marketinga v start-up podjetju
  7. Luka Jenko: Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing
  8. Maja Rutar: Vloga vodje v timu - komunikacija in motiviranost članov v njem
  9. Bojana Kodrič: Zadovoljstvo zaposlenih in organizacijska klima v izbranem podjetju
  10. Božena Starman Trampuš: Zadovoljstvo in odzivnost uporabnikov zdravstvenih storitev
  11. Jasmina Bratož: Pomen filozofije, etike in kulture managementa
  12. Mihael Hrustelj: Trženje glasbenega projekta
  13. Pia Jelen: Motivacija zaposlenih na delovnem mestu
  14. Aleksandra Ključar: Trženje izdelkov v proizvodnem podjetju
  15. Ankica Kovačec: Zadovoljstvo potrošnikov in vloga managementa v trgovini
  16. Andreja Hribernik: Izvedba projekta v trženju za izdelavo otroške konfekcije
  17. Anja Sergaš: Metode pridobivanja kadrov v primorskih organizacijah
  18. Brigita Nemec: Vloga managerja in managementa v sodobnem podjetju
  19. Marko Kravos: Snovanje nove blagovne znamke in njeno uveljavljanje
  20. Lidija Vodušek: Strateško trženje blagovne znamke
  21. Valdrina Mustafi: Managerke in stres na delovnem mestu
  22. Marija Martič: Vloga managementa in vodenja v javni upravi
  23. Maja Tomažin Rizvić: Analiza nakupovalnih navad slovenskih potrošnikov
  24. Urška Senič: Vpliv oglaševanja na prodajo nizkocenovnih izdelkov
  25. Nensi Kobal: Ozaveščanje zaposlenih in certifikat "Družini prijazno podjetje"
  26. Katja Černigoj: Organizacijska energija v izbranem podjetju
  27. Karmen Zabukovnik: Orodja za pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  28. Sebastjan Zidanšek: Strategija trženja blagovne znamke
  29. Rebecca Rožencvet: Podrejenost žensk v poslovnem svetu
  30. Sonja Šeligo: Gostoljubnost kot ključni element trženja kakovosti storitev
  31. Monika Kete: Trženje in vloga zlata in srebra v družbi
  32. Vilijam Unger: Trendi in izzivi razvoja bančništva v Sloveniji
  33. Blaž Erčulj: Trženjska strategija v turizmu v občini
  34. Erika Boštjančič: Analiza prodajnih poti vrtnin v Pomurju
  35. Jožica Zapušek: Vpliv medosebnih odnosov na zadovoljstvo zaposlenih v trgovskem podjetju
  36. Metka Škrbić: Kakovost poslovanja v proizvodnem podjetju
  37. Dejan Urankar: Trženjske poti bančnega zavarovalništva
  38. Nina Kralj: Vpliv kakovosti na poslovno odličnost v podjetju
  39. Tadej Kincl: Trženje v elektroindustrijskem podjetju
  40. Irena Hlastec: Vloga managementa v procesu odločanja v javnem zavodu
  41. Veronika Kern: Managerke in obvladovanje stresa v managementu
  42. Karmen Žlogar: Trženjski splet hotelskega podjetja
  43. Katja Sehur: Zadovoljstvo kupcev z izdelki proizvodnega podjetja
  44. Laura Banko: Pospeševanje prodaje v parfumerijah Ypsilon
  45. Marjeta Bizovičar: Trženje investicijskih skladov preko premoženjskih svetovalcev
  46. Klavdija Tomc: Sistem vodenja kakovosti
  47. Jože Zavec: Pozicioniranje blagovne znamke Remko na slovenskem trgu
  48. Maja Mertuk: Zadovoljstvo porabnikov s ponudbo opekarniških izdelkov
  49. Sara Umek: Vloga trženja na področju turizma v občini
  50. Mojca Jančar: Vloga managerk v slovenskem prostoru in primerjava v obravnavanem podjetju
  51. Alen Vučić: Vloga in aktivnosti športnega managementa
  52. Gregor Pirmanšek: Izvajanje tržnih aktivnosti v storitvenem podjetju
  53. Cvetka Tratnjek: Tržna raziskava o zadovoljstvu odjemalcev v trgovskem podjetju
  54. Sonja Drovenik: Zadovoljstvo zaposlenih kot pogoj odličnosti vodenja in organiziranosti
  55. Boštjan Hostnik: Celostna grafična prenova vinske blagovne znamke
  56. Petra Mohorko: Možnosti za izboljšave v poslovanju tima za prodajo novoletnega programa
  57. Barbara Hribernik: Management izobraževanja učiteljev osnovnih šol
  58. Matej Sedmak: Trženje kartinga in uveljavitev nove blagovne znamke "Kartline"
  59. Sandra Svenšek: Zadovoljstvo zaposlenih kot rezultat politike organizacije
  60. Irena Rozman: Sodobne metode zbiranja kadrov - analiza organizacij in dobrih praks na podrošju marketinga
  61. Petra Bonin Kramberger: Pomen trženjskih raziskav
  62. Miran Ključevšek: Prodor na tržišče Srbije
  63. Nastija Podobnik: Teamsko delo in team building v Sloveniji
  64. Anja Švab: Pomen in učinkovitost parajezika v poslovnem svetu
  65. Martina Cukjati: Strategija trženja storitev kulturnega doma
  66. Matej Funa: Strategija trženja v turizmu
  67. Lea Kokalj: Nabavno trženje na področju tkanin v proizvodnem podjetju
  68. Gregor Humar: Pospeševanje prodaje in vpliv na uspešnost prodaje
  69. Jana Remškar: Management in usposabljanje v zdravstvenem domu
  70. Tatjana Cvijanović: Marketing v športu na primeru nogometnega kluba
  71. Dušan Bogataj: Trženje elektromateriala
  72. Simon Čeligo: Trženje kamnitih izdelkov
  73. Matej Bajt: Trženje upravniških storitev na območju mesta Koper
  74. Laura Čargo: Neposredno trženje s poudarkom na primeru igralništva
  75. Primož Batič: Raziskava potencialov in razvoj turistične ponudbe v občini
  76. Ema Kladnik: Strategija trženja nakupovalnega centra
  77. Ervin Kazić: Sodobne tržne poti hotelskih storitev
  78. Marjan Merkelj: Trženje betonskih izdelkov
  79. Mojca Tuljak: Marketinško komuniciranje z vidika televizijske oddaje
  80. Katja Majerle: Trženje oglaševanja - oglaševanje na internetu
  81. Mišo Jesenik: Trženjski splet kot temeljno vodilo podjetja
  82. Danijela Blagojevič: Trženje blagovne znamke PVC stavbnega pohištva
  83. Boban Jagodić: Interaktivno trženje
  84. Milenka Dimnik: Trženje z velikimi podjetji
  85. Nina Jelenko: Trženje blagovne znamke proizvajalnega podjetja
  86. Martina Fojkar: Razvoj športnega turizma v Sloveniji
  87. Keith Kleva: Fotovoltaika: trženje in njen potencial
  88. Barbara Žgavec: Pospeševanje prodaje na ruskem trgu
  89. Dean Majkič: Promocija in pomembnost izbire programov Hotela
  90. Jasmina Belak: Strategija uvajanja novih storitev
  91. Katarina Maiti Beltram: Zadovoljstvo odjemalcev v izbranem podjetju
  92. Urša Lovišček: Vloga in vodenje tima v organizaciji ter njegovo delovanje
  93. Saraja Bandelj: Trženje poprodajnih storitev na primeru prodaje vozil
  94. Gregor Lisec: Trženje poprodajnih storitev
  95. Mateja Jančič: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih na področju marketinga
  96. Marko Zorko: Trženje računalniških storitev
  97. Alen Beltram: Trženje tiskarskih storitev
  98. Vesna Staroveški: Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu
  99. Luka Kljakovič: Organizacija športne prireditve
  100. Andrej Košir: Trženjski splet v podjetju
  101. Andreja Moćić: Vpliv vedenjskih dejavnikov na kupca
  102. Jure Lesnik: Trženje zdravstvenega zavarovanja z asistenco
  103. Špela Čeperlin: Management v prostovoljnem gasilskem društvu
  104. Jadranka Lemut: Razvoj in trženje XDSL proizvodov
  105. Nataša Ajdnik: Motiviranost zaposlenih v času recesije
  106. Mojca Pivk: Trženje slovenskega vina na švedskem tržišču
  107. Benjamin Krobat: Tržno komuniciranje v podjetju
  108. Luka Stanonik: Strategija trženja pohištvenega okovja
  109. Leon Saša Ilić: Vloga trženja v kulturno-umetniškem zavodu
  110. Maja Štalekar: Vloga in vodenje teamskega dela v organizaciji
  111. Aljoša Krajnc: Trženje alternativnih metod zdravljenja
  112. Urška Antloga: Zadovoljstvo zapsolenih in ciljno vodenje
  113. Aleksander Polajžer: Analiza prodajne logistike v proizvodnem podjetju
  114. Elena Gregorič: Vpliv oglaševanja na odločanje kupcev v trženju
  115. Metka Lozar: Tržno komuniciranje v izbranem podjetju
  116. Igor Bizimoski: Gospodarsko sodelovanje z nekdanjo SFR Jugoslavijo -
  117. Darja Oštir: Vpliv poslovne obleke managerjev in njihov pogled na urejenost v poslovnem okolju
  118. Mateja Kovačič: Zadovoljstvo zaposlenih v proizvodnem, trgovskem in storitvenem podjetju
  119. Urška Pečnik: Organizacijska klima v podjetju
  120. Uroš Komar: Trženje v malem storitvenem podjetju
  121. Hajdi Korošec: Strategija tržnega vstopa
  122. Borut Topole: Trženje blagovne znamke podjetja
  123. Alenka Kotnik: Smotrnost prednaročanja šolskih potrebščin
  124. Gregor Jelen: Vloga in značilnosti uspešnih prodajalcev
  125. Tomaž Škabar: Trg nepremičnin v Sloveniji
  126. Aleksander Pirjevec: Strategije razvoja storitvenega podjetja

Druga dela (13)

  1. Maja Meško, Mateja Videmšek, Damir Karpljuk, Zlatka Meško Štok, Iztok Podbregar: Occupational stress among Slovene managers with respect to their participation in recreational sport activities
  2. Klemen Kavčič, Maja Meško, Zlatka Meško Štok, Mirko Markič: Corporate policy and the degree of management sophistication in Slovenian companies
  3. Maja Meško, Mateja Videmšek, Jože Štihec, Zlatka Meško Štok, Damir Karpljuk: Razlike med spoloma pri nekaterih simptomih stresa ter intenzivnost doživljanja stresnih simptomov
  4. Vasja Roblek, Zlatka Meško Štok, Maja Meško: The complexity view on the changes in social and economic environment in 21 century
  5. Dušan Pene, Zlatka Meško Štok: Učinkovito in uspešno vodenje projekta
  6. Zlatka Meško Štok: Management znanja v sodobnih organizacijah
  7. Maja Meško, Zlatka Meško Štok, Iztok Podbregar, Damir Karpljuk: Stresne obremenitve na delovnem mestu managerja
  8. Petra Mijoč, Maja Meško, Damir Karpljuk, Mateja Videmšek, Zlatka Meško Štok: Zaznave povezane z organizacijsko kulturo med vodilnim in strokovnim kadrom v slovenskih podjetjih
  9. Zlatka Meško Štok: Managing, communications, and organizational culture
  10. Zlatka Meško Štok: Metode proučevanja primerov
  11. Maja Meško, Zlatka Meško Štok, Petra Mijoč, Damir Karpljuk, Mateja Videmšek: Gender differences in stress symptoms among Slovene managers
  12. Marko Unterlechner, Zlatka Meško Štok, Mirko Markič: Inoviranje, kakovost in Lean Six Sigma v proizvodnem procesu
  13. Zlatka Meško Štok: Vloga managementa za dvig kakovosti trženja storitev
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici