Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing : diplomska naloga
Avtorji:Jenko, Luka (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Jenko_Luka_20160316.pdf
 
.pdf Jenko_Luka_20160316.pdf (673,61 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:nevromarketing, funkcijska magnetna resonanca, marketing, oglaševanje, potrošnik, etika, raziskava
Leto izida:2016
Založnik:[L. Jenko]
Št. strani:X, 43 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:159.9(043.2)
COBISS_ID:1538247620 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1776
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:neuromarketing, functional magnetic resonance, marketing, advertising, consumer, ethics, research

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici