Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (47)

  1. Andreja Razpotnik: Plesna dramatizacija - Kdo je napravil Vidku srajčico
  2. Jana Jakomin: Morje kot spodbuda za plesno izražanje
  3. Daša Rožman: Elementi plesne vzgoje kot temelj razumevanja sebe
  4. Nataša Kramer: Joga v vrtcu
  5. Simona Dežman: Čutna izkušnja kot spodbuda za ustvarjalni gib
  6. Živa Pavlin: Razvoj plesno-gibalnih sposobnosti predšolskih otrok v obdobju enega leta
  7. Renata Novak: Pomen plesne vzgoje in uporaba plesnih spodbud v vzgojnem procesu
  8. Alenka Črnkovič: Žoga kot pomemben rekvizit za ustvarjalno gibalno dejavnost
  9. Nina Božič: Uvajanje novinca v skupino s pomočjo ustvarjalnega giba
  10. Jasna Glaser: Z različnimi spodbudami do plesne koreografije
  11. Silva Spruk: Masaže za otroke
  12. Tatjana Svetelšek: Plesna dramatizacija Muca Copatarica kot projektno delo
  13. Tanja Kuhar: Krepitev medsebojnih odnosov skozi ustvarjalni gib in ples
  14. Erika Perkovič: Plesna dramatizacija pravljice kot projektno delo
  15. Helena Napret: Predšolski otrok v svetu sprostitve
  16. Nataša Beganović Jug: Vpliv stereotipov na plesno udejstvovanje otrok
  17. Maja Cerar: Uporaba različnih sredstev kot spodbuda za ples
  18. Tjaša Ovniček: Ples skozi vsa področja dejavnosti
  19. Polonca Kralj: Ustvarjalni gib - način celostnega učenja
  20. Nina Ulčar: Izbor gibalnih in rajalnih iger, ki jih uporabimo za razumevanje matematike po kurikulumu za vrtce
  21. Franja Simčič: Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
  22. Maja Zrim: Plesnost romskih in neromskih otrok
  23. Daniela Žvokelj: Arhitektura kot izhodišče za razvoj elementov plesa
  24. Sara Šetina: Razvoj plesnosti v praksi
  25. Taja Kidrič: Plesne dejavnosti za krepitev socializacije predšolskih otrok
  26. Erika Košir: Baloni kot spodbuda za plesno izražanje v predšolskem obdobju
  27. Anja Zupančič: Povezava plesa s kurikularnimi področji
  28. Tjaša Korošec: Spoznavanje folklornih dejavnosti v predšolskem obdobju
  29. Urška Rotar: Zastopanost ustvarjalnega giba v vrtcih savinjsko-šaleške regije
  30. Tanja Šušteršič: Plesne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  31. Blaž Šumak: Ples v vrtcu - pomemben dejavnik psihofizičnega razvoja otroka
  32. Nastja Lakner: Plesne dejavnosti v podaljšanem bivanju prvega razreda
  33. Maja Šmid: Folklora v vrtcu
  34. Barbara Doles: Zastopanost plesnih dejavnosti v vrtcu Postojna
  35. Daša Rashid Abdelfattah: Seznanjanje otrok s prvinami klasičnega baleta v zgodnjem otroštvu
  36. Saša Podstenšek: Gibalno-rajalne igre v predšolskem obdobju
  37. Ariela Abraham: Vsebine folklore v predšolskem obdobju
  38. Špela Knafelj: Les kot spodbuda za ples: sodelovanje vrtca s Tehniškim muzejem Slovenije
  39. Sandra Ravš Jakob: Glasbeno-plesna dramatizacija Pod medvedovim dežnikom
  40. Maja Zajc: Ples v povezavi z drugimi področji na tematiko pomladi
  41. Metka Istenič: Material kot spodbuda za ples
  42. Andreja Žorž: Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
  43. Sidonija Bratuša: Plesna dramatizacija po literarnem delu Ele Peroci Moj dežnik je lahko balon
  44. Mateja Magdalenič: Plesne dejavnosti v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
  45. Lucija Mužerlin: Vpliv kostuma na plesno izražanje
  46. Lara Feri: Joga za sprostitev v vrtcu
  47. Tina Kristančič: Odzivi otrok na ustvarjalni gib

Druga dela (1)

  1. Vesna Geršak: Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici