Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (47)
Andreja Razpotnik:
Plesna dramatizacija - Kdo je napravil Vidku srajčico
Jana Jakomin:
Morje kot spodbuda za plesno izražanje
Daša Rožman:
Elementi plesne vzgoje kot temelj razumevanja sebe
Nataša Kramer:
Joga v vrtcu
Simona Dežman:
Čutna izkušnja kot spodbuda za ustvarjalni gib
Živa Pavlin:
Razvoj plesno-gibalnih sposobnosti predšolskih otrok v obdobju enega leta
Renata Novak:
Pomen plesne vzgoje in uporaba plesnih spodbud v vzgojnem procesu
Alenka Črnkovič:
Žoga kot pomemben rekvizit za ustvarjalno gibalno dejavnost
Nina Božič:
Uvajanje novinca v skupino s pomočjo ustvarjalnega giba
Jasna Glaser:
Z različnimi spodbudami do plesne koreografije
Silva Spruk:
Masaže za otroke
Tatjana Svetelšek:
Plesna dramatizacija Muca Copatarica kot projektno delo
Tanja Kuhar:
Krepitev medsebojnih odnosov skozi ustvarjalni gib in ples
Erika Perkovič:
Plesna dramatizacija pravljice kot projektno delo
Helena Napret:
Predšolski otrok v svetu sprostitve
Nataša Beganović Jug:
Vpliv stereotipov na plesno udejstvovanje otrok
Maja Cerar:
Uporaba različnih sredstev kot spodbuda za ples
Tjaša Ovniček:
Ples skozi vsa področja dejavnosti
Polonca Kralj:
Ustvarjalni gib - način celostnega učenja
Nina Ulčar:
Izbor gibalnih in rajalnih iger, ki jih uporabimo za razumevanje matematike po kurikulumu za vrtce
Franja Simčič:
Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
Maja Zrim:
Plesnost romskih in neromskih otrok
Daniela Žvokelj:
Arhitektura kot izhodišče za razvoj elementov plesa
Sara Šetina:
Razvoj plesnosti v praksi
Taja Kidrič:
Plesne dejavnosti za krepitev socializacije predšolskih otrok
Erika Košir:
Baloni kot spodbuda za plesno izražanje v predšolskem obdobju
Anja Zupančič:
Povezava plesa s kurikularnimi področji
Tjaša Korošec:
Spoznavanje folklornih dejavnosti v predšolskem obdobju
Urška Rotar:
Zastopanost ustvarjalnega giba v vrtcih savinjsko-šaleške regije
Tanja Šušteršič:
Plesne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
Blaž Šumak:
Ples v vrtcu - pomemben dejavnik psihofizičnega razvoja otroka
Nastja Lakner:
Plesne dejavnosti v podaljšanem bivanju prvega razreda
Maja Šmid:
Folklora v vrtcu
Barbara Doles:
Zastopanost plesnih dejavnosti v vrtcu Postojna
Daša Rashid Abdelfattah:
Seznanjanje otrok s prvinami klasičnega baleta v zgodnjem otroštvu
Saša Podstenšek:
Gibalno-rajalne igre v predšolskem obdobju
Ariela Abraham:
Vsebine folklore v predšolskem obdobju
Špela Knafelj:
Les kot spodbuda za ples: sodelovanje vrtca s Tehniškim muzejem Slovenije
Sandra Ravš Jakob:
Glasbeno-plesna dramatizacija Pod medvedovim dežnikom
Maja Zajc:
Ples v povezavi z drugimi področji na tematiko pomladi
Metka Istenič:
Material kot spodbuda za ples
Andreja Žorž:
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Sidonija Bratuša:
Plesna dramatizacija po literarnem delu Ele Peroci Moj dežnik je lahko balon
Mateja Magdalenič:
Plesne dejavnosti v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
Lucija Mužerlin:
Vpliv kostuma na plesno izražanje
Lara Feri:
Joga za sprostitev v vrtcu
Tina Kristančič:
Odzivi otrok na ustvarjalni gib
Druga dela (1)
Vesna Geršak:
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop