Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (47)

  1. Lucija Mužerlin: Vpliv kostuma na plesno izražanje
  2. Mateja Magdalenič: Plesne dejavnosti v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
  3. Sidonija Bratuša: Plesna dramatizacija po literarnem delu Ele Peroci Moj dežnik je lahko balon
  4. Andreja Žorž: Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
  5. Metka Istenič: Material kot spodbuda za ples
  6. Maja Zajc: Ples v povezavi z drugimi področji na tematiko pomladi
  7. Sandra Ravš Jakob: Glasbeno-plesna dramatizacija Pod medvedovim dežnikom
  8. Špela Knafelj: Les kot spodbuda za ples: sodelovanje vrtca s Tehniškim muzejem Slovenije
  9. Ariela Abraham: Vsebine folklore v predšolskem obdobju
  10. Saša Podstenšek: Gibalno-rajalne igre v predšolskem obdobju
  11. Daša Rashid Abdelfattah: Seznanjanje otrok s prvinami klasičnega baleta v zgodnjem otroštvu
  12. Barbara Doles: Zastopanost plesnih dejavnosti v vrtcu Postojna
  13. Blaž Šumak: Ples v vrtcu - pomemben dejavnik psihofizičnega razvoja otroka
  14. Nastja Lakner: Plesne dejavnosti v podaljšanem bivanju prvega razreda
  15. Maja Šmid: Folklora v vrtcu
  16. Tanja Šušteršič: Plesne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  17. Taja Kidrič: Plesne dejavnosti za krepitev socializacije predšolskih otrok
  18. Erika Košir: Baloni kot spodbuda za plesno izražanje v predšolskem obdobju
  19. Anja Zupančič: Povezava plesa s kurikularnimi področji
  20. Tjaša Korošec: Spoznavanje folklornih dejavnosti v predšolskem obdobju
  21. Urška Rotar: Zastopanost ustvarjalnega giba v vrtcih savinjsko-šaleške regije
  22. Sara Šetina: Razvoj plesnosti v praksi
  23. Daniela Žvokelj: Arhitektura kot izhodišče za razvoj elementov plesa
  24. Maja Zrim: Plesnost romskih in neromskih otrok
  25. Tina Kristančič: Odzivi otrok na ustvarjalni gib
  26. Lara Feri: Joga za sprostitev v vrtcu
  27. Franja Simčič: Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
  28. Nina Ulčar: Izbor gibalnih in rajalnih iger, ki jih uporabimo za razumevanje matematike po kurikulumu za vrtce
  29. Polonca Kralj: Ustvarjalni gib - način celostnega učenja
  30. Tjaša Ovniček: Ples skozi vsa področja dejavnosti
  31. Maja Cerar: Uporaba različnih sredstev kot spodbuda za ples
  32. Nataša Beganović Jug: Vpliv stereotipov na plesno udejstvovanje otrok
  33. Helena Napret: Predšolski otrok v svetu sprostitve
  34. Erika Perkovič: Plesna dramatizacija pravljice kot projektno delo
  35. Tanja Kuhar: Krepitev medsebojnih odnosov skozi ustvarjalni gib in ples
  36. Tatjana Svetelšek: Plesna dramatizacija Muca Copatarica kot projektno delo
  37. Silva Spruk: Masaže za otroke
  38. Jasna Glaser: Z različnimi spodbudami do plesne koreografije
  39. Nina Božič: Uvajanje novinca v skupino s pomočjo ustvarjalnega giba
  40. Alenka Črnkovič: Žoga kot pomemben rekvizit za ustvarjalno gibalno dejavnost
  41. Renata Novak: Pomen plesne vzgoje in uporaba plesnih spodbud v vzgojnem procesu
  42. Živa Pavlin: Razvoj plesno-gibalnih sposobnosti predšolskih otrok v obdobju enega leta
  43. Simona Dežman: Čutna izkušnja kot spodbuda za ustvarjalni gib
  44. Nataša Kramer: Joga v vrtcu
  45. Daša Rožman: Elementi plesne vzgoje kot temelj razumevanja sebe
  46. Jana Jakomin: Morje kot spodbuda za plesno izražanje
  47. Andreja Razpotnik: Plesna dramatizacija - Kdo je napravil Vidku srajčico

Druga dela (1)

  1. Vesna Geršak: Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici