Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (3)

  1. Anina Cesar: Pomen karateja za celostni razvoj oseb z Downovim sindromom
  2. Petra Tomšič: Pripomoček za izvajanje razteznih in krepilnih gimnastičnih vaj s slepim in slabovidnim otrokom pri uri športa
  3. Nina Košir: Doživljanje in izražanje predšolskih otrok ob glasbeni pravljici

Diplomska dela (49)

  1. Nika Škof: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok in njihovih staršev v prostem času na Dolenjskem
  2. Neja Vončina: Razlogi staršev za vpis predšolskega otroka na tečaj plavanja v dveh izbranih klubih
  3. Maša Žorž: Izbrane gibalne/športne aktivnosti z osnovnimi prvinami motorike z žogo
  4. Manca Zorc Čizmić: Hoja kot gibalna aktivnost predšolskih otrok skupaj s starši v času drugega vala epidemije nalezljive bolezni covid-19
  5. Anita Zupančič: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok na prostem
  6. Maja Vengar: Izbrane elementarne igre v predšolskem obdobju za razvoj koordinacije in ravnotežja
  7. Aleksandra Mali: Učenje prvih angleških besed preko elementarnih iger
  8. Tinkara Čuk: Program rolanja v predšolskem obdobju
  9. Eva Zor: Objektivno izmerjena gibalna/športna aktivnost otrok med dvema urama gibalne dejavnosti
  10. Anina Cesar: Dvojna izjemnost
  11. Eva Bizjak: Mnenje staršev o Fredovem programu učenja plavanja
  12. Sabina Marn: Gibalna/športna aktivnost prvošolcev na izbrani osnovni šoli v času epidemije
  13. Katja Krivec: Povezanost socialnih, demografskih dejavnikov z gibalno/športno aktivnostjo otrok prvega starostnega obdobja
  14. Monika Perovšek: Analiza količine hoje pri treh generacijah
  15. Valentina Šestanj: Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
  16. Barbara Zupančič: Gibalne/športne aktivnosti otrok prvega starostnega obdobja na prostem v Vrtcu Jarše
  17. Petra Milenković: Predstavitev koncepta igra-gibanje-razvoj
  18. Tanja Kumprej: Uporaba didaktičnih pripomočkov in iger pri prilagajanju na vodo med strokovnimi delavci plavalnega kluba Fužinar Ravne na Koroškem
  19. Vladka Žajber: Rolanje kot del vsebine gibalnega/športnega programa Mali sonček v posavski regiji
  20. Katarina Bončina: Mnenje staršev in otrok o izvedbi planinskih izletov v Vrtcu Idrija
  21. Špela Ropret: Gibalna/športna aktivnost in prehranske navade predšolskih otrok
  22. Teja Lebar: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok v času poletnih počitnic
  23. Mateja Sajevic: Zavedanje vzgojiteljev o pomenu gibalnih/športnih aktivnosti za otrokov celostni razvoj
  24. Sara Gjergjek: Razvijanje ravnotežja v zgodnjem otroštvu kot gradnik varne vožnje s kolesom
  25. Maja Jeram: Inovativni pristopi poučevanja gibalnih/športnih aktivnosti v zgodnjem otroštvu
  26. Maša Gala: Pomen vrtca za gibalno/športno aktivnost družine
  27. Saša Plečnik: Analiza tekalnih sposobnosti pet let starih otrok
  28. Gorica Stevanović: Aerobne sposobnosti izbrane predšolske skupine vrtca Hrušica
  29. Lara Žvokelj: Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
  30. Klara Cvetković: Pomen hoje v predšolskem obdobju
  31. Špela Iljaš: Gibalna/športna aktivnost v gozdu - inovativni učni pristopi v predšolskem obdobju
  32. Maja Črnigoj: Uporaba izbranih elementarnih iger za spoznavanje prvin malega rokometa
  33. Aida Kreštić: Stališča strokovnih delavcev o prenovljenem športnem programu Zlati sonček za otroke s posebnimi potrebami
  34. Mojca Šilec: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok in njihovih staršev v prostem času v vrtcu Vančka Šarha Maribor
  35. Anja Hanželič: Gibanje kot podpora usvajanju začetnega besedišča pri poučevanju nemščine kot tujega jezika v predšolskem obdobju
  36. Višnja Rems: Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
  37. Kristina Koron: Gibalna/športna aktivnost otrok prvega starostnega obdobja na prostem v ajdovskih vrtcih
  38. Katja Kotnik: Uporaba ljudskih iger pri vodeni gibalni/športni aktivnosti
  39. Irina Kneipp: Gibalna/športna aktivnost zamejskih predšolskih otrok in njihovih staršev
  40. Jelena Lukić: Vloga vzgojitelja pri izvedbi gibalnih/športnih aktivnostih v času vrtca
  41. Tatjana Štumergar: Izbor elementarnih iger pri gibalni/športni aktivnosti v predšolskem obdobju
  42. Elen Stanič: Ugotavljanje gibalne učinkovitosti predšolskih otrok z Baterijo ABC gibanja v izbranem vrtcu
  43. Andreja Erjavec: Vloga vzgojitelja pri izvajanju gibalnih/športnih aktivnosti v vrtcu Kočevje
  44. Marjetka Lekše: Gibanje skozi pravljico z glasbo
  45. Katja Remic: Uporaba elementarnih iger za spoznavanje prvin male odbojke
  46. Karmen Umek: Gibanje kot spodbuda in motivacija pri spoznavanju angleškega jezika
  47. Teja Strmole: Vpliv staršev na interes otrok za gibanje na različnih športnih površinah
  48. Jana Šimac: Uporaba tekmovalnih vsebin pri gibalnih/športnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  49. Petra Žnidar: Kompetence vzgojiteljev in vpliv implicitne pedagogike na načrtovanje gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu Mali grof Slovenske Konjice

Druga dela (3)

  1. Rado Pišot, Nejc Šarabon, Giuliana Jelovčan, Matej Plevnik, Saša Pišot, Urška Čeklić, Tadeja Volmut, Petra Dolenc, Mitja Gerževič, Nina Mohorko, Katja Koren, Boštjan Šimunič: Fundamental motor patterns in children aged 4-7 years
  2. Giuliana Jelovčan, Mirijam Slakan, Barbara Lipavšek: Pomen naravnih oblik gibanja v prvem starostnem obdobju
  3. Iztok Retar, Matej Plevnik, Giuliana Jelovčan: Kompetentno poučevanje gibalnih/športnih aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju kot naložba za ohranjanje kakovosti življenja v pozni starosti
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici