Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Martina Mejak: Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih

Magistrska dela (5)

  1. Jurij Kočevar: Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  2. Hauptman Manca: Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
  3. Petra Giovani: Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
  4. Maša Arčon: Sporazumevalna zmožnost in uspešnost reševanja nalog iz logike v 3. in 4. razredu
  5. Ana Jurkovič: Slovenščina za vsak žep

Diplomska dela (29)

  1. Urška Žagar: Levoročnost pri predopismenjevalnih dejavnostih
  2. Milena Rozman: Otrokovo poznavanje pravljic v 2. starostnem obdobju
  3. Maja Kapelj: Bralne strategije za obravnavo leposlovnega dela v 2. razredu osnovne šole
  4. Andreja Maslo: Pripovedovanje slovenskih ljudskih pravljic v vrtcu
  5. Simona Žnidarič Tomažič: Vpliv branja na predšolske otroke
  6. Patricija Selan: Uporaba vaj za razvoj gibljivega govornega aparata pri vodeni gibalni dejavnosti
  7. Maruša Pipan: Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
  8. Manca Jelovčan: Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
  9. Petra Giovani: Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
  10. Sara Preprost: Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  11. Lucija Skarlovnik: Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
  12. Andreja Šmitek: Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
  13. Jurij Kočevar: Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
  14. Mateja Klembas: Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
  15. Tina Aristovnik: Razvijanje poslušanja v vrtcu
  16. Tjaša Jagodic: Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
  17. Jerneja Volk: Uporaba frazemov v vrtcu
  18. Kristina Mesner Podbevšek: Obravnava književnega dela s pomočjo metod gledališke pedagogike v vrtcu
  19. Mina Fink: Branje in bralna motivacija v predšolskem obdobju
  20. Patricija Krštinc: Doživljanje in verbalizacija strahu po branju leposlovja v predšolskem obdobju
  21. Ana Zalar: Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
  22. Andreja Gerbic: Obravnava Grimmovih pravljic v vrtcu
  23. Lovrenc Habe: Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
  24. Mateja Turinek: Razvijanje besedišča v predšolskem obdobju
  25. Valentina Podobnik: Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
  26. Klara Bizjak: Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
  27. Nina Cencelj: Bralna torba - vez med vrtcem in starši v 1. starostnem obdobju
  28. Melita Mittendorfer: Pravljica med knjigo in lutko
  29. Vesna Poplatnik: Vidiki družinske pismenosti v vsakdanjem življenju
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici