Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Ivan Toroš: Cenovni pasovi in politika cen

Magistrska dela (3)

  1. Ivan Toroš: Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
  2. Ervin Kazić: Oblikovanje ponudbe hotelskih storitev za internetno prodajo
  3. Maja Bratina: Nakupovalni turizem v turistčni destinaciji Nova Gorica

Diplomska dela (4)

  1. Mateja Flak: Razmerje cenovnih razlik med uveljavljenimi tržnimi znamkami ter trgovskimi znamkami
  2. Romina Urh: Kulinarična ponudba kot sestavni del organizacije poroke
  3. Neža Božnar: Zaupanje Slovencev v nakup turističnih storitev preko interneta
  4. Lina Petrović: Vpliv tržne znamke Slovenije na izbiro turističnega produkta

Druga dela (2)

  1. Ivan Toroš, Miro Kline: Cenovna strategija v odvisnosti od moči tržne znamke
  2. Ivan Toroš: Vpliv cenovnih pasov na management cen
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici