Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Iztok Bončina: Sociološki vidik motivatorjev turističnih potovanj v vesolje

MSc theses (10)

  1. Maša Radić: Uporaba živali v oglaševanju
  2. Sara Križman: Sponzorstvo kot orodje za dosego prepoznavnosti podjetja in pospeševanja prodaje
  3. Vesna Hrovatin: "Escave divaška"
  4. Jasmina Hercegovac: Oblikovanje kriterijev za zelen produkt v okviru zelene sheme slovenskega turizma
  5. Žiga Simončič: E-trženje na prodajnem mestu kot poslovna priložnost v hotelirstvu
  6. Nina Golyuk: Ruski trg kot strateški dejavnik razvoja zdravstvenega turizma v MC Medikor
  7. Silva Zajc: Filmski turizem in motivatorji obiska kraja snemanja
  8. Ajda Zvonar: Analiza potrebe po profesionalni funkciji odnosov z javnostmi na turistični fakulteti
  9. David Bunderla: Potovalna navade turistov iz Velike Britanije v Ljubljano
  10. Maja Bratina: Nakupovalni turizem v turistčni destinaciji Nova Gorica

BSc theses (51)

  1. Polona Baš: Komunikacijske strategije hotelskih verig
  2. Miha Arko: Oblikovanje trženjskega spleta na primeru turističnega kompleksa Ljubljana Resort
  3. Katra Kozolc: Elementi učinkovitosti tiskanih oglasov pomladnih počitnic za mlade
  4. Tina Jazbec: Vpliv portalov za skupinsko nakupovanje na zasedenost turističnih kapacitet
  5. Romina Urh: Kulinarična ponudba kot sestavni del organizacije poroke
  6. Sara Tajnšek Jošt: Načrtovanje odnosov z javnostmi
  7. Polona Ježovnik: Primerjava spletnega trženja domačega in tujega hotela
  8. Nina Kolar: Uporabniška izkušnja na primeru spletne strani LifeClass
  9. Rebeka Kumer Bizjak: "STB Golf Invitational turnir"
  10. Ksenja Koncilja: Marketinški načrt Muzeja damskih torbic Portorož
  11. Teja Žnider: Interpretacija turističnih privlačnosti Slovenije za goste na ladijskih križarjenjih
  12. Martina Kramar: Komuniciranje z gosti kot dejavnik kakovosti v Termah Lendava
  13. Karmen Vidmar: Vloga videokonferenc na kongresni destinaciji Portorož
  14. Eva Paljk: Komuniciranje svetovne dediščine Unesco v turizmu
  15. Jana Belcijan: Predlog modela organiziranosti odnosov z javnostmi v hotelirstvu
  16. Nassim Djaba: Altruism and egoism in volunteer tourism motives
  17. Andreja Mlakar: Turistična interpretacija zapuščine Hermana Potočnika Noordunga v Vitanju
  18. Urša Nered: Pomembnost lokalnih kongresnih uradov v Sloveniji
  19. Anja Pugelj: Analiza nezadovoljstva gostov v izbranem hotelu
  20. Lina Petrović: Vpliv tržne znamke Slovenije na izbiro turističnega produkta
  21. Eva Firm: Promocija grajskega turizma na primeru gradu Tuštanj
  22. Kristina Pangos: Vloga odnosov z javnostmi v turizmu na primeru podjetja Quintessentially Adriatic
  23. Jasna Skornšek: Komunikacija in konflikti v turizmu
  24. Nika Volk: Promocija igralnega salona Drive-in na italijanskem trgu
  25. Mitja Lavtar: Strategija trženja namestitvenih zmogljivosti hiše Layer v Kranju
  26. Jasmina Jakupović: Značilnosti medosebnega komuniciranja v turizmu v arabskem svetu
  27. Manca Šalehar: Strokovne podlage za strateško tržno komuniciranje turizma v zidanicah
  28. Marsel Valiev: Aerodrom Portorož kot strateški dejavnik razvoja turizma v občini Piran
  29. Andreja Gradišek: Priložnosti za razvoj in trženje turistične ponudbe na Slivni
  30. Tea Kolednik: Analiza tržnih priložnosti za razvoj turističnega parka v Občini Duplek
  31. Janja Kravanja: Analiza tiskanih materialov Turističnega združenja Portorož
  32. Lea Tolar, Špela Lebeničnik: Gverilski marketing kot priložnost za majhne turistične destinacije
  33. Lea Podgoršek: Pedagoški pristopi k turistični interpretaciji dediščine za otroke
  34. Diana Petrovič: Podobe Slovenije v potovalnih blogih
  35. Matej Koren: Celostna grafična podoba Slovenije kot turistične destinacije v obdobju 1986-2006
  36. Manca Korelc: Vpliv turističnih tiskanih oglasov na nakupno vedenje potrošnikov
  37. Alenka Dornik: Medsebojni odnosi in konflikti v manjšem turističnem podjetju
  38. Nataša Cotar: Avtentičnost ponudbe kot konkurenčna prednost gostilne Šiker
  39. Miloš Vujadinovič: Tržne priložnosti majhnih in srednjih samostojnih turističnih agencij
  40. Igor Burja: Tržni segment ljudi s posebnimi potrebami
  41. Simon Kovačič: Promocija destinacije s pomočjo filma kot komunikacijskega orodja
  42. Daša Lavrič: Načrt trženjskega komuniciranja za igralni salon Casino Tivoli, Lesce
  43. Klemen Sagadin: Načrt trženja novega turističnega proizvoda: Ekološki kamp Korita
  44. Rok Birsa: Turizem in televizija
  45. Sabina Penšek: Analiza turističnih oglasov v 20. stoletju na primeru revije National geographic
  46. Simon Zagoričnik: Tržno komuniciranje v podjetju Jonathan Yachting d.o.o.
  47. Mojca Babuder: Trženje celovite ponudbe na Kraški vinsko turistični cesti (VTC3)
  48. Klarisa Glavina: Sejemske predstavitve slovenske turistične ponudbe na italijanskem trgu
  49. Janja Bračič: Merjenje zadovoljstva potnikov Adrie Ariways
  50. Natalija Volarev: Značilnosti interne komunikacije v hotelih v času pandemije Covid-19
  51. Tanja Nagode: Spletno komuniciranje kulturnih prireditev v času pandemije - primer Zavoda Ivana Cankarja

Other documents (14)

  1. Aleksandra Brezovec: Imidž države kot turistične destinacije
  2. Tomi Brezovec, Aleksandra Brezovec, Tanja Planinc, Žana Čivre, Polona Černič, Maša Puklavec: 20 let turizma samostojne Slovenije
  3. Aleksandra Brezovec: Recenzija dela Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier
  4. Jana Apih, Aleksandra Brezovec, Jan Klavora, Dejan Križaj, Miša Novak, Tina Hedi Zakonjšek: Zelena shema slovenskega turizma
  5. Aleksandra Brezovec: Soustvarjalno tržno komuniciranje v turizmu, interakcijski pogled
  6. Aleksandra Brezovec: Re-imagining heritage interpretation
  7. Aleksandra Brezovec: Tržni potenciali muzejskega turizma obalnega dela Istre, projekt HISTUR
  8. Tina Kociper, Saša Planinc, Gorazd Sedmak, Tanja Planinc, Aleksandra Brezovec: Opredelitev turističnega podjetništva na podeželju
  9. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Marketizacijski diskurz v izobraževanju
  10. Turistica
  11. Innovative marketing of coastal destinations
  12. Aleksandra Brezovec, Tomi Brezovec, Aleš Gačnik, Šarolta Godnič Vičič, Tadeja Jere Jakulin, Simon Kerma, Nina Lovec, Zorana Medarić, Tina Orel Frank, Ljudmila Sinkovič, Matej Vranješ, Irena Weber: Potenciali razvoja turizma na Unescovih lokacijah svetovne dediščine v Sloveniji
  13. Gorazd Sedmak, Aleksandra Brezovec, Ana Plestenjak, Neža Čebron Lipovec: Povezovanje turizma in kreativnih industrij pri oživljanju opuščene industrijske dediščine skladišča Monfort
  14. Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič, Aleksandra Brezovec: Understanding responsability from the tourist's perspective
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica