Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Iztok Bončina:
Sociološki vidik motivatorjev turističnih potovanj v vesolje
Magistrska dela (10)
Maša Radić:
Uporaba živali v oglaševanju
Sara Križman:
Sponzorstvo kot orodje za dosego prepoznavnosti podjetja in pospeševanja prodaje
Vesna Hrovatin:
"Escave divaška"
Jasmina Hercegovac:
Oblikovanje kriterijev za zelen produkt v okviru zelene sheme slovenskega turizma
Žiga Simončič:
E-trženje na prodajnem mestu kot poslovna priložnost v hotelirstvu
Nina Golyuk:
Ruski trg kot strateški dejavnik razvoja zdravstvenega turizma v MC Medikor
Silva Zajc:
Filmski turizem in motivatorji obiska kraja snemanja
Ajda Zvonar:
Analiza potrebe po profesionalni funkciji odnosov z javnostmi na turistični fakulteti
David Bunderla:
Potovalna navade turistov iz Velike Britanije v Ljubljano
Maja Bratina:
Nakupovalni turizem v turistčni destinaciji Nova Gorica
Diplomska dela (51)
Polona Baš:
Komunikacijske strategije hotelskih verig
Miha Arko:
Oblikovanje trženjskega spleta na primeru turističnega kompleksa Ljubljana Resort
Katra Kozolc:
Elementi učinkovitosti tiskanih oglasov pomladnih počitnic za mlade
Tina Jazbec:
Vpliv portalov za skupinsko nakupovanje na zasedenost turističnih kapacitet
Romina Urh:
Kulinarična ponudba kot sestavni del organizacije poroke
Sara Tajnšek Jošt:
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Polona Ježovnik:
Primerjava spletnega trženja domačega in tujega hotela
Nina Kolar:
Uporabniška izkušnja na primeru spletne strani LifeClass
Rebeka Kumer Bizjak:
"STB Golf Invitational turnir"
Ksenja Koncilja:
Marketinški načrt Muzeja damskih torbic Portorož
Teja Žnider:
Interpretacija turističnih privlačnosti Slovenije za goste na ladijskih križarjenjih
Martina Kramar:
Komuniciranje z gosti kot dejavnik kakovosti v Termah Lendava
Karmen Vidmar:
Vloga videokonferenc na kongresni destinaciji Portorož
Eva Paljk:
Komuniciranje svetovne dediščine Unesco v turizmu
Jana Belcijan:
Predlog modela organiziranosti odnosov z javnostmi v hotelirstvu
Nassim Djaba:
Altruism and egoism in volunteer tourism motives
Andreja Mlakar:
Turistična interpretacija zapuščine Hermana Potočnika Noordunga v Vitanju
Urša Nered:
Pomembnost lokalnih kongresnih uradov v Sloveniji
Anja Pugelj:
Analiza nezadovoljstva gostov v izbranem hotelu
Lina Petrović:
Vpliv tržne znamke Slovenije na izbiro turističnega produkta
Eva Firm:
Promocija grajskega turizma na primeru gradu Tuštanj
Kristina Pangos:
Vloga odnosov z javnostmi v turizmu na primeru podjetja Quintessentially Adriatic
Jasna Skornšek:
Komunikacija in konflikti v turizmu
Nika Volk:
Promocija igralnega salona Drive-in na italijanskem trgu
Mitja Lavtar:
Strategija trženja namestitvenih zmogljivosti hiše Layer v Kranju
Jasmina Jakupović:
Značilnosti medosebnega komuniciranja v turizmu v arabskem svetu
Manca Šalehar:
Strokovne podlage za strateško tržno komuniciranje turizma v zidanicah
Marsel Valiev:
Aerodrom Portorož kot strateški dejavnik razvoja turizma v občini Piran
Andreja Gradišek:
Priložnosti za razvoj in trženje turistične ponudbe na Slivni
Tea Kolednik:
Analiza tržnih priložnosti za razvoj turističnega parka v Občini Duplek
Janja Kravanja:
Analiza tiskanih materialov Turističnega združenja Portorož
Lea Tolar, Špela Lebeničnik:
Gverilski marketing kot priložnost za majhne turistične destinacije
Lea Podgoršek:
Pedagoški pristopi k turistični interpretaciji dediščine za otroke
Diana Petrovič:
Podobe Slovenije v potovalnih blogih
Matej Koren:
Celostna grafična podoba Slovenije kot turistične destinacije v obdobju 1986-2006
Manca Korelc:
Vpliv turističnih tiskanih oglasov na nakupno vedenje potrošnikov
Alenka Dornik:
Medsebojni odnosi in konflikti v manjšem turističnem podjetju
Nataša Cotar:
Avtentičnost ponudbe kot konkurenčna prednost gostilne Šiker
Miloš Vujadinovič:
Tržne priložnosti majhnih in srednjih samostojnih turističnih agencij
Igor Burja:
Tržni segment ljudi s posebnimi potrebami
Simon Kovačič:
Promocija destinacije s pomočjo filma kot komunikacijskega orodja
Daša Lavrič:
Načrt trženjskega komuniciranja za igralni salon Casino Tivoli, Lesce
Klemen Sagadin:
Načrt trženja novega turističnega proizvoda: Ekološki kamp Korita
Rok Birsa:
Turizem in televizija
Sabina Penšek:
Analiza turističnih oglasov v 20. stoletju na primeru revije National geographic
Simon Zagoričnik:
Tržno komuniciranje v podjetju Jonathan Yachting d.o.o.
Mojca Babuder:
Trženje celovite ponudbe na Kraški vinsko turistični cesti (VTC3)
Klarisa Glavina:
Sejemske predstavitve slovenske turistične ponudbe na italijanskem trgu
Janja Bračič:
Merjenje zadovoljstva potnikov Adrie Ariways
Natalija Volarev:
Značilnosti interne komunikacije v hotelih v času pandemije Covid-19
Tanja Nagode:
Spletno komuniciranje kulturnih prireditev v času pandemije - primer Zavoda Ivana Cankarja
Druga dela (14)
Aleksandra Brezovec:
Imidž države kot turistične destinacije
Tomi Brezovec, Aleksandra Brezovec, Tanja Planinc, Žana Čivre, Polona Černič, Maša Puklavec:
20 let turizma samostojne Slovenije
Aleksandra Brezovec:
Recenzija dela Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier
Jana Apih, Aleksandra Brezovec, Jan Klavora, Dejan Križaj, Miša Novak, Tina Hedi Zakonjšek:
Zelena shema slovenskega turizma
Aleksandra Brezovec:
Soustvarjalno tržno komuniciranje v turizmu, interakcijski pogled
Aleksandra Brezovec:
Re-imagining heritage interpretation
Aleksandra Brezovec:
Tržni potenciali muzejskega turizma obalnega dela Istre, projekt HISTUR
Tina Kociper, Saša Planinc, Gorazd Sedmak, Tanja Planinc, Aleksandra Brezovec:
Opredelitev turističnega podjetništva na podeželju
Armand Faganel, Anita Trnavčevič:
Marketizacijski diskurz v izobraževanju
Turistica
Innovative marketing of coastal destinations
Aleksandra Brezovec, Tomi Brezovec, Aleš Gačnik, Šarolta Godnič Vičič, Tadeja Jere Jakulin, Simon Kerma, Nina Lovec, Zorana Medarić, Tina Orel Frank, Ljudmila Sinkovič, Matej Vranješ, Irena Weber:
Potenciali razvoja turizma na Unescovih lokacijah svetovne dediščine v Sloveniji
Gorazd Sedmak, Aleksandra Brezovec, Ana Plestenjak, Neža Čebron Lipovec:
Povezovanje turizma in kreativnih industrij pri oživljanju opuščene industrijske dediščine skladišča Monfort
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič, Aleksandra Brezovec:
Understanding responsability from the tourist's perspective