Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba živali v oglaševanju : združevanje ali nakupovanje?
Avtorji:Radić, Maša (Avtor)
Brezovec, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL https://share.upr.si/fhs/PUBLIC/mag-bolon/Radic-Masa.pdf
 
.pdf Radic-Masa.pdf (1,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:prepričevalno komuniciranje, oglaševanje, mediji, živali, živalski simboli, čustva, etika, magistrske naloge
Leto izida:2013
Založnik:[M. Radić]
Št. strani:115 f.
Izvor:Koper
UDK:316.77:659.1(043.2)
COBISS_ID:1536054980 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1795
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:persuasive communication, advertising, media, animals, animal symbols, emotions, ethics

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici