Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Katjuša Gorela: Reprezentacija revščine v slovenskih ljudskih pravljicah in berilih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja v osnovni šoli

Magistrska dela (19)

  1. Vesna Bajc: Primerjava protagonistk in protagonistov v izbranih slovenskih mladinskih problemskih romanih
  2. Nastja Hartman: Filmska vzgoja na razredni stopnji
  3. Nataša Hrastovec: Sodelovanje šole s starši priseljenci
  4. Lara Počkar: Vrednotenje ustvarjalnosti pri pouku književnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  5. Nika Gabrijelčič: Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
  6. Jurij Kočevar: Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  7. Tjaša Kelc: Primerjava izvirnih Cankarjevih proznih del z njihovimi grafičnimi adaptacijami in njihova raba v osnovnošolski praksi
  8. Petra Giovani: Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
  9. Petra Kavčič: Slovenski literarni liki v učnem načrtu in berilih za 3. razred osnovne šole
  10. Valentina Pavletić: Slikanice za razvijanje medkulturne kompetence in sprejemanja drugačnosti v predšolskem obdobju
  11. Dagmar Korošec: Vizualno opismenjevanje z uporabo slikanice
  12. Katja Koprivc: Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
  13. Tadeja Burić: Učinkovitost uporabe digitalnih didaktičnih pripomočkov pri pouku književnosti
  14. Zdenka Simončič: Medkulturnost v vrtcu
  15. Romi Furlan: Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  16. Anja Žuran: Strokovna pomoč pri učenju slovenščine za učence migrante: izkušnje osnovnošolskih učiteljev
  17. Tamara Pucer: Sprejemanje brane in glasbene pravljice
  18. Mateja Luzar: Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
  19. Neva Harc: Mesto pesnic v razvoju slovenske povojne lirike - primer Ade Škerl in Saše Vegri

Diplomska dela (35)

  1. Maja Pavkovič: Odnos vzgojiteljev do poezije v okviru predšolske književne vzgoje
  2. Teja Mezek: S predšolskimi otroki po poti kulturne dediščine
  3. Tina Švajger: Pogledi belokranjskih šolskih svetovalnih delavcev na njihovo vlogo pri vključevanju romskih učencev v osnovno šolo
  4. Maša Šimenc: Vpliv medkulturne izkušnje študentov na njihovo pedagoško poslanstvo
  5. Dragana Kuzmanović: Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
  6. Katja Francelj: Uporaba Proppovih funkcij pri predšolski in šolski književni vzgoji
  7. Nick Nared: Sodelovanje centra za socialno delo z osnovnimi šolami pri integraciji romskih učencev v Kočevju
  8. Maša Meden: Tvorjenje domišljijskočutnih predstav ob branju slikanice
  9. Nina Benčina: Pogledi romskih pomočnikov na lastno delo v okviru šolanja na daljavo
  10. Nina Cvek: Pogledi vzgojiteljev na kakovostno slikanico
  11. Tina Lasnik: Obravnava mladinskih pesniških del Toneta Pavčka v vrtcu
  12. Urška Perčič: Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju otrok priseljencev na koroške osnovne šole
  13. Anja Javornik: Specifične učne težave pri pouku slovenščine
  14. Manca Jelovčan: Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
  15. Sara Preprost: Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  16. Urška Kravos: Pravljica - sredstvo za moralno vzgojo otrok
  17. Ivana Guštin: Uporaba kreativnega pisanja vzgojiteljev v predšolski dobi
  18. Tina Jović: Vključevanje učencev priseljencev v Osnovno šolo Antona Ukmarja Koper
  19. Eva Pahovnik: Ustvarjalno pisanje kot pot k boljšemu razumevanju in naklonjenosti do poezije
  20. Maruška Pust: Vloga učitelja v etnično heterogenih razrednih skupnostih: študija primera
  21. Anita Longar: Adaptacije romana Vitana Mala Teci, teci, kuža moj
  22. Nives Čuček: Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
  23. Katja Koprivc: Slikanice z medkulturno tematiko
  24. Sara Visintin: Vloga prostovoljcev-mentorjev pri vključevanju otrok priseljencev v slovenski šolski sistem
  25. Cecilija Vitežnik: Slovenska himna v kontekstu predšolske književne vzgoje
  26. Nastja Hartman: Filmska vzgoja v osnovni šoli
  27. Reufa Volkar: Filmska vzgoja v vrtcu
  28. Aneja Bajt: Izobraževanje etničnih manjšin - položaj Maorov v novozelandskem sistemu vzgoje in izobraževanja
  29. Andreja Zgonc: Raziskava odnosa vzgojiteljev do pomena medkulturne vzgoje v predšolskem obdobju
  30. Sintija Grah: Primerjava živalskih likov v rezijanskih in slovaških živalskih pravljicah iz zbirk Zverinice iz Rezije (Milko Matičetov) in Prostonárodné slovenské povesti (Pavol Dobšinský)
  31. Tina Vitez: Aktivnosti razrednega učitelja pri delu z učenci priseljenci
  32. Anja Žuran: Analiza medvrstniških odnosov s stališča medkulturnosti
  33. Nuša Miklavec: Primerjava naracije v literaturi in filmu
  34. Jerica Prelovec: Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
  35. Mateja Škrlj: Pripovedovanje ljudskih pravljic v vrtcu

Druga dela (4)

  1. Barbara Zorman: Potencial študentskega tutorstva za razvoj medkulturnega dialoga
  2. Barbara Zorman: Uporaba teorije priredb pri pouku književnosti
  3. Barbara Zorman: Vizije literature
  4. Barbara Zorman: Ekran na knjižni strani
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici