Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Eda Birsa: Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje

Magistrska dela (13)

  1. Sabina Jejčič: Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
  2. Maruša Tomšič: Usposobljenost razrednih učiteljev za prepoznavanje nadarjenih učencev na likovnem področju
  3. Tinkara Kragelj: Izbira likovnega motiva pri vključevanju različnih predmetnih področij pri pouku likovne umetnosti
  4. Karin Kralj: Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
  5. klementina Šešerko: Uporabnost didaktične igre pri načrtovanju risarskih in slikarskih dejavnosti v predšolskem obdobju
  6. Valentina Jogan: Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  7. Maja Matjaž: Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
  8. Mateja Remic: Grafične tehnike ploskega tiska kot motivacija za likovno delo v vrtcu
  9. Monika Godec: Izvajanje likovnih terapij v okviru dodatne strokovne pomoči
  10. Maša Vodopivec: Spodbujanje likovne ustvarjalnosti ob glasbi
  11. Brigita Kranjc: Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
  12. Katarina Skočaj: Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
  13. Jennifer Antonini: Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami

Diplomska dela (34)

  1. Tadeja Pšunder: Motiviranje otrok za likovno ustvarjanje s tehnikami risanja
  2. Kaja Škodlar: Izvedba likovnih dejavnosti v času epidemije koronavirusa
  3. Barbara Kocjančič Stepančič: Likovno izražanje predšolskega otroka v njegovem domačem okolju
  4. Lea Markočič: Vrste uvodnih motivacijskih dejavnosti in njihova učinkovitost pri izvedbi likovne naloge v predšolskem obdobju
  5. Rebeka Škrilac: Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
  6. Brigita Zorc: Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šole
  7. Valentina Kogoj: Načrtovanje likovnih motivov za izvedbo slikarskih nalog v predšolskem obdobju
  8. Lucija Burgar: Kriteriji za vrednotenje slikarskih likovnih del v prvem triletju osnovne šole
  9. Tadeja Mrgole: Načrtovanje uvodne motivacije pri pouku likovne umetnosti v prvi triadi
  10. Marina Šiljak: Prostorski pogoji za izvajanje likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  11. Maja Lavtar: Kiparski materiali v prvem starostnem obdobju predšolske vzgoje
  12. Jožica Mraz: Alma M. Karlin in njeno potovanje v različnih likovnih tehnikah
  13. Petra Koritnik: Tradicionalni in sodobni pristopi pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  14. Maša Vodopivec: Likovna vzgoja predšolskih otrok v zamejskih otroških vrtcih
  15. Daša Bucik: Možnosti uporabe sitotiska v predšolskem obdobju
  16. Maruša Meža: Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
  17. Tina Novak: Sodobni načini motiviranja vrtčevskih otrok za likovno dejavnost v prvem starostnem obdobju
  18. Valentina Jogan: Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
  19. Katja Višnar: Uporaba nevsakdanjih likovnih materialov in orodij pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  20. Anja Kumer: Origami in ustvarjalnost predšolskih otrok
  21. Maja Pegan: Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
  22. Anja Šekli: Kiparske tehnike in likovne dejavnosti v drugem starostnem obdobju
  23. Katarina Skočaj: Likovna upodobitev pravljice
  24. Sara Conestabo: Ustvarjalnost slovenskih, nemških in indijskih otrok v predšolskem obdobju
  25. Anja Jazbec: Grafične tehnike visokega tiska v predšolskem obdobju
  26. Marjana Gostiša: Otrokovo ustvarjanje na likovnem področju slikarstva v prvem starostnem obdobju
  27. Dolores Šikman: Likovnost in grafika v vrtcu Jožice Flander
  28. Svetlana Vukmirović: Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
  29. Saška Pukšič: Slikarske tehnike v predšolskem obdobju
  30. Tadeja Vedečnik: Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  31. Erika Eržen: Oblikovanje prostora v predšolskem obdobju
  32. Janja Danko: Uporaba suhih in mokrih risarskih tehnik v predšolskem obdobju
  33. Martina Bon: Otroška risba v drugem starostnem obdobju predšolske dobe
  34. Marjetka Kolar: Likovne dejavnosti in čarobni praznični čas

Druga dela (5)

  1. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
  2. Eda Birsa: Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
  3. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  4. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  5. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici