Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Eda Birsa:
Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
Magistrska dela (13)
Sabina Jejčič:
Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
Maruša Tomšič:
Usposobljenost razrednih učiteljev za prepoznavanje nadarjenih učencev na likovnem področju
Tinkara Kragelj:
Izbira likovnega motiva pri vključevanju različnih predmetnih področij pri pouku likovne umetnosti
Karin Kralj:
Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
klementina Šešerko:
Uporabnost didaktične igre pri načrtovanju risarskih in slikarskih dejavnosti v predšolskem obdobju
Valentina Jogan:
Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Maja Matjaž:
Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
Mateja Remic:
Grafične tehnike ploskega tiska kot motivacija za likovno delo v vrtcu
Monika Godec:
Izvajanje likovnih terapij v okviru dodatne strokovne pomoči
Maša Vodopivec:
Spodbujanje likovne ustvarjalnosti ob glasbi
Brigita Kranjc:
Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
Katarina Skočaj:
Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
Jennifer Antonini:
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Diplomska dela (34)
Tadeja Pšunder:
Motiviranje otrok za likovno ustvarjanje s tehnikami risanja
Kaja Škodlar:
Izvedba likovnih dejavnosti v času epidemije koronavirusa
Barbara Kocjančič Stepančič:
Likovno izražanje predšolskega otroka v njegovem domačem okolju
Lea Markočič:
Vrste uvodnih motivacijskih dejavnosti in njihova učinkovitost pri izvedbi likovne naloge v predšolskem obdobju
Rebeka Škrilac:
Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
Brigita Zorc:
Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šole
Valentina Kogoj:
Načrtovanje likovnih motivov za izvedbo slikarskih nalog v predšolskem obdobju
Lucija Burgar:
Kriteriji za vrednotenje slikarskih likovnih del v prvem triletju osnovne šole
Tadeja Mrgole:
Načrtovanje uvodne motivacije pri pouku likovne umetnosti v prvi triadi
Marina Šiljak:
Prostorski pogoji za izvajanje likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Maja Lavtar:
Kiparski materiali v prvem starostnem obdobju predšolske vzgoje
Jožica Mraz:
Alma M. Karlin in njeno potovanje v različnih likovnih tehnikah
Petra Koritnik:
Tradicionalni in sodobni pristopi pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Maša Vodopivec:
Likovna vzgoja predšolskih otrok v zamejskih otroških vrtcih
Daša Bucik:
Možnosti uporabe sitotiska v predšolskem obdobju
Maruša Meža:
Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
Tina Novak:
Sodobni načini motiviranja vrtčevskih otrok za likovno dejavnost v prvem starostnem obdobju
Valentina Jogan:
Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
Katja Višnar:
Uporaba nevsakdanjih likovnih materialov in orodij pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Anja Kumer:
Origami in ustvarjalnost predšolskih otrok
Maja Pegan:
Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
Anja Šekli:
Kiparske tehnike in likovne dejavnosti v drugem starostnem obdobju
Katarina Skočaj:
Likovna upodobitev pravljice
Sara Conestabo:
Ustvarjalnost slovenskih, nemških in indijskih otrok v predšolskem obdobju
Anja Jazbec:
Grafične tehnike visokega tiska v predšolskem obdobju
Marjana Gostiša:
Otrokovo ustvarjanje na likovnem področju slikarstva v prvem starostnem obdobju
Dolores Šikman:
Likovnost in grafika v vrtcu Jožice Flander
Svetlana Vukmirović:
Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
Saška Pukšič:
Slikarske tehnike v predšolskem obdobju
Tadeja Vedečnik:
Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Erika Eržen:
Oblikovanje prostora v predšolskem obdobju
Janja Danko:
Uporaba suhih in mokrih risarskih tehnik v predšolskem obdobju
Martina Bon:
Otroška risba v drugem starostnem obdobju predšolske dobe
Marjetka Kolar:
Likovne dejavnosti in čarobni praznični čas
Druga dela (5)
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Eda Birsa:
Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt
Eda Birsa, Lara Kobal:
Učni načrt