Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Sanela Hudovernik: Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli

Magistrska dela (8)

  1. Katarina Dolinar: Finančna pismenost petošolcev
  2. Meta Slejko: Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
  3. Katja Rojnik: Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
  4. Simona Štrucl: Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
  5. Vid Verdev: Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
  6. Ana Prelaz: Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  7. Tina Vitez: Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
  8. Monika Lukić: Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju

Diplomska dela (79)

  1. Pija Žiberna: Razumevanje orientacije pri 5-6 let starih otrocih
  2. Tadeja Omerza: Strategije vzgojiteljev pri vpeljevanju matematičnih dejavnosti pri otrocih prve starostne skupine
  3. Tina Ardela: Razlike med 3 in 5 letnimi otroki pri rabi strategij štetja
  4. Marjanca Primožič: Formativno spremljanje znanja geometrije predšolskih otrok drugega starostnega obdobja
  5. Anja Homar: Poučevanje angleščine v vrtcu prek matematičnih dejavnosti po pristopu CLIL
  6. Tjaša Žordani: Razumevanje števil in številska predstava tri-, štiri- in petletnikov
  7. Ajda Gašperlin: Učenje prirejanja preko vodene in proste igre v prvem starostnem obdobju
  8. Klara Begić: Pogled staršev na pomen zgodnjega učenja matematike v predšolskem obdobju
  9. Klara Kralj: Zagotavljanje spodbudnega učnega okolja pri matematičnih dejavnostih
  10. Urša Benda: Matematika in izzivi v prvem starostnem obdobju
  11. Eva Gazvoda: Stališča vzgojiteljev do vključevanja geometrije v predšolsko obdobje
  12. Pija Arko: Učenje razvrščanja preko vodene in proste igre v predšolskem obdobju
  13. Nija Prah: Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
  14. Anže Kolar: Orientacija predšolskih otrok drugega starostnega obdobja v prostoru
  15. Zala Imperl: Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
  16. Anja Virient: Prepoznavanje geometrijskih likov in teles v drugem starostnem obdobju
  17. Ana Fajdiga: Z didaktično igro do razumevanja števil in štetja
  18. Nika Gole: Razumevanje Euler-Vennovega prikaza med otroki različnih starostnih skupin v vrtcu
  19. Ema Buh: Vpeljevanje matematičnih vzorcev v predšolskem obdobju
  20. Tjaša Kovič: Razumevanje pojma verjetnosti predšolskih otrok do tretjega leta starosti
  21. Valentina Šestanj: Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
  22. Tina Kavčič: Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
  23. Tina Kmetič: Medpodročno povezovanje matematike v predšolskem obdobju
  24. Laura Pucer: Strategije štetja v predšolskem obdobju otrok, starih od 4 do 6 let
  25. Alenka Kopše: Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  26. Veronika Zadel: Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
  27. Špela Gornik: Matematični didaktični material v vrtcu
  28. Lara Žvokelj: Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
  29. Žanet Reš: Matematične igre v vrtcu
  30. Tanja Berdajs: Razumevanje števil in štetja v predšolskem obdobju
  31. Katarina Šporar: Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala v prvem in drugem starostnem obdobju
  32. Tina Lončar: Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
  33. Maša Madjar: Matematične igre v 2. starostnem obdobju
  34. Kristina Božič: Zmožnost reševanja kombinatoričnih problemov otrok v starosti od 4 do 6 let
  35. Petra Vegelj: Didaktična igra: dirka centimetrov
  36. Karin Toškan: Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
  37. Karin Hrovatin: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  38. Lea Stržinar: Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
  39. Sabina Košmerl: Seštevanje in odštevanje v predšolskem obdobju
  40. Ema Korošec: Razlikovanje med geometrijskimi telesi in geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
  41. Vesna Žarkovič: Razumevanje štetja preko didaktičnih iger pri otrocih starih 3-5 let
  42. Erika Šega: Tortni prikaz v predšolskem obdobju
  43. Valentina Podobnik: Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
  44. Ana Bukovec: Verjetnost v predšolskem obdobju
  45. Neža Stubelj: Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
  46. Jerneja Peršič: Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
  47. Špela Blatnik: Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
  48. Loti Žlaus: Merjenje dolžine skozi igro
  49. Petja Pate: Zgodnje učenje matematike v predšolskem obdobju s pomočjo terapevtskega psa
  50. Ingrid Meze: Prvo srečanje s statistiko
  51. Katja Prosen: Razvrščanje geometrijskih teles
  52. Katarina Režonja: Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
  53. Sandra Žagar: Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
  54. Ajda Žnidarčič: Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
  55. Polona Košuta: Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
  56. Sanela Nikolić: Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
  57. Kaja Lazar: Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
  58. Maja Mihelič: Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
  59. Lucija Kerin: Didaktične igre za geometrijo
  60. Ana Lukančič: Kombinatorika v vrtcu
  61. Maja Tomaševič: Števila in štetje predšolskih otrok
  62. Ines Novak: Otroci spoznavajo geometrijska telesa
  63. Karmen Turk: Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
  64. Samanta Vižintin: Formativno spremljanje pri pouku matematike
  65. Patricija Rangus: Igre iz kombinatorike
  66. Tadeja Mulec: Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
  67. Matejka Robinščak: Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
  68. Alenka Krajnc: Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
  69. Erika Božič: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  70. Suzana Kuzma: Prvi koraki v svet geometrijskih teles
  71. Sara Jelen Tavčer: Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
  72. Vanja Klanšek: Matematične igre v predšolskem obdobju
  73. Bernarda Romih: Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
  74. Ana Urek, Sanela Hudovernik: Simetrija v vrtcu
  75. Anja Rožac, Sanela Hudovernik: Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
  76. Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik: Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
  77. Maja Tuksar, Sanela Hudovernik: Merjenje površine v predšolskem obdobju
  78. Bojana Feuš, Sanela Hudovernik: Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
  79. Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik: Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju

Druga dela (2)

  1. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  2. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici