Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Iztok Bončina: Sociološki vidik motivatorjev turističnih potovanj v vesolje
  2. Darija Cvikl: Dejavniki turistične privlačnosti gozda

Magistrska dela (4)

  1. Jernej Frank: Vrednotenje resursov za razvoj turistične ponudbe Goriških brd
  2. Pia Peršič: Neizkoriščeni potenciali dediščine gradu Mokrice
  3. Tjaša Jamnik: Prisotnost avtentičnosti v turistični ponudbi občine Vrhnika
  4. Matic Frkač: Yield management v hotelirstvu v času epidemije COVID-19 - primer Maribora

Diplomska dela (42)

  1. Ana Gregorčič: Prilagojenost nastanitvenih obratov turistom s hišnimi ljubljenčki
  2. Teja Krašovec Alibašić: Pomen prireditev v občini Bloke za lokalni turizem
  3. Bine Uršnik: Analiza uspešnosti poslovanja hotelov s kongresno dejavnostjo v Ljubljani
  4. Majda Rosić: Analiza temačnega turizma v Bosni in Hercegovini
  5. Lea Rot: Prepoznavnost in trženje turizma na Vrhniki
  6. Barbara Fošt: Možnosti in ovire trženja prenosnih terminalov za daljinsko naročanje - primer podjetja Optima sistemi d.o.o.
  7. David Zupanc: Po poteh mitov in legend Dolenjske
  8. Kaja Golja: Poslovni načrt za bar "Rose"
  9. Tjaša Gorjup: Zadovoljstvo tujih turistov z gastronomijo v Ljubljani
  10. Tanja Zupančič: Metode premagovanja sezonskosti v hotelskih obratih na območju Osrednje Slovenije
  11. Veronika Prašnikar: Izkoriščenost tržnega potenciala v Predjamskem gradu
  12. Natalija Vidmar: Odnos turistov do tipične istrske kulinarike v Portorožu
  13. Petra Vodeb: Odnos turistov do vključevanja živali v turistično ponudbo
  14. Jerneja Lešnik: Dojemanje yield menedžmenta s strani gostov hotela X
  15. Vesna Hrovatin: Avtentičnost festivala "Guča na Krasu"
  16. Klaudija Jaketič: Potenciali tamburaške glasbe za belokranjski turizem
  17. Ana Šafar: Analiza in predlogi za nadaljnji razvoj turizma v Krajinskem parku Rakov Škocjan
  18. Eva Kraljić: Vključenost dediščine v turistično ponudbo občine Ribnica
  19. Iza Cvikl: Turistični potenciali Šmartinskega jezera
  20. Renée Tripar: Analiza zadovoljstva udeležencev igralniških paketov
  21. Silvija Šutej: Družbena odgovornost pri nastanitvenih obratih
  22. Darja Čepon: Terapevtski učinki gozda v turistični ponudbi
  23. Jani Kralj: Promocijsko komunikacijski vidiki digitalnega marketinga na primeru destinacije Dolenjska
  24. Ana Motika: Connection between authenticity and quality of visitorʼs experisance
  25. Vesna Duronjić: Zadovoljstvo gostov v hotelu Remisens Lucija
  26. Klaudia Strokol: Analiza trženjskega komuniciranja mesta Celje
  27. Niki Germovšek: Potenciali in omejitve legalizacije konoplje za slovenski turizem
  28. Boris Vrhovec: Vpliv ukrepov nadzora tveganj v času epidemije covid-19 na kakovost storitve - primer hotela Art Tartini
  29. Manica Erjavec: Možnosti razvoja ribiškega turizma na območju Prekmurja
  30. Nataša Cotar: Avtentičnost ponudbe kot konkurenčna prednost gostilne Šiker
  31. Jasna Zorn: Študije izvedljivosti novega tipa masažnega salona
  32. Lucija Lazar: Poslovni načrt za slaščičarno v Šempetru pri Gorici
  33. Aleksa Prodanović: Role of music as a part of tourism experience-case study of Belgrade
  34. Alma Isakoska Drole: Tržno repozicioniranje apartmajev Soča v Tolminu
  35. Tamara Dimić: Marketinški načrt za Otok ljubezni
  36. Tanja Kočar: Zasnova in trženje gostinskega obrata
  37. Katarina Juriševič: Revitalizacija in turistična valorizacija opasil v slovenski Čičariji
  38. Sandra Jelenič Barba: Možnosti razvoja gorskokolesarskega turizma v Čičariji
  39. Jana Gerl: Naziv "Slovenija - evropska gastronomska regija 2021" kot priložnost za ptujski turizem
  40. Maja Bobič: Trajnostna potrošnja in ozaveščenost slovenskih turistov
  41. Ana Fabjan: Trajnostne okoljske prakse morskega turizma
  42. Sara Janžekovič Toplak: Divje živali v turistični ponudbi

Druga dela (15)

  1. Gorazd Sedmak: Avtentičnost in kakovost turističnega proizvoda Slovenske Istre
  2. Helena Nemec Rudež, Gorazd Sedmak, Ksenija Vodeb, Štefan Bojnec: Season-oriented destination positioning for visitors in the Mediterranean
  3. Tina Kociper, Saša Planinc, Gorazd Sedmak, Tanja Planinc, Aleksandra Brezovec: Opredelitev turističnega podjetništva na podeželju
  4. Gorazd Sedmak, Tanja Planinc, Tina Kociper, Saša Planinc: Avtentičnost kot resurs podeželskega turizma
  5. Janez Mekinc, Gorazd Sedmak, Katarina Mušič, Gordana Ivankovič: Analiza študijskih programov Fakultete za turistične študije - Turistice Univerze na Primorskem
  6. Helena Nemec Rudež, Gorazd Sedmak, Ksenija Vodeb, Štefan Bojnec: Visitor structure as a basis for destination repositioning
  7. Tanja Mihalič, Gorazd Sedmak, Saša Planinc, Janez Bogataj, Matic Jeločnik Pelicon: Diverzifikacija morskega ribištva v turistično dejavnost na slovenski obali
  8. Gorazd Sedmak: Konsistentnost proizvoda turistične destinacije
  9. Saša Planinc, Tina Kociper, Gorazd Sedmak, Tanja Planinc: Raziskava med podjetniki
  10. Saša Planinc, Tanja Planinc, Gorazd Sedmak: Usvojitev informacijsko-komunikacijskih tehnologij med podjetniki v turizmu na slovenskem podeželju
  11. Tanja Planinc, Tina Kociper, Gorazd Sedmak, Saša Planinc: Družinsko podjetništvo v turizmu na podeželju in prenos poslovanja na prihodnjo generacijo
  12. Spodbujanje ruralnega turizma
  13. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom
  14. Gorazd Sedmak, Aleksandra Brezovec, Ana Plestenjak, Neža Čebron Lipovec: Povezovanje turizma in kreativnih industrij pri oživljanju opuščene industrijske dediščine skladišča Monfort
  15. Gorazd Sedmak: Heritage marketing in tourism
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici