Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Iztok Bončina:
Sociološki vidik motivatorjev turističnih potovanj v vesolje
Darija Cvikl:
Dejavniki turistične privlačnosti gozda
Magistrska dela (4)
Jernej Frank:
Vrednotenje resursov za razvoj turistične ponudbe Goriških brd
Pia Peršič:
Neizkoriščeni potenciali dediščine gradu Mokrice
Tjaša Jamnik:
Prisotnost avtentičnosti v turistični ponudbi občine Vrhnika
Matic Frkač:
Yield management v hotelirstvu v času epidemije COVID-19 - primer Maribora
Diplomska dela (42)
Ana Gregorčič:
Prilagojenost nastanitvenih obratov turistom s hišnimi ljubljenčki
Teja Krašovec Alibašić:
Pomen prireditev v občini Bloke za lokalni turizem
Bine Uršnik:
Analiza uspešnosti poslovanja hotelov s kongresno dejavnostjo v Ljubljani
Majda Rosić:
Analiza temačnega turizma v Bosni in Hercegovini
Lea Rot:
Prepoznavnost in trženje turizma na Vrhniki
Barbara Fošt:
Možnosti in ovire trženja prenosnih terminalov za daljinsko naročanje - primer podjetja Optima sistemi d.o.o.
David Zupanc:
Po poteh mitov in legend Dolenjske
Kaja Golja:
Poslovni načrt za bar "Rose"
Tjaša Gorjup:
Zadovoljstvo tujih turistov z gastronomijo v Ljubljani
Tanja Zupančič:
Metode premagovanja sezonskosti v hotelskih obratih na območju Osrednje Slovenije
Veronika Prašnikar:
Izkoriščenost tržnega potenciala v Predjamskem gradu
Natalija Vidmar:
Odnos turistov do tipične istrske kulinarike v Portorožu
Petra Vodeb:
Odnos turistov do vključevanja živali v turistično ponudbo
Jerneja Lešnik:
Dojemanje yield menedžmenta s strani gostov hotela X
Vesna Hrovatin:
Avtentičnost festivala "Guča na Krasu"
Klaudija Jaketič:
Potenciali tamburaške glasbe za belokranjski turizem
Ana Šafar:
Analiza in predlogi za nadaljnji razvoj turizma v Krajinskem parku Rakov Škocjan
Eva Kraljić:
Vključenost dediščine v turistično ponudbo občine Ribnica
Iza Cvikl:
Turistični potenciali Šmartinskega jezera
Renée Tripar:
Analiza zadovoljstva udeležencev igralniških paketov
Silvija Šutej:
Družbena odgovornost pri nastanitvenih obratih
Darja Čepon:
Terapevtski učinki gozda v turistični ponudbi
Jani Kralj:
Promocijsko komunikacijski vidiki digitalnega marketinga na primeru destinacije Dolenjska
Ana Motika:
Connection between authenticity and quality of visitorʼs experisance
Vesna Duronjić:
Zadovoljstvo gostov v hotelu Remisens Lucija
Klaudia Strokol:
Analiza trženjskega komuniciranja mesta Celje
Niki Germovšek:
Potenciali in omejitve legalizacije konoplje za slovenski turizem
Boris Vrhovec:
Vpliv ukrepov nadzora tveganj v času epidemije covid-19 na kakovost storitve - primer hotela Art Tartini
Manica Erjavec:
Možnosti razvoja ribiškega turizma na območju Prekmurja
Nataša Cotar:
Avtentičnost ponudbe kot konkurenčna prednost gostilne Šiker
Jasna Zorn:
Študije izvedljivosti novega tipa masažnega salona
Lucija Lazar:
Poslovni načrt za slaščičarno v Šempetru pri Gorici
Aleksa Prodanović:
Role of music as a part of tourism experience-case study of Belgrade
Alma Isakoska Drole:
Tržno repozicioniranje apartmajev Soča v Tolminu
Tamara Dimić:
Marketinški načrt za Otok ljubezni
Tanja Kočar:
Zasnova in trženje gostinskega obrata
Katarina Juriševič:
Revitalizacija in turistična valorizacija opasil v slovenski Čičariji
Sandra Jelenič Barba:
Možnosti razvoja gorskokolesarskega turizma v Čičariji
Jana Gerl:
Naziv "Slovenija - evropska gastronomska regija 2021" kot priložnost za ptujski turizem
Maja Bobič:
Trajnostna potrošnja in ozaveščenost slovenskih turistov
Ana Fabjan:
Trajnostne okoljske prakse morskega turizma
Sara Janžekovič Toplak:
Divje živali v turistični ponudbi
Druga dela (15)
Gorazd Sedmak:
Avtentičnost in kakovost turističnega proizvoda Slovenske Istre
Helena Nemec Rudež, Gorazd Sedmak, Ksenija Vodeb, Štefan Bojnec:
Season-oriented destination positioning for visitors in the Mediterranean
Tina Kociper, Saša Planinc, Gorazd Sedmak, Tanja Planinc, Aleksandra Brezovec:
Opredelitev turističnega podjetništva na podeželju
Gorazd Sedmak, Tanja Planinc, Tina Kociper, Saša Planinc:
Avtentičnost kot resurs podeželskega turizma
Janez Mekinc, Gorazd Sedmak, Katarina Mušič, Gordana Ivankovič:
Analiza študijskih programov Fakultete za turistične študije - Turistice Univerze na Primorskem
Helena Nemec Rudež, Gorazd Sedmak, Ksenija Vodeb, Štefan Bojnec:
Visitor structure as a basis for destination repositioning
Tanja Mihalič, Gorazd Sedmak, Saša Planinc, Janez Bogataj, Matic Jeločnik Pelicon:
Diverzifikacija morskega ribištva v turistično dejavnost na slovenski obali
Gorazd Sedmak:
Konsistentnost proizvoda turistične destinacije
Saša Planinc, Tina Kociper, Gorazd Sedmak, Tanja Planinc:
Raziskava med podjetniki
Saša Planinc, Tanja Planinc, Gorazd Sedmak:
Usvojitev informacijsko-komunikacijskih tehnologij med podjetniki v turizmu na slovenskem podeželju
Tanja Planinc, Tina Kociper, Gorazd Sedmak, Saša Planinc:
Družinsko podjetništvo v turizmu na podeželju in prenos poslovanja na prihodnjo generacijo
Spodbujanje ruralnega turizma
Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom
Gorazd Sedmak, Aleksandra Brezovec, Ana Plestenjak, Neža Čebron Lipovec:
Povezovanje turizma in kreativnih industrij pri oživljanju opuščene industrijske dediščine skladišča Monfort
Gorazd Sedmak:
Heritage marketing in tourism