Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
BSc theses (212)
Maja Cerar:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Tina Kladnik:
Razvrščanje v 1. starostnem obdobju
Kaja Rančan:
Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o pomenu usvajanja štetja v predšolskem obdobju
Maksimilijana Vezjak:
Učenje matematike skozi igro v gozdu
Dragica Bonić:
Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
Nika Razgoršek:
Matematika skozi igro v naravi
Nika Podobnik:
Orientacija predšolskega otroka v 1. starostnem obdobju
Maja Burger:
Geometrijski liki v igri
Rok Tavčar:
Spoznavanje in razumevanje vzorcev pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Katarina Orel Zajec:
Mnenje vzgojiteljev o matematični vsebini razvrščanja v predšolskem obdobju
Mojca Istenič:
Matematika skozi igro in zgodbo
Maja Simić:
Razvrščanje po eni lastnosti v skupini otrok starih 1 do 2 leti
Patricija Zupanc:
Razumevanje matematičnih vzorcev in prepoznavanje le-teh v vsakdanjem življenju
Ana Planinšek:
Uporaba didaktičnih kart za razvijanje matematičnega znanja v predšolskem obdobju
Deja Kodrun:
Načrtovane dejavnosti na temo geometrija in merjenje v prvem starostnem obdobju
Urša Trobec:
Uporaba matematičnega kotička v vrtcu
Hana Šlaus:
Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju
Nada Kosten:
Vpeljava statistične raziskave v drugem starostnem obdobju z otroki starimi 3-4 leta
Mateja Šepec:
Didaktične igrače za spodbujanje orientacije v 2. starostnem obdobju
Blanka Mrak:
Igra kot spodbuda k usvajanju štetja v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
Natali Bukovec:
Stališča vzgojiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in didaktičnih iger pri dejavnostih kurikularnega področja matematike
Karolina Vidergar:
Spoznavanje simbolnega zapisa do deset v predšolskem obdobju
Urša Cimperman:
Pogostost izvajanja in vključevanja teme orientacija v prostoru in njena pomembnost v predšolskem obdobju
Katja Žnider:
Otrok skozi načrtovane matematične dejavnosti usvoji razvrščanje glede na dve lastnosti
Teja Gantar:
Učenje štetja skozi igro v predšolskem obdobju
Ana Marija Pirc:
Vpeljava odnosa majhno - veliko pri matematiki v prvem starostnem obdobju
Tomaž Oblak:
Učenje štetja do 10 s pomočjo ročno izdelane didaktične igrače
Kaja Krt:
Z igro v svet orientacije pri matematiki v skupini otrok, starih 1-2 let
Meta Nagode:
Štetje v obsegu do 10 v predšolskem obdobju po metodi Montessori v javnih vrtcih
Leila Kragelj:
Razumevanje količin v predšolskem obdobju
Petra Cerar:
Napredovanje predšolskih otrok na področju matematike v času zaprtja vrtcev z vidika staršev
Špela Jelovčan:
Orientacija v prostoru skozi medpodročno povezovanje matematike, jezika in gibanja
Urška Vidmar:
Izvajanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Lucija Ves:
Utrjevanje geometrijskih teles in likov z uporabo didaktičnih iger
Urška Sever:
Geometrijska telesa v vrtcu
Dragana Vasiljević:
Matematično didaktične igre simetrije
Laura Stanič:
Vpliv epidemije na otroke glede razumevanja matematičnih vsebin
Leja Logaj:
Mnenje in izkušnje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev glede usvajanja štetja v drugem starostnem obdobju
Nina Poropat:
Uvajanje matematičnih odnosov med predmeti v prvem starostnem obdobju
Jerca Peric:
Štetje s pomočjo didaktičnih iger v predšolskem obdobju
Tjaša Zrim:
Obravnava geometrijskih likov z otroki, starimi od 5 do 6 let
Nina Susman:
Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do 10 v predšolskem obdobju
Lea Letnar:
Uvajanje merjenja prostornine v predšolskem obdobju
Samo Križnar:
Dejavnosti za izboljšanje razumevanja predlogov v, na in pod v predšolskem obdobju
Suzana Košćak:
Sposobnost razvrščanja v drevesni in Carrollov diagram v drugem starostnem obdobju
Klara Arko:
Utrjevanje štetja do 10 s pomočjo didaktičnih iger
Eva Iskra:
Od prirejanja do štetja v obsegu do 10 v drugem starostnem obdobju
Nataša Rus:
Matematika v tihih knjigah
Vanesa Turk:
Utrjevanje geometrijskih likov s pomočjo matematičnih didaktičnih iger
Nika Mutavčić:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko didaktičnih iger
Ivana Remec:
Uvajanje preproste statistične raziskave v predšolskem obdobju
Tajda Janežič:
Spoznavanje in razumevanje orientacijskih pojmov pri otrocih starih od 2 do 3 leta
Kristina Curk:
Razvrščanje v drevesni in Carrollov diagram s predšolskimi otroki
Marjetka Končan:
Števila in štetje do deset
Klara Jegovnik:
Skozi igro do štetja
Barbara Cindrić:
Usvajanje orientacije v prostoru pri otrocih starih 2 do 3 leta
Maša Praprotnik:
Uvajanje matematike s pomočjo gibalnih iger
Leja Petrič:
Spodbujanje štetja z matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
Urukalo Dino:
Učenje matematike preko senzornega zaznavanja
Domen Matelič:
Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju z uporabo pesmi z matematično vsebino
Danijela Djurić:
Prepoznavanje geometrijskih teles in likov v 2. starostnem obdobju skozi načrtovane dejavnosti
Kaja Dobrotinšek:
Matematične didaktične igre s poudarkom na štetju
Tina Maček:
Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Monika Turk:
Razvrščanje v drevesni diagram v drugem starostnem obdobju
Suzana Orehek:
Z igro do znanja orientacijskih pojmov pri otrocih starih 1-2 leti
Tjaša Zoretič:
Spoznavanje števil v skupini otrok starih 5 let z uporabo odpadnih materialov
Andreja Hrib:
Uporaba orientacijskih pojmov v predšolskem obdobju
Eva Lavrič:
Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v vrtcu
Neža Dolinšek Uštar:
Spoznavanje teles, likov in simetrije v 2. starostnem obdobju
Maja Ošlak:
Matematične didaktične igre za spoznavanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
Jana Merlak:
Z igro v gozdu do znanja matematike
Nina Hajsinger:
Učenje števil in štetja v predšolskem obdobju
Stina Štefanec:
Matematične dejavnosti pri spoznavanju geometrijskih likov
Sara Valenčak:
Vpeljevanje geometrijskih teles in likov med vzgojitelji v prvem starostnem obdobju
Katarina Tekavčič:
Pomen matematično-didaktičnih iger v predšolskem obdobju
Nika Setnikar:
Matematika in gibanje v predšolskem obdobju
Monika Lavrič:
Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
Tjaša Golej:
Z igro v svet geometrijskih teles in likov
Tea Dolinar:
Orientacija pri matematiki v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
Monika Samec:
Spoznavanje sveta geometrijskih likov s predšolskimi otroki
Mateja Kočar:
Izvajanje načrtovanih matematičnih aktivnosti v slovenskih vrtcih
Mateja Strašek:
Igre za utrjevanje štetja
Nada Mačinković:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih likov s pomočjo izdelanih didaktičnih iger v skupini otrok starih 1-4 let
Urška Milavec:
Prirejanje v predšolskem obdobju kot priprava otrok na štetje
Maja Knific Bukovšak:
Z igro utrjujemo seštevanje do 10 v 1. razredu osnovne šole
Špela Barbiš:
Utrjevanje štetja v kombiniranem oddelku z uporabo didaktičnih iger
Daša Rupnik:
Usvajanje matematičnega znanja z izvajanjem plesnih dejavnosti
Karlina Gašperin:
Igre za usvajanje štetja do pet
Petra Koren:
Didaktične igre za utrjevanje štetja
Danjela Rončel:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Neža Kiseljak:
Z namiznimi didaktičnimi igrami do utrjevanja štetja
Tina Zupančič:
Števila in štetje pri starosti 5-6 let
Tea Zlosel:
Vključevanje plesa v zgodnje učenje matematike
Lucija Senekovič:
Skozi igro do poznavanja matematičnih vzorcev
Tjaša Rezman:
Didaktične igre na temo logika in jezik
Patricia Morić:
Učenje matematičnih odnosov skozi matematične dejavnosti v prvem starostnem obdobju
Maja Lipovec:
Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu
Kristina Mars:
Vpeljava 1. koraka pri merjenju dolžine in mase z otroki starimi od 2 do 3 leta
Anja Razgoršek:
Načrtovanje dejavnosti kot spodbuda za poznavanje prostorskih odnosov v prvem starostnem obdobju
Katarina Pejić:
Usvajanje verjetnosti z matematičnimi didaktičnimi igrami
Tina Jazbinšek:
Igramo se s števili do deset v drugem starostnem obdobju
Lara Zadnikar:
Igranje z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
Martina Fras:
Utrjevanje razvrščanja z didaktično igro v prvem starostnem obdobju
Martina Rihtarič:
Matematične igre iz odpadnih materialov
Andreja Feltrin:
Matematične dejavnosti orientacije pri otrocih od 1-2 leti
Simona Egartner:
Štetje 3- do 5-letnih otrok s pomočjo didaktičnih iger
Barbara Korbar:
Igre za utrjevanje geometrijskih likov
Tajda Lipovšek:
Razvijanje logičnega mišljenja v povezavi z jezikom
Tanja Turk:
Uporaba didaktičnih iger za utrjevanje štetja v predšolskem obdobju
Alja Kep:
Usvajanje štetja in števil do 10 z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
Albina Brinar:
Spoznavanje števil in štetja skozi igro
Ajša Subašić:
Usvajanje matematičnega pojma majhno-veliko pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
Aleksandra Rojc:
Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
Sonja Ban:
Gozdna igralnica kot spodbuda za načrtovanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Nuša Živec:
Spoznavanje orientacijskih pojmov v drugem starostnem obdobju
Teja Dolenc:
Uporaba različnih strategij štetja v drugem starostnem obdobju
Metka Baruca:
Uporaba namiznih iger pri učenju logike in jezika
Dolores Jelušič Benčič:
Poznavanje matematičnih odnosov ali relacij v 1. starostnem obdobju
Lara Lukač:
Vpeljava logike in jezika otrokom, starim od 3. do 4. leta, s pomočjo ljudske pravljice
Lea Mikuž:
Spoznavanje matematičnih tem z igranjem didaktične igre
Urša Mak:
Igramo se matematiko v prvem starostnem obdobju
Eva Vidmar:
Matematična pravljica - način spoznavanja logike in jezika v drugem starostnem obdobju
Branka Adamič:
Urejanje in razvrščanje preko igre
Katja Školnik:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Anita Hudolin:
Igre orientacije otrok starih 4 do 6 let
Nina Primožič:
Interaktivna matematična igra kot sredstvo za utrjevanje štetja do 10 pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Alexia Cupin:
Usvajanje osnovnih geometrijskih likov preko gibanja
Daša Sirše:
Usvajanje matematičnega znanja s pomočjo lutke
Barbara Vranješ:
Utrjevanje strategij štetja z didaktičnimi igrami z otroki starimi 3 do 6 let
Natalija Mlakar Butalič:
Razumevanje pojma verjetnost skozi gibanje
Teo Gustinčič:
Vpeljevanje postopka merjenja dolžine v predšolskem obdobju
Maja Novak:
Odnos majhno - veliko v prvem starostnem obdobju
Katja Korent:
Didaktične igre štetja za otroke od treh do štirih let
Mojca Hergan:
Didaktično-matematične igre za spodbujanje štetja v predšolskem obdobju
Nina Kacjan:
Usvajanje pojma veliko - majhno v 1. starostnem obdobju
Urša Vižintin:
Didaktične igre štetja v drugem starostnem obdobju
Tina Ukmar:
Uporaba didaktičnih iger s področja geometrije in merjenja
Amadeja Volčič:
Razvijanje matematičnih spretnosti preko didaktično-matematičnih iger
Ingrid Šorc:
Spodbujanje otrok k spoznavanju in uporabi matematičnih pojmov z igranjem didaktičnih iger
Nina Pečirer:
Utrjevanje razumevanja geometrijskih pojmov z uporabo didaktičnih iger
Sara Murkovič:
Matematična didaktična igra Kockarija
Sanja Kocman:
Kako predšolski otroci dojemajo verjetnost?
Irena Kozlovič Ban:
Vpeljava matematičnega odnosa veliko - majhno v prvi starostni skupini
Suzana Hribar:
Učenje štetja in števil skozi didaktično igro in čutila
Mateja Jovičić:
Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
Neja Frank:
Utrjevanje štetja z didaktično-matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
Nika Bavdek:
Mavrična geometrija v prvem starostnem obdobju
Tjaša Gašljevič:
Štetje skozi igre v drugem starostnem obdobju
Sabina Renko:
Didaktične igre pri matematiki v drugem starostnem obdobju
Andreja Potočnik:
Simetrija skozi različna področja kurikuluma v predšolskem obdobju
Karin Žvan:
Štetje otrok, starih 4-5 let, ob pesmih in matematičnih igrah
Tina Plavec:
Števila do 10 v drugem starostnem obdobju
Urška Madjar:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju
Saša Dolar:
Izvajanje matematičnih dejavnosti razvrščanja v prvem starostnem obdobju
Ana Mršnik:
S Tedijem v svet teles in likov
Špela Perpar:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine v predšolskem obdobju
Eva Matjašič:
Z didaktično igro do znanja matematike v predšolskem obdobju
Jasmina Kidrič:
Bližnje srečanje z geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
Jelena Školnik:
Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju s senzornimi igrami
Nataša Berk:
Seštevanje do 20 s prehodom v prvem razredu
Mojca Verdnik:
Sortiranje po velikosti v prvem starostnem obdobju
Karin Matijašić:
Preproste statistične raziskave - sredstvo za obdelavo podatkov v predšolskem obdobju
Staša Janša:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Smiljana Štrucl:
Matematično - didaktične igre štetja za otroke druge starostne skupine
Sara Faganel:
Kombinatorične igre za predšolske otroke
Leon Ruparčič:
Predšolska matematika v primarnem okolju
Anastazija Taškar:
Merjenje skozi oči predšolskega otroka
Bojana Dajčman:
Načrtno uvajanje razvrščanja v drugem starostnem obdobju
Alenka Sodja:
Z igro do štetja
Karmen Zagorc:
Načrtovane matematične dejavnosti pri vpeljavi odnosov med predmeti v predšolskem obdobju
Slavica Novak:
Simetrija v vrtcu
Veronika Gerdevič:
Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
Špela Boštjančič:
Učenje štetja v predšolskem obdobju
Neža Grajžl:
Spodbujanje otrokovega učenja z uporabo didaktičnih iger
Mateja Debeljak:
Pogostost izvajanja načrtovanih matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih
Katja Novak:
Matematična didaktična igra: Črviček v jabolko
Ana Marija Jereb:
Merjenje mase v predšolskem obdobju
Tina Logar:
Preproste statistične raziskave
Katja Šterbak:
Didaktično-matematična igra z matematično vsebino orientacija
Darja Tement:
Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
Ines Koler:
Vpliv stopnje in smeri izobrazbe starša na pomembnost njegovega odnosa do matematike v predšolskem obdobju otroka
Laura Kegl:
Spoznavanje geometrijskih likov z didaktično igro v drugem starostnem obdobju
Anemari Kurnik:
Do znanja štetja z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
Suzana Prosenjak:
Sposobnost štetja otrok v starostni skupini tri do štiri leta
Katja Polajnar:
Odnos veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
Aleks Kuzmin:
Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
Erna Fabjančič:
Razvrščanje pri otrocih od 1 do 2 let
Andreja Cimperman Srebot:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Erika Gruntar Marković:
Didaktične igre pri štetju v drugem starostnem obdobju
Daša Telban Stoiljković:
Z uporabo didaktičnih iger do znanja verjetnosti v predšolskem obdobju
Polona Iskra Mahnič:
Didaktična igra za področja matematike v prvem starostnem obdobju
Sonja Naglič Orehar:
Uporaba senzoričnih balonov pri uvajanju logike in jezika v 1. starostnem obdobju
Kristina Lisjak:
Štetje v drugem starostnem obdobju z didaktičnimi igrami
Nataša Petrič:
Z načrtnimi dejavnostmi do štetja v 2. starostnem obdobju
Tamara Mavrič:
Vpeljava oglatih geometrijksih teles z didaktičnim materialom
Ramona Hojnik:
Do znanja štetja v predšolskem obdobju z uporabo interaktivnih prosojnic
Mateja Veber:
Z gibanjem do matematične orientacije
Katja Dolenc:
S konkretnimi dejavnostmi do znanja logike in jezika
Andreja Kandare:
Matematične igre z malo Majo v svet logike in znanja
Ana Lipovšek:
Spoznavanje likov z matematičnimi didaktičnimi igrami
Sara Kanduti:
Učenje štetja v drugem starostnem obdobju s pomočjo interaktivnih prosojnic
Tjaša Marolt:
Orientacija otrok v prostoru v 1. starostnem obdobju
Tadeja Kosec:
Razumevanje Carrollovega in drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
Valentina Kovačič:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Špela Ilič:
Spoznavanje geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
Nina Černenšek:
Spoznavanje geometrijskih likov skozi igre v drugem starostnem obdobju
Petra Barbič:
Spoznavanje geometrijskih teles skozi dejavnosti ob uporabi didaktičnih iger
Petra Kalan:
Štetje pri otrocih, starih od 3 do 5 let
Ema Zupanc:
Spoznavanje in usvajanje pojmov veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
Helena Romih:
Štetje s pomočjo didaktičnih iger v oddelku štiri do pet let
Klemen Krašovec:
Matematične dejavnosti razvrščanja dvoletnikov
Taja Drolc Vučko:
Razvrščanje v drevesnem diagramu
Other documents (2)
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole