Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (77)

  1. Sabina Jugovec: Analiza sprememb produkta križarjenj ob pojavu pandemije covid-19
  2. Merima Karajković: Analiza trženjskega spleta San Simon hotel resorta
  3. Tina Trček: Posebnosti poslovodenja počitniških kapacitet v velikih podjetjih v Sloveniji
  4. Lucija Turčić: Poslovni načrt turistične agencije DaisyTour
  5. Živa Vincetič: Analiza sejemskih aktivnosti Javne agencije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT)
  6. Nika Kravcar: Predlog oblikovanja paketnega aranžmaja, Jadranje za mlade
  7. Aleksandra Medved: Poslovni načrt B&B Alexandra
  8. Doroteja Vudler: Analiza trženjskega spleta hotela
  9. Ilona Pogačar: Križarjenja kot trend v potovalni industriji
  10. Damjan Tratnik: Možnosti nadaljnjega razvoja ekoturizma v Sloveniji
  11. Suzana Jovanova: Možnosti oblikovanja novih turističnih produktov za goste Garden Village Bled
  12. Mateja Leskovec: Oblikovanje potovalnega paketa za motoriste
  13. Petra Marinko: Programi zvestobe v podjetju Adria Airways
  14. Vesna Markovič: Trženje turističnih produktov s pomočjo mobilne telefonije
  15. Maja Vidmar: Programi zvestobe v hotelih
  16. Davor Jovanov: Zaščita in pravice potnikov v letalskem prometu
  17. Klavdija Ardalič: Primerjava zadovoljstva gostov v Termah Snovik za leto 2011 in 2014
  18. Katarina Arlović: Analiza poslovanja štirih največjih globalnih distribucijskih sistemov
  19. Boštjan Kumprej: Preoblikovanje trženjskega spleta turistične kmetije Ploder
  20. Mateja Rovan: Prepoznavnost blagovne znamke M holidays
  21. Nenad Milovanović: Zadovoljstvo gostov s programom Privilege klub podjetja HIT, d.d.
  22. Breda Levičnik: Urejenost zaposlenih in izgled poslovnega prostora v izbranih potovalnih agencijah
  23. Manca Gale: Celostna grafična podoba potovalne agencije Exoterra
  24. Melita Delić: Poslovni načrt za podjetje Fuzija, nastanitvena dejavnost, d. o. o.
  25. Katja Premrl: Strategija razvoja turizma v občini Vipava
  26. Tanja Pahor: Analiza trženjskega spleta Marine Koper d. o. o.
  27. Amela Fatkić: Analiza trženjskega spleta mladinskega hotela Pliskovica
  28. Jerca Gabor: Analiza trženjskega spleta wellness ponudbe, primer Vrelec Brdo
  29. Dea Petrovčič: Vpliv nizkocenovnih letalskih prevoznikov na destinacijo, primer Slovenije
  30. Andreja Kuhar: Videz in vedenje zaposlenih kot dejavnik kakovosti v hotelu
  31. Elida Rejec: Analiza tiskanih potovalnih katalogov
  32. Rozika Bobičanec: Dejavniki uspeha nizkocenovnih letalskih prevoznikov v Evropi
  33. Tea Hofinger: Analiza zadovoljstva gostov v hotelu Iberostar Las Dalias
  34. Alja Šauperl: Trženjski splet Kampa Primostek
  35. Janja Curk: Vinska kraljica kot promocijsko orodje destinacije
  36. Sabina Pance: Oblikovanje paketne ponudbe gostišča Račka
  37. Anita Polak: Analiza spletnih potopisnih dnevnikov
  38. Goja Jovanović: Oblikovanje potovalnega paketnega aranžmaja "Barcelona" za slovensko mladino
  39. Timotej Zubkov: Poslovni načrt za Bonusovo poslovalnico v Ljubljani
  40. Andreja Ekart: Priprava potovalnega paketnega aranžmaja
  41. Nela Zorko: Predlogi novega trženjskega spleta na primeru hotela v Rušah
  42. Tomaž Vončina: Analiza finančnega poslovanja podjetja Terme Krka, d.o.o, za obdobje 2009-2013
  43. Irena Vidmar: Analiza uspešnosti poslovanja hotelske verige Accor v obdobju 2008 - 2011
  44. Nermina Vilić: Potovanje čez države zahodnega Balkana za mlade
  45. Špela Velušček: Spletna prodaja potovalnih storitev prek kuponov
  46. Maruša Mermolja: Napitnine kot motivator strežnega osebja
  47. Katja Leljak: Poslovni načrt za butično apartmajsko hišo
  48. Tanja Janjilović: Izdelava tržno - komunikacijskega načrta za podjetje SlovenskaGostija.si
  49. Eva Kastelic: Izobraževanje zaposlenih v potovalnih agencijah
  50. Tina Šlebir: Predlog poslovnega načrta za butične apartmajske hiše Heaven Eleven
  51. Nives Šnajder: Glamping kot možnost razvoja turizma v krajinskih parkih Prlekije
  52. Sonja Štern: Strategija razvoja turizma občine Prevalje
  53. Nena Hribar: Zdravstveni turizem v Sloveniji
  54. Polona Dečko: Ekoturizem v Sloveniji
  55. Janez Hercog: Razvojne smernice gorskokolesarskih parkov v Sloveniji
  56. Sandra Bajželj: Vpliv koronavirusa na izbor počitniške destinacije slovenskega turista
  57. Monika Sutlović: Analiza izbranih prireditev na turistični destinaciji Portorož in Piran
  58. Mojca Šušmelj: Predlog potovalnega paketa na Kubo
  59. Urška Jenkole: Analiza trženjskega spleta na primeru gradu Strmol
  60. Nuša Maglica Zorko: Zadovoljstvo turistov s ponudbo spominkov v Piranu
  61. Janja Kravanja: Analiza tiskanih materialov Turističnega združenja Portorož
  62. Nika Levačič: Uspešna prodaja v klasičnih potovalnih agencijah
  63. Dunja Dujc: Primerjava organizacije dnevnih izletov pred in po Covid-19 na ladjah za križarjenja
  64. Maruša Gregorin: Trženjski splet v potovalni agenciji Oskar
  65. Nina Pirečnik: Predlogi za izboljšanje prodaje produkta zavarovalnice Graweturist
  66. Jerneja Razpotnik: Oblikovanje potovalnih paketnih aranžmajev za seniorje
  67. Mateja Preradović: Oblikovanje potovalnega paketnega aranžmaja za gostince v Toskano
  68. Sara Bratina: Potovalni paketni aranžma za mladostnike s prehranjevalno motnjo
  69. Maja Ivančič: Analiza uporabe centralnega rezervacijskega sistema Feratel Deskline na destinaciji Dolina Soče
  70. Vesna Kunst: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju
  71. Maruša Janet: Oblikovanje potovalnega paketnega aranžmaja za specifični ciljni segment mladoporočencev
  72. Miloš Vujadinovič: Tržne priložnosti majhnih in srednjih samostojnih turističnih agencij
  73. Sara Cej: Izdelava specializiranega teambuildinga potovalnega paketa za podjetje Alpla d.o.o.
  74. Mateja Dolanc Jagodič: Analiza trženjskega spleta hotela Tisa Pohorje
  75. Maša Svete: Oblikovanje turističnih doživetij za segment križarjenj na destinaciji Črna gora
  76. Uroš Žust: Značilnosti organizacije popotniških potovanj
  77. Sanja Miklavčič: Možnosti razvoja kolesarskega turizma v občini Kranj

Druga dela (1)

  1. Igor Novel: Specifike hotelirstva kot faktor za uvajanje metode ciljnih stroškov v hotelirsko dejavnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici