Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (29)

  1. Sabina Jejčič: Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
  2. Tilen Tomšič: Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
  3. Eva Jedrlinič Peloz: Razlike v suverenosti bodočih razrednih učiteljev pri vpeljevanju glasbenih dejavnosti v pouk glasbene umetnosti pred in med epidemijo nalezljive bolezni COVID-19
  4. Marta Gombač: Slovensko ljudsko izročilo skozi oči učiteljev razrednega pouka, ki poučujejo folklorni krožek
  5. Lara Šker: Delovanje pevskih zborov v času epidemije bolezni COVID-19
  6. Maruša Pipan: Pevski zbori v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
  7. Gašper Gole: Izkušnje in zadovoljstvo osnovnošolcev ob pouku glasbene umetnosti na daljavo v času epidemije virusa SARS-CoV-2 (COVID-19)
  8. Valentina Jogan: Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  9. Eva Kovačič: Stališča otrok o uspešnosti pouka glasbene umetnosti v času epidemije virusa SARS-CoV-2
  10. Anamarija Šober: Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  11. Martin Fabčič: Priljubljenost poslušanih glasbenih zvrsti med učenci 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja
  12. Luka Žorž: Stališča osnovnošolcev o pouku glasbene umetnosti v slovenskih osnovnih šolah
  13. Anja Lesjak: Poučevanje glasbene umetnosti slepih in slabovidnih v prvem triletju osnovne šole z Orffovimi instrumenti
  14. Matija Jenko: Poučevanje predmeta glasbene umetnosti na daljavo v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v času epidemije koronavirusne bolezni 2019 (COVID-19)
  15. Sandra Langus: Socialno-demografski dejavniki, ki so povezani s sodelovanjem otrok v folklorni skupini
  16. Doris Srčič: Preverjanje in ocenjevanje pri pouku glasbene umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  17. Polona Žerovec: Glasbena dejavnost izvajanja na razredni stopnji
  18. Tanja Černic: Organizacija časa učencev osnovne šole, ki se formalno glasbeno izobražujejo
  19. Kristina Pavlica: Vključevanje otrok v otroški pevski zbor in vloga zborovodje
  20. Lara Blagonja: Stališča učiteljev do petja v pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev
  21. Nina Košir: Doživljanje in izražanje predšolskih otrok ob glasbeni pravljici
  22. Helena Rupar: Ozaveščenost glasbenih pedagogov in razrednih učiteljev o pomenu ukvarjanja z glasbo na celostni razvoj otroka
  23. Katja Koprivc: Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
  24. Petra Grum: Motivacijske dejavnosti učiteljev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  25. Jana Olivieri: Pozornost, opismenjevalne spretnosti in glasbene dejavnosti
  26. Mateja Verdir: Povezava med glasbeno izobrazbo razrednih učiteljev in uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije ter glasbil pri pouku glasbene umetnosti
  27. Tamara Pucer: Sprejemanje brane in glasbene pravljice
  28. Maruša Jug: Gibalna/športna aktivnost mladih glasbenikov v povezavi z nekaterimi socialnimi, ekonomskimi in demografskimi dejavniki
  29. Polona Počkaj: Glasbene didaktične igre pri pouku v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole

Diplomska dela (34)

  1. Matevž Dobravec: Priljubljenost različnih glasbenih dejavnosti v vrtcu
  2. Tadej Trampuš: Povezava glasbene izobrazbe vzgojitelja predšolskih otrok z izvajanjem glasbenih dejavnosti v predšolskem obdobju
  3. Nina Bergant: Glasbene aktivnosti v predšolskem obdobju
  4. Ana Kovačič: Medosebni odnosi v pevskih zborih Spodnje Savinjske doline
  5. Blaž Brudar: Razlogi otrok za igranje diatonične harmonike
  6. Eva Jedrlinič Peloz: Pripravljenost bodočih razrednih učiteljev za vpletanje glasbenih dejavnosti v pouk
  7. Tilen Tomšič: Glasbeno izobraževanje v glasbeni šoli ali pri zasebnem učitelju
  8. Melissa Bajt: Uporaba glasbenih dejavnosti in glasbenih didaktičnih iger pri pouku glasbene umetnosti
  9. Matija Jenko: Povezanost aktivnosti staršev z aktivnostjo njihovih otrok v pevskih zborih
  10. Nina Škvarča: Glasbena pravljica Grdi raček
  11. Andreja Žigante: Motivacija pri predmetu glasbena umetnost v 4. in 5. razredu osnovne šole
  12. Vanja Krapež: Obravnava ljudske glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  13. Doris Srčič: Vpliv staršev na motivacijo učencev za glasbene dejavnosti
  14. Ema Šavs: Kompetentnost študentov razrednega pouka pri poučevanju glasbene pravljice v osnovni šoli
  15. Polona Počkaj: Skozi igro se učimo: glasbene didaktične igre pri pouku v prvem triletju osnovne šole
  16. Petra Ovčjak: Poučevanje glasbene umetnosti preko gibanja
  17. Tanja Grubač: Glasbeno izobraževanje otrok v času osnovnošolskega izobraževanja
  18. Petra Grum: Motivacija pri pouku glasbene umetnosti v prvem triletju osnovne šole
  19. Mateja Juriševič: Glasba kot sredstvo motivacije
  20. Martin Fabčič: Razlike v dejavnikih, ki vplivajo na sodelovanje v otroškem in odraslem pevskem zboru
  21. Gašper Gole: Odziv romskih otrok na izvajanje glasbenih dejavnosti v romskem predšolskem oddelku
  22. Sabina Jejčič: Ocenjevanje glasbene umetnosti
  23. Kristina Pavlica: Glasbena pravljica in interpretativno prebrana pravljica
  24. Tajda Sterle: Priljubljenost različnih zvrsti glasbe pri učencih v drugem triletju osnovne šole
  25. Anamarija Šober: Povezava poslušanja klasične glasbe in učnega uspeha
  26. Eva Šinigoj: Vpliv petja v pevskem zboru na razvoj vokalne tehnike
  27. Valentina Jogan: Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
  28. Lara Blagonja: Petje v otroškem pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev
  29. Maddalena Mura: Primerjava slovenskega učnega načrta z italijanskimi smernicami za predmet glasbena umetnost
  30. Tamara Pucer: Priprava in izvedba glasbene pravljice pri predmetu glasbena umetnost na razredni stopnji osnovne šole
  31. Andreja Rustja: Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Dobravlje - podružnična šola Skrilje
  32. Ester Korelič: Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Elvire Vatovec Prade
  33. Barbara Šelj: Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Danila Lokarja Ajdovščina
  34. Karin Kralj: Povezanost izkušenj z glasbo s spoznavnimi sposobnostmi otrok in mladostnikov

Druga dela (3)

  1. Matjaž Kljun, Klen Čopič Pucihar, Alexander Jason, Maheshya Weerasinghe, Cuauthli Campos Mijangos, Julie Ducasse, Barbara Kopačin, Jens Grubert, Paul Coulton, Miha Čelar: Augmentation not duplication
  2. Barbara Kopačin: Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
  3. Barbara Kopačin: Pomen glasbenih aktivnosti učencev
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici