Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (29)
Sabina Jejčič:
Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
Tilen Tomšič:
Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
Eva Jedrlinič Peloz:
Razlike v suverenosti bodočih razrednih učiteljev pri vpeljevanju glasbenih dejavnosti v pouk glasbene umetnosti pred in med epidemijo nalezljive bolezni COVID-19
Marta Gombač:
Slovensko ljudsko izročilo skozi oči učiteljev razrednega pouka, ki poučujejo folklorni krožek
Lara Šker:
Delovanje pevskih zborov v času epidemije bolezni COVID-19
Maruša Pipan:
Pevski zbori v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Gašper Gole:
Izkušnje in zadovoljstvo osnovnošolcev ob pouku glasbene umetnosti na daljavo v času epidemije virusa SARS-CoV-2 (COVID-19)
Valentina Jogan:
Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Eva Kovačič:
Stališča otrok o uspešnosti pouka glasbene umetnosti v času epidemije virusa SARS-CoV-2
Anamarija Šober:
Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
Martin Fabčič:
Priljubljenost poslušanih glasbenih zvrsti med učenci 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja
Luka Žorž:
Stališča osnovnošolcev o pouku glasbene umetnosti v slovenskih osnovnih šolah
Anja Lesjak:
Poučevanje glasbene umetnosti slepih in slabovidnih v prvem triletju osnovne šole z Orffovimi instrumenti
Matija Jenko:
Poučevanje predmeta glasbene umetnosti na daljavo v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v času epidemije koronavirusne bolezni 2019 (COVID-19)
Sandra Langus:
Socialno-demografski dejavniki, ki so povezani s sodelovanjem otrok v folklorni skupini
Doris Srčič:
Preverjanje in ocenjevanje pri pouku glasbene umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Polona Žerovec:
Glasbena dejavnost izvajanja na razredni stopnji
Tanja Černic:
Organizacija časa učencev osnovne šole, ki se formalno glasbeno izobražujejo
Kristina Pavlica:
Vključevanje otrok v otroški pevski zbor in vloga zborovodje
Lara Blagonja:
Stališča učiteljev do petja v pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev
Nina Košir:
Doživljanje in izražanje predšolskih otrok ob glasbeni pravljici
Helena Rupar:
Ozaveščenost glasbenih pedagogov in razrednih učiteljev o pomenu ukvarjanja z glasbo na celostni razvoj otroka
Katja Koprivc:
Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
Petra Grum:
Motivacijske dejavnosti učiteljev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jana Olivieri:
Pozornost, opismenjevalne spretnosti in glasbene dejavnosti
Mateja Verdir:
Povezava med glasbeno izobrazbo razrednih učiteljev in uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije ter glasbil pri pouku glasbene umetnosti
Tamara Pucer:
Sprejemanje brane in glasbene pravljice
Maruša Jug:
Gibalna/športna aktivnost mladih glasbenikov v povezavi z nekaterimi socialnimi, ekonomskimi in demografskimi dejavniki
Polona Počkaj:
Glasbene didaktične igre pri pouku v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Diplomska dela (34)
Matevž Dobravec:
Priljubljenost različnih glasbenih dejavnosti v vrtcu
Tadej Trampuš:
Povezava glasbene izobrazbe vzgojitelja predšolskih otrok z izvajanjem glasbenih dejavnosti v predšolskem obdobju
Nina Bergant:
Glasbene aktivnosti v predšolskem obdobju
Ana Kovačič:
Medosebni odnosi v pevskih zborih Spodnje Savinjske doline
Blaž Brudar:
Razlogi otrok za igranje diatonične harmonike
Eva Jedrlinič Peloz:
Pripravljenost bodočih razrednih učiteljev za vpletanje glasbenih dejavnosti v pouk
Tilen Tomšič:
Glasbeno izobraževanje v glasbeni šoli ali pri zasebnem učitelju
Melissa Bajt:
Uporaba glasbenih dejavnosti in glasbenih didaktičnih iger pri pouku glasbene umetnosti
Matija Jenko:
Povezanost aktivnosti staršev z aktivnostjo njihovih otrok v pevskih zborih
Nina Škvarča:
Glasbena pravljica Grdi raček
Andreja Žigante:
Motivacija pri predmetu glasbena umetnost v 4. in 5. razredu osnovne šole
Vanja Krapež:
Obravnava ljudske glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Doris Srčič:
Vpliv staršev na motivacijo učencev za glasbene dejavnosti
Ema Šavs:
Kompetentnost študentov razrednega pouka pri poučevanju glasbene pravljice v osnovni šoli
Polona Počkaj:
Skozi igro se učimo: glasbene didaktične igre pri pouku v prvem triletju osnovne šole
Petra Ovčjak:
Poučevanje glasbene umetnosti preko gibanja
Tanja Grubač:
Glasbeno izobraževanje otrok v času osnovnošolskega izobraževanja
Petra Grum:
Motivacija pri pouku glasbene umetnosti v prvem triletju osnovne šole
Mateja Juriševič:
Glasba kot sredstvo motivacije
Martin Fabčič:
Razlike v dejavnikih, ki vplivajo na sodelovanje v otroškem in odraslem pevskem zboru
Gašper Gole:
Odziv romskih otrok na izvajanje glasbenih dejavnosti v romskem predšolskem oddelku
Sabina Jejčič:
Ocenjevanje glasbene umetnosti
Kristina Pavlica:
Glasbena pravljica in interpretativno prebrana pravljica
Tajda Sterle:
Priljubljenost različnih zvrsti glasbe pri učencih v drugem triletju osnovne šole
Anamarija Šober:
Povezava poslušanja klasične glasbe in učnega uspeha
Eva Šinigoj:
Vpliv petja v pevskem zboru na razvoj vokalne tehnike
Valentina Jogan:
Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
Lara Blagonja:
Petje v otroškem pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev
Maddalena Mura:
Primerjava slovenskega učnega načrta z italijanskimi smernicami za predmet glasbena umetnost
Tamara Pucer:
Priprava in izvedba glasbene pravljice pri predmetu glasbena umetnost na razredni stopnji osnovne šole
Andreja Rustja:
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Dobravlje - podružnična šola Skrilje
Ester Korelič:
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Elvire Vatovec Prade
Barbara Šelj:
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Danila Lokarja Ajdovščina
Karin Kralj:
Povezanost izkušenj z glasbo s spoznavnimi sposobnostmi otrok in mladostnikov
Druga dela (3)
Matjaž Kljun, Klen Čopič Pucihar, Alexander Jason, Maheshya Weerasinghe, Cuauthli Campos Mijangos, Julie Ducasse, Barbara Kopačin, Jens Grubert, Paul Coulton, Miha Čelar:
Augmentation not duplication
Barbara Kopačin:
Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
Barbara Kopačin:
Pomen glasbenih aktivnosti učencev