Print
Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (57)

  1. Urška Kovšca: Učenje socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
  2. Brigita Skledar: Vloga strokovnih delavcev v vrtcu pri žalujočem otroku
  3. Mateja Perovšek: Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
  4. Maruša Knap: Vključevanje področij razširjenega kurikula za osebe s slepoto, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije pri predmetu družba v 5. razredu
  5. Eva Zaman: Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  6. Nejc Opara: Sodelovanje učiteljev s helikopterskimi starši
  7. Maša Balažek: Vloga in pomen vzgojitelja pri prepoznavi družinskega nasilja nad otrokom
  8. Anja Zupanc: Stališča svetovalnih delavcev o kompetenčnem modelu pedagogov
  9. Sara Jesenko: Didaktični pripomoček za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri nadarjenih učencih
  10. Lara Lukač: Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi otroki v vrtcu - študija primera
  11. Natalija Bukovec: Didaktična igra za nadarjene učence tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja - Z ugankami okoli sveta
  12. Katarina Zonjič: Stres in izgorelost med svetovalnimi delavci osnovnih in srednjih šol
  13. Jana Prašelj: Nadarjeni in talentirani učenci na področju športa v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  14. Alenka Repanšek Uršič: Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
  15. Nina Holešek: Samopodoba in težave nadarjenih učencev
  16. Ana Težak: Pomen in uporaba čuječnosti pri učencih v osnovni šoli
  17. Ines Božič: Dvojno izjemen deček na predšolski stopnji
  18. Kristina Urh: Konceptualizacija nadarjenosti v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaški
  19. Margerita Perišić: Krožki za nadarjene učence v osnovni šoli
  20. Simona Lunka: Računalniško mišljenje in proces zgodnjega odkrivanja potencialno nadarjenih učencev
  21. Nina Cepuš: Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
  22. Neža Ceglar: Delo šolske svetovalne službe v času epidemije COVID-19 v Republiki Sloveniji
  23. Tjaša Pajek, Kaja Ajdnik: Oblikovanje in razvoj didaktičnega pripomočka za odkrivanje in spodbujanje otrokove nadarjenosti na predšolski stopnji
  24. Nina Kožman: Primeri pripomočkov in dejavnosti pri izvajanju posredovanja s pomočjo psa v osnovi šoli
  25. Veronika Selinšek: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
  26. Jasna Sotler: Odkrivanje in delo z nadarjenimi predšolskimi otroki v Sloveniji, Angliji in Vermontu (ZDA)
  27. Petra Grošelj: Mnenja pedagogov o pomenu čustvene inteligentnosti pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  28. Laura Hrvatič: Potovanje okoli sveta - didaktični pripomoček za nadarjene učence
  29. Urška Perme: Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  30. Nastja Rode: Izgorelost v pedagoškem poklicu
  31. Branka Cotič: Didaktični pripomoček za dvojno izjemne učence
  32. Janet Čufer: Opolnomočenje ranljive skupine otrok na področju spolnega in vrstniškega nasilja
  33. Neža Kern: Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
  34. Doroteja Zavšek: Spolno nasilje med srednješolci
  35. Marijana Kavčič: Pravljica za vse - delo s potencialno nadarjenimi učenci v 1. in 2. razredu osnovne šole
  36. Nika Rajovec: Odkrivanje in delo s športno nadarjenimi in talentiranimi učenci na Štajerskem
  37. Maja Šuštaršič: Mnenje vzgojiteljev o delu s potencialno nadarjenimi otroki v izbrani instituciji
  38. Mojca Jereb: Lokalna arheologija za osnovnošolce
  39. Ajda Ledinek: Mnenja vzgojiteljev in strokovnjakov Slovenskega društva hospic o smrti in podpori žalujočemu otroku
  40. Nina Kristanc: Izzivi učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci
  41. Petra Volarič: V skupini imam nadarjenega otroka, kaj naj z njim?
  42. Tina Bajc: Težave učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  43. Silvija Belšak Viher: Prezrti potenciali dvojno izjemnega učenca
  44. Nives Čuček: Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učenci zadnjega triletja osnovne šole in njihovi učitelji
  45. Ema Šavs: Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Indiji
  46. Pia Novljan: Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
  47. Tamara Kolenc, Nina Tratnik: Odkrivanje in spodbujanje nadarjenosti v predšolskem obdobju
  48. Veronika Šinigoj: Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
  49. Heidi Jakopič: Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
  50. Valentina Kocjančič: Dvojna izjemnost: nadarjenost in Aspergerjev sindrom
  51. Keli Gorela: Vloga staršev pri odkrivanju potencialne nadarjenosti predšolskega otroka
  52. Katja Matahlija: Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoli
  53. Mojca Ipavec, Lea Pucer: Didaktične igre za nadarjene
  54. Marinka Primožič: Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
  55. Aleksandra Kambič: Prehod potencialno nadarjenega otroka iz vrtca v šolo
  56. Andrejka Leban: Priprava osebnega izobraževalnega načrta za nadarjenega učenca na izbrani šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  57. Ines Jaklin: Želje in potrebe nadarjenih učencev na kognitivnem in konativnem področju

BSc theses (39)

  1. Eva Fortuna: Dvojno izjemni učenci
  2. Alma Jesenko: Spolna vzgoja v slovenskih osnovnih šolah
  3. Katarina Rešek: Prepoznavanje in omogočanje razvijanja nadarjenosti in talentiranosti v osnovni šoli
  4. Lucija Vrčon: Učitelj in stres
  5. Barbara Brumen: Preventivne dejavnosti šolske svetovalne službe na področju zlorabe drog
  6. Nina Turk: Družinsko okolje in dosežki otrok
  7. Katja Brišar: Uporaba kritičnega in ustvarjalnega mišljenja pri reševanju problemov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  8. Nuša Dovečar: Vloga in pomen spolne vzgoje v učnih načrtih osnovnošolskega izobraževanja
  9. Lea Drnovšek: Izgorelost med vzgojitelji
  10. Sara Jagodič: Vloga šolske svetovalne službe pri prepoznavanju in preprečevanju medvrstniškega nasilja
  11. Mojca Smuk: Nadarjeni učenci v osnovni šoli
  12. Ana Klanjšček: Stres pri pedagoških delavcih v času šolanja na daljavo
  13. Gaja Pregelj: Vloga pedagoga v bolnišnici
  14. Žanin Kužnik: Prepoznavanje nadarjenih učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  15. Tina Bolko: Vloga svetovalnega delavca pri učencih in dijakih z motnjami hranjenja
  16. Anina Cesar: Dvojna izjemnost
  17. Manja Žemva: Pomen zdrave samopodobe pri učencih
  18. Teja Nemec: Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Gambiji
  19. Klavdija Judež: Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
  20. Maša Balažek: Prepoznavanje nadarjenih in talentiranih učencev v glasbeni šoli
  21. Maja Pevec: Stališča vzgojiteljev do dela s potencialno nadarjenimi otroki na predšolski stopnji
  22. Nina Cepuš: Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
  23. Nika Knafelc: Vzgojni stil staršev in vzgoja otrok
  24. Ines Jaklin: Delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  25. Veronika Šinigoj: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
  26. Veronika Rupnik: Šolski pedagog in nadarjeni učenci
  27. Lea Špende: Nadarjena učenka v osnovni šoli
  28. Nina Vončina: Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
  29. Serena Picco: Primerno vedenje otrok v šoli
  30. Nejc Opara: Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci na izbranih osnovnih šolah
  31. Valentina Matjažič: Kako motivacija vpliva na vključevanje odraslih v izobraževanje
  32. Sara Jesenko: Vloga šolske svetovalne službe pri posvetovalnem delu z učitelji nadarjenih učencev
  33. Nastja Rode: Odkrivanje športno nadarjenih in talentiranih otrok v osnovni šoli
  34. Urška Perme: Čustvena inteligenca skozi perspektivo bodočih učiteljev
  35. Nina Kržič: Področja dela šolske svetovalne službe v osnovni šoli
  36. Špela Korošec: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z disleksijo
  37. Sara Al-Daghistani: Vloga šolske svetovalne službe na področju spolnega nasilja v družini
  38. Nika Mlakar: NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
  39. Katarina Zonjič: Vloga šolske svetovalne delavke pri obravnavi nasilja med vrstniki

Other documents (6)

  1. Teaching gifted and talented children in a new educational era
  2. Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
  3. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
  4. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
  5. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
  6. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Učbenik po meri učenca?
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica