Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (78)

  1. Cecilija Paljk: Možnost vključevanja gibalno oviranih oseb v planinske pohode
  2. Tamara Vamberger: Vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  3. Špela Sluga: Delo inkluzivnega pedagoga v mobilni pedagoški službi
  4. Barbara Tutta: Sodelovanje in vzajemna pričakovanja učiteljev ter izvajalcev dodatne strokovne pomoči pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  5. Senka Jerončič: Težavnost prehoda v prvo karierno obdobje
  6. Tone Sitar: Socialno kmetijstvo in možnosti zaposlovanja oseb s posebnimi potrebami na kmetiji
  7. Sara Ložar: Strategije podpore učiteljem v heterogenem razredu
  8. Klavdija Murko: Izzivi vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole in vrstniško tutorstvo kot strategija pomoči
  9. Danijela Bertoncelj: Inkluzivno izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovnih šolah
  10. Anna Palčič: Osipniki, nemotiviranost in pomen dodatne strokovne pomoči v srednji šoli
  11. Manca Zgaga: Osebe z aspergerjevim sindromom v procesu poklicnega usmerjanja
  12. Primož Hönigmann: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
  13. Mateja Šacer: Samozagovorništvo kot pomoč za večjo avtonomijo oseb z motnjami v duševnem razvoju
  14. David Štrukelj: Prehod iz izobraževanja na trg dela za osebe z motnjami avtističnega spektra
  15. Tina Bujišić: Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri učencih priseljencih v Sloveniji
  16. Katarina Bergant: Starši otrok s posebnimi potrebami in njihova stališča glede sodelovanja z učitelji dodatne strokovne pomoči
  17. Špela Bizjan: Krepitev finomotoričnih in grafomotoričnih spretnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
  18. Špela Hrovatin: Razvijanje socialnih veščin pri otrocih s posebnimi potrebami, ki so socialno nesprejeti
  19. Mira Hrovat: Podporno osebje v inkluzivni šoli
  20. Tanja Glasenčnik: Karierne dejavnosti v osnovni šoli
  21. Branka Borjanič: Zrcalni nevroni in socialno učenje
  22. Karmen Leskovar, Regina Jernejc: Prilagoditev javnih stavb osebam s posebnimi potrebami
  23. Katarina Umnik: Priporočila za spremljevalce otrok s posebnimi potrebami
  24. Špela Radovič: Pripoved življenjskih zgodb kot pristop v kariernem svetovanju
  25. Ana Selan: Posledice poučevanja na daljavo za učence s posebnimi potrebami
  26. Lana Kotar: Digitalna dostopnost
  27. Petra Obadič: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
  28. Karmen Kokot: Strategije oblikovanja inkluzivnega razreda
  29. Tanja Vesenjak: Učenje in poučevanje na daljavo otrok s posebnimi potrebami v času epidemije koronavirusa
  30. Anastazija Pograjc: Stališča vzgojiteljev do polne inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  31. Ana Košir: Razvoj didaktičnih pripomočkov za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v predšolskem obdobju
  32. Mateja Troha: Samostojnost kariernega razvoja oseb z motnjami v duševnem razvoju
  33. Urška Čarni, Mateja Horvatič: Pomen dejavnikov pri poklicno/izobraževalni usmeritvi
  34. Maruša Žibert: Vloga nevladnih organizacij za podporo osebam s posebnimi potrebami pri vključevanju v okolje
  35. Anemari Kurnik: Pripovedovanje pravljic za zmanjšanje stigme pri predšolskih otrocih do oseb s posebnimi potrebami
  36. Maja Župec: Kariera gibalno oviranih oseb v kontekstu avtonomnosti in samoodločanja
  37. Veronika Rupnik: Odnos šolskih svetovalnih delavcev do inkluzivne pedagogike v Sloveniji
  38. Mojca Videtič: Socialna in delovna integracija oseb s posebnimi potrebami v posebne oblike dela
  39. Manca Sladoje: Najpogostejše težave učiteljev v osnovnih šolah pri projektu inkluzivne šole
  40. Veronika Zadel: Učne težave in neuspeh ter slaba socialna integriranost v razredu
  41. Tanja Žvokelj: Problematika odklonilnih stališč strokovnih delavcev vrtca do inkluzije
  42. Leon Banko: Problem prehoda učencev s posebnimi potrebami na karierno pot
  43. Andreja Arzenšek: Socialne igre in inkluzija otrok v vrtcu
  44. Petra Trček: Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
  45. Katarina Česnik: Samostojno vodenje kariere oseb s posebnimi potrebami
  46. Ina Sulič: Ključni zunanji dejavniki poklicne odločitve srednješolcev
  47. Petra Grmovšek: Inkluzija v lokalni skupnosti - Izola po meri oseb s posebnimi potrebami?
  48. Petra Žnidar: Arhitektonska prilagojenost gibalno oviranim otrokom v rednih vrtcih in usposobljenost svetovalnih delavcev za odpravljanje ovir
  49. Nastasija Tetičkovič: Prilagojenost izobraževalnih in drugih institucij osebam s posebnimi potrebami v lokalni skupnosti
  50. Tina Valenčič: Inkluzivna paradigma vzgoje in vrtčevski razvojni oddelek
  51. Urška Zupančič: Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni vrtec in vloga inkluzivnega pedagoga
  52. Blanka Nerad: Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
  53. Katarina Tischer Gregorič: Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
  54. Tjaša Prudič: Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
  55. Tanja Furek: Stigmatizacija kot ovira za inkluzijo učencev v šolo
  56. Nika Černe: Usposobljenost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za inkluzijo
  57. Martina Vidonja: Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
  58. Lucija Kupec: Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
  59. Maša Čmer: Karierne možnosti inkluzivnih pedagogov v Sloveniji
  60. Anja Palčič: Partnerstvo med starši in vzgojitelji v inkluzivnem vrtcu
  61. Romana Kolar: Prehod gluhih in naglušnih oseb v poklicno izobraževanje oziroma na trg dela
  62. Nataša Mlakar: Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
  63. Miša Hrabra: Socialne igre za razvijanje socialnih veščin pri predšolskem dečku z avtistično motnjo
  64. Helena Hribar: Širjenje inkluzije s pomočjo e-vključenosti
  65. Meta Rutar: Integracija oseb s posebnimi potrebami v delovni proces
  66. Doroteja Omar: Prilagoditev Pomurskega muzeja Murska sobota osebam s posebnimi potrebami
  67. Barbara Romih: Prilagoditve za gluhe in naglušne učence v rednem osnovnošolskem izobraževanju
  68. Janja Adamič: Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
  69. Ines Cokan: Prilagajanje turistične ponudbe osebam s posebnimi potrebami
  70. Aleksandra Cvijetić: Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
  71. Lilijana Gracar: Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
  72. Urška Božič: Učenec s čustveno vedenjsko motnjo v inkluzivni šoli
  73. Patricia Verbič: Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
  74. Helena Pugelj: Oblikovanje modela inkluzivnega centra v ekološki vasi
  75. Marjan Kovačič: Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  76. Vesna Corel: Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
  77. Nadja Kovačič: Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
  78. Janez Čmer: Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do polne inkluzije oseb s posebnimi potrebami

Diplomska dela (3)

  1. Veronika Vaner: Inkluzija otroka z avtizmom v večinski oddelek vrtca
  2. Jana Jelenkovič: Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju
  3. Nika Soršak: Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljev za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v montessori vrtce

Druga dela (1)

  1. Janez Drobnič: Aktivni pristop v poklicni orientaciji
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici