Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (6)

  1. Milica Todorović: Interno korporativno komuniciranje kot ključno orodje za interno korporativno znamčenje
  2. Patricija Turnšek: Usmerjeno digitalno oglaševanje in poseganje v zasebnost
  3. Matej Zupanc: Dezinformacija v času koronavirusa
  4. Martina Marušič Kos: Slovenska umetnost in nostalgija po socializmu
  5. Primož Čepar: Športni program Radia Koper in Radia Trst A kot povezovalni element primorskega prostora
  6. Nina Košutnik: Paradoks ženske identitete

Diplomska dela (5)

  1. Gabrijela Cojzer: Zbiranje podatkov za prilagojeno oglaševanje na spletu
  2. Mia Škodič: Digitalizacija in njen vpliv na novinarsko delo
  3. Andrej Pongrac: Koncentracija politične in medijske moči
  4. Nina Tomažin: Kultura potrošnje na zavarovalniškem trgu
  5. Suzana Grm: Vzpostavitev pop ikone

Druga dela (10)

  1. Peter Sekloča: Aktivistični državljan v kontekstu (globalne) informacijske ekonomije
  2. Peter Sekloča: Javno komuniciranje med zamejstvom in Republiko Slovenijo
  3. Peter Sekloča: Javnost in družbeni odnosi produkcije
  4. Peter Sekloča: Contradictions of media production and the heterogeneity of products
  5. Peter Sekloča: Pojem vpliv in krmiljenje javnomnenjskih procesov
  6. Peter Sekloča: Regionalni tisk in nadzor oblasti
  7. Peter Sekloča: Štiri oblike odnosa med javnostjo, državljani in znanostjo
  8. Peter Sekloča: Od "retorike predstavljanja" prek javnih forumov do reprezentacije javnosti?
  9. Peter Sekloča: Promocijska borba za preboj na boljše pozicije v javni sferi
  10. Peter Sekloča: Mike Wayne: Marxism and Media Studies: Key Concepts and Contemporary Trends Pluto Press, London 2003, str. 289, $ 23.95 (ISBN 0-7453-1913-0)
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici