Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vanja Riccarda Kiswarday

Vseh ključnih besed je 547, ki se skupaj pojavijo 831 krat.
93 ključnih besed (17 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 377 krat (45.37 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
38x10.08%inkluzija
31x8.22%otroci s posebnimi potrebami
15x3.98%avtizem, vzgojitelji
13x3.45%predšolski otroci
10x2.65%disleksija
9x2.39%rezilientnost
8x2.12%starši
6x1.59%cerebralna paraliza, komunikacija, vrtec, dodatna strokovna pomoč
5x1.33%predšolska vzgoja, inkluzivni pedagog, govorno-jezikovne motnje, predšolsko obdobje, kompetence, integracija, prilagoditve, specifične učne težave
4x1.06%družina, otroci, osnovna šola, sodelovalno poučevanje, timsko delo, prostovoljstvo, samopodoba, učne težave
3x0.8%zgodnja obravnava, naglušnost, strategije, socialne veščine, sodelovanje, oblike pomoči, govorni razvoj, izobraževanje na daljavo, grafomotorika, Downov sindrom, ADHD, celostni razvoj
2x0.53%načrt pomoči, gibalna oviranost, fizioterapija, participacija, študenti, avtistična motnja, nevrorazličnost, TPK, terapija s pomočjo konja, individualiziran program, dispraksija, samostojnost, socialna vključenost, dejavnosti, izvršilne funkcije, covid-19, motnje v duševnem razvoju, socialna interakcija, zgodnji znaki disleksije, spremljevalec, zakonodaja, samozagovorništvo, redna osnovna šola, posredovanje s pomočjo psa, učenje, senzorna integracija, učitelji, didaktični pripomočki, nadarjenost, močna področja, multisenzorno poučevanje, empatija, podporna in nadomestna komunikacija, socialno vključevanje, življenjska odpornost, diagnoza, socialna integracija, jezik, uporaba knjig, učenci, štiritedenski gibalni program, otroška literatura, mladostniki, znakovni jezik, okvara sluha, slepota, socialne zgodbe, portfolio, opismenjevanje, triada primanjkljajev, spodbujanje potencialov, gluhota, mladostniki z motnjo v duševnem razvoju
1xprofesionalni razvoj, inkluzivni vrtci, karierna orientacija, športne dejavnosti, motorične sposobnosti, dvojna izjemnost, močna in šibka področja, napredek v razvoju, spremljanje in opazovanje otrok, izvajalci DSP, modeli komunikacije, terapija in aktivnosti s pomočjo živali, vrednote, R.E.A.D., učni stres, učenci z učnimi težavami, ki omogočajo inkluzijo, profesionalni razvoj vzgojiteljev, sociometrična preizkušnja, prepoznavanje in pomoč otrokom s sumom na disleksijo, zgodnje odkrivanje disleksije, (specifične) učne težave, vloga vzgojitelja, pomnjenje z asociacijo, vzgojni stili, surdopedagogi, izzivi, metodologija Korak za korakom, ovire pri komuniciranju, zgodnje otroštvo, spodbujanje jezikovnega izražanja, vrtec v dvojezičnem okolju, NTC program, Spina bifida, vseživljenjsko učenje, personalna refleksija, učni pripomoček, primerjanje, študenti nepedagoških smeri, študenti pedagoških smeri, očesni kontakt, poznavanje disleksije, slepi in slabovidni otroci, izkušnje prostovoljcev, soočanje staršev, spremembe v družini, jezikovne dejavnosti, verbalna komunikacija, Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije, prepoznavanje OPP, pridruževanje, čustveni odzivi, strategije za reševanje problemskih situacij, frustracije, zmerna motnja v duševnem razvoju, osebnostni in poklicni razvoj prostovoljca, CIRIUS Vipava, prostovoljstvo v šolstvu, dejavniki, Son-Rise metoda, Son-Rise soba, razredna skupnost, pomen inkluzije, čustveno vedenjske motnje, učno okolje, podpora staršem, pravilni gibalni vzorci, vpliv šolske klime in naravnega okolja na inkluzijo, gibalna spodbuda, interdisciplinarno delo, Connersov vprašalnik, hipotonija mišic, celostni razvoj vzgojitelja, spekter avtističnih motenj, gibalno ovirani otroci, spremljevalec gibalno oviranemu otroku, vizualna podpora, individualizirano učno okolje, vedenje, krepitev sodelovalnosti, krepitev zbranosti, prilagajanje pouka, univerzalni didaktični učni pripomoček, inkluzivni razred, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, poučevanje, oddelki živahnejših otrok, umirjena klima, krepitev samozavesti, stavki, model, vaje in igre za umirjanje, senzorične vaje, personificirani cilji, pravica do inkluzije, predšolski otrok s posebnimi potrebami, matematične dejavnosti, prilagajanje potrebam otroka, prepoznavanje znakov avtizma, pomoč in prilagoditve, motnje avtističnega spektra, logika in jezik, razvrščanje, pravila, otroci z MAS, težavno vedenje, pomočniki vzgojiteljev, prepoznavanje nadarjenih otrok, delo z nadarjenimi otroki, vloga družine, prednosti disleksije, multimedija, multimedijsko podprto učenje, fonomimična metoda, otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, otroške risbe, ustvarjalnost, spolne zlorabe, preventiva, ukrepi ob pojavu, značilnosti, kompetence vzgojiteljev, vrstniki, spolnost, vročinski krči, metode dela, načini dela, govor, logopedi, reintegracija, vzgojitelj predšolskih otrok, rak pri otrocih, bolnišnični vrtec, želje in potrebe staršev, proces šolanja, strokovni delavci v vrtcu, prepoznavanje otrokovovih posebnih potreb, vključevanje, zgodnje odkrivanje, socialno izključevanje, zgodnji znaki, otroci z dolgotrajno boleznijo, pedagoški pristopi, negativni učinki, zgodnja pomoč in podpora, pozitivni učinki, inkluzivno izobraževanje, vloga vzgojiteljev, prepoznavanje prednosti, uspeh, šport, stališča, gluhost, motnje v govornem razvoju, sistemi nadomestne komunikacije, specialna olimpiada, gibalne vaje v vrtcu, vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok, zgodnje identifikacije, individualizirani programi, starši otrok s posebnimi potrebami, učinki TPK, življenjska prožnost, terapevtski tim, gibalno oviran otrok, timsko delo in sodelovanje, glasbene delavnice, strokovni delavci, kakovost življenja, lokalna skupnost, podporne oblike, odrasle osebe s posebnimi potrebami, izkušnje učiteljev, čustveno vedenjske težave, spodbudbo vrtčevsko okolje, spodbudno multisenzorno učno okolje, vaje za jezikovno spodbujanje, kretnje, hemofilija, jezikovno-govorna komunikacija, preventivne podporne vaje, sodelovanje med vrtcem in starši, vizualno razbiranje sporočil, interpretacija, čustva, fotografija, slišeči, prepoznavanje, delo, zaznavno-motorične spretnosti, vzgoja in izobraževanje, izvedba dejanvnosti z otroki brez motnje vida, Zavod za slepo in slabovidno mladino Ljubljana, pripomočki za slepe in slabovidne, urjenje čutil v predšolskem obdobju, prehajanje med programi, individualizacija, mnenja učiteljev, razvoj otrok, dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč, napredek, spremljevalec gibalno oviranega otroka, dejavnosti s področja kurikuluma, razvoj empatije, razvijanje inkluzivnih stališč v vrtcu, pedagoški vidik, uho, otroci in mladostniki z več motnjami, otroci in mladostniki z zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju, terapevtski konji, terapevtski timi, zaznave zvoka, okvare sluha, dejavnosti brez opore vida, sprejemanje drugačnosti/različnosti, slepota in slabovidnost, vključevanje v družbo, kurikulum, družabnost, magistrske naloge, prilagoditve delovnega mesta, biopsihosocialni model, prehod iz šolanja na trg dela, zaposlovanje, Dance Unfolding, odrasle osebe z Aspergerjevim sindromom, učenje skozi igro, vzgojitelj, razredni učitelji, učenci s posebnimi potrebami, otrok, oblike sodelovanja, učitelj, Intensive Interaction, dobrobitje, vloga vrtca, presejalni pripomočki, zgodnji znaki avtizma, zgodnja obravnava otrok z dispraksijo, dejavnosti in vaje za izboljšanje fino in grafomotoričnih spretnosti, svetovanje staršem otrok z dispraksijo, drugačnost, odrasle osebe z motnjo v duševnem razvoju, šola za življenje, sebstvo, osebnostna rast, medosebni odnosi, skupnost Barka, koristnost sodelovalnega poučevanja, samoizpolnitev, bodoči vzgojitelji predšolskih otrok, specialci in rehabilitacijski pedagogi, inkluzija v vrtcu, posledice učnih težav, vključevanje otrok v vrtec, otroci in mladostniki, fizična dimenzija, socialna dimenzija, visokošolsko izobraževanje, študentje s posebnimi potrebami, prilagoditve pouka, otroci z motnjo avtizma, časovno-organizacijska dimenzija, zasebni vrtci brez koncesije, senzorna hiška, strokovni aktiv spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami, samoiniciativnost spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami, temperament, perfekcionizem, samoučinkovitost, Magna carta, Newton Dee, odrasli s posebnimi potrebami, vrste čutil, antropozofija, skupnost, Camphill, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, pandemija covid-19, tipna slikanica, odrasle osebe z avtizmom in Aspergerjevim sindromom, metoda PECS, slikanica, prilagoditve besedila, razumevanje besedila, inteligentnost, teorija mnogovrstnih inteligentnosti, premagovanje stresa v otroštvu, varovalni dejavniki, učne metode, individualni pristop, razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti, branje, stres in učenje, posebne potrebe in nadarjenost, družina in sorojenci, razvojni center, igralna terapija, gibalne funkcije, igra, dvojno izjemni otroci, družbena omrežja, o travmi informiran pristop, odnos pedagoški delavec - učenec, osnovnošolci, socialna pedagogika, vpliv in zdrava uporaba družbenih omrežij, dejavniki tveganja, rezilientnost v naravi, groba motorika, naravna elementarna gibanja, fina motorika, univerzalni model učenja, materiali montessori, pripravljeno okolje, otroci z ADHD, hiperaktivnost, aktivnosti s pomočjo psa, informacijsko-komunikacijska tehnologija, terapevtski psi, pozornost, impulzivnost, pedagogika montessori, skupine za starše, učna pomoč, študija primera, spodbudno šolsko okolje, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev razrednega pouka, otroci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti - ADHD, spoprijemanje s stresom, samoregulacija učenja, aspergerjev sindrom, kompetence staršev, razvoj, oblike in načini dela, mladostniki s posebnimi potrebami v prilagojenih programih, primeri dobrih praks, bralna pismenost, jezikovni pouk, pisno izražanje, didaktika, slovenščina, posebne potrebe, različnost, bralno-napisovalne težave, samoregulacijska strategija, načrtovanje dejavnosti, 1. starostno obdobje, NTC učenje, spodbudno učno okolje, kognitivni model pisanja, otroška književnost, prvo izobraževalno obdobje, DSP, učna uspešnost, vzgojno-izobraževalne potrebe otroka, opazovalna shema, odnosi, spremljanje otrokovega razvoja, učenci z motnjami v duševnem razvoju, inkluzivno izobraževanje v redni osnovni šoli in vrtcu, govorno-jezikovne težave, spremljanje govornega razvoja, igre, povratne informacije, formativno spremljanje, otroci z gibalno oviranostjo, spremljevalec za fizično pomoč, strokovni tim, sodelovanje s starši, razvojni model po Hoganu, starši otrok z avtizmom, pristopi, metoda Son-Rise program, avtistične motnje, strukturirano poučevanje, vizualno strukturirane aktivnosti, ureditev prostora, delovni sistemi, vizualni urnik, TEACCH, učitelji in starši, Aspergerjev sindrom, nedonošenost, prezgodnje rojstvo, nedonošenček, profesionalne lastnosti, osebnostne lastnost, težave in bolezni nedonošenčka, vstop v vrtec, pedagoška kineziologija, celostno poučevanje, telovadba za možgane, gibalne aktivnosti, 4. razred osnovne šole, težave, vplivi, didaktični material, didaktične igre, rezilientnost oseb z MDR, osebe z MDR, stališča strokovnih delavk, stališča staršev, srednješolsko izobraževanje, odpornost, vzdržljivost, podporna in nadomestna komunikacija (PINK), praktično pedagoško usposabljanje, bodoči pedagoški delavci, podpora, prehajanje med oddelki vrtca, inkluzivni cilji, branje s pomočjo psa, pridružene motnje, program R.E.A.D., težave pri branju, bralna motivacija, gibalne sposobnosti, učitelj razrednega pouka, preverjanje znanja, prilagojen program, metode in strategije dela, angleščina, inkluzivna šola, sistemi PINK, Makaton, reprezentacija prostorskih pojmov, konkreten nivo, prostorska orientacija, otroci z motnjami v duševnem razvoju, učenje veščine igranja, učna pomoč v vrtcu, simbolni nivo, slikovni nivo, učenci priseljenci, slovenske osnovne šole, analiza STAR, neželeno vedenje, veččutno učenje, pomen igre, bralne veščine, otroci s sladkorno boleznijo, inzulin, jecljanje, vzgojitelji predšolskih otrok, PODD, prehrana, smernice za sladkorno bolezen, individualna ali skupinska oblika pomoči, dejavnosti s pomočjo terapevtskega psa, fonološko zavedanje, glasba, gibanje, sopojavnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici