Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Doris Gomezelj Omerzel

Vseh ključnih besed je 249, ki se skupaj pojavijo 366 krat.
49 ključnih besed (19.68 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 166 krat (45.36 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x7.23%turizem
10x6.02%podjetništvo
9x5.42%zadovoljstvo, znanje
7x4.22%diplomska dela, zaposleni
6x3.61%trženje
5x3.01%izobraževanje, razvoj, storitve
4x2.41%management, analiza, motivacija
3x1.81%dejavniki, trženjski splet, konkurenčnost, kupci, podjetja, poslovni načrt, okolje
2x1.2%internacionalizacija, stranke, analize, socialno podjetništvo, mladi, podjetniška ideja, družba, tržno komuniciranje, blagovna znamka, strategija, kakovost, usposabljanje, konkurenca, pospeševanje prodaje, generacija Y, motiviranje, študenti, socialno podjetje, MSP, nasledstvo, družinsko podjetje, blagovne znamke, zaključne projektne naloge, poslovanje, inovativnost, podjetnik, uspešnost, mala in srednje velika podjetja, inovacijska uspešnost
1xfilmska produkcija, filmi, ustanavljanje, SWOT, prodajalci, procesi, strategije, merjenje, podjetniki, talenti, zvestoba, lastnosti, pričakovanja, upravljanje, izdelki, transport, razlogi, promocija, turistični potenciali, Izola, težave, plačila, disciplina, kiriza, motivaciija, investicije, kinematografija, institucije, odjemalci, filmska industrija, cene, tržni deleži, teorije, delovna uspešnost, pozicioniranje, baterijska svetilka, tehniloški parki, pospeševanje turizma, trženje turizma, turistični proizvodi, Kranjska Gora, reklamacije, Eventisma, turistično povpraševanje, turistične ponudbe, komitenti, organiziranost, poslovno sodelovanje, poslovni obiski, pridobivanje novih komitentov, trgovsko podjetje, zadovoljstvo kupcev, nabava, funkcije, politika, praksa, prihranek, človek, CRM model, reševanje reklamacij, varstvo potrošnika, banka, bančništvo, teorija, bančne storitve, banke, tehnologije, podjetniški inkubatorji, oglaševanje, osebna prodaja, kulturna dediščina, reorganizacija, Renault, gostje, hotelirstvo, kadri, organizacija, izobraževalni sistem, Pivka, Martin Krpan, tržna analiza, elektronska prodaja, finančni načrt, kontaktno osebje, svetovanje, prodajni program, podjetniška priložnost, razvojni proces, ustanovitev podjetja, alternativni viri energije, proizvodnja, majhna in srednje velika podjetja, rast, prodaja, video, snemanje, montaža, Ljubljana, hostel, video produkcija, občina Jesenice, podjetniška namera, ovire za ustanovitev podjetja, priložnosti, spodbujanje, potencial, turistična nastanitev, dejavniki inovacij, Interreg, Operativni program Slovenija Italija 2007-2013, evropska kohezijska politika, povezovanje, sodelovanje, evropsko teritorialno sodelovanje, hitrorastoče organizacije, ovire inovacij, inoviranje, intelektualni kapital, procesi inoviranja, podjetništvo v Sloveniji, podjetništvo med mladimi, podjetništvo v družini, prosocialno vedenje, družbene norme, samoučinkovitost, startup, socialnopodjetniška namera, medorganizacijske mreže, prehrambno gostinstvo, uspešnost poslovanja, podjetniške lastnosti, mikro, mreženje, delo v podjetju, stopnje poslovnega procesa, značilnosti, makroekonomija, prednosti in slabosti, poslovanje podjetja, družinska ustava, tveganje, karierna odločitev, direktor, univerzitetno okolje, teorija načrtovanega vedenja, neodvisnost, dejavnost, narava, odnos, odgovornost, okoljevarstvena politika, rudarstvo, elektronsko poslovanje, turisti, potrošniki, finančni dejavniki, javna uprava, nefinančni dejavniki, odgovorni turizem, trajnostni razvoj, učinkovitost, orodja, igralnice, igralništvo, organizacijska klima, ankete, vrednost, prenos znanja, bolnišnice, visoko šolstvo, mobilnost, ekonomija, globalizacija, zdravstvo, solidarnost, podjetniško izobraževanje, mladi iskalci zaposlitve, trgovski zastopniki, nemški trg, operacijske mize, aktivna politika zaposlovanja, poslovno okolje, turistična ponudba, fizioterapija, koncesija, trg, proces iskanja, potovanja, nakupno odločanje, kompetence, motivi, adrenalinski parki, podeželje, zadovojstvo, dodana vrednost, materializem, nakupne navade, motiviranost, poslovna uspešnost, vrste znanja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici