Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Fatur

Vseh ključnih besed je 131, ki se skupaj pojavijo 159 krat.
19 ključnih besed (14.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 47 krat (29.56 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x12.77%proizvodnja
5x10.64%diplomska dela
3x6.38%logistika, kakovost
2x4.26%ideje, zaposleni, dobavitelji, poslovnik kakovosti, organizacija, znanje, stranke, podjetja, poslovno okolje, konkurenčne prednosti, stroški, inoviranje, skladiščenje, zaloge, množinsko prilagajanje
1xoskrbovalne verige, inovacijske storitve, lokalne podporne institucije, podjetniško-obrtne cone, organiziranost, financiranje, inovacije, invencijske dejavnosti, spremembe, nove ideje, inovativno poslovanje, analiza dejavnosti, industrijske cone, oskrbovalna veriga, zunanji transport, distribucijska logistika, reorganizacija, neprednostno, kazalniki, stroški transporta, distribucijski center, poslovne cone, vidiki dejavnosti, izhodna transportna enota, informaicjski sistem, podjetnost, bančna enota, vzdrževanje, nabavni management, lasten izdelek, kreativnost, delovne skupine, management zalog, ABC analiza, zastoji, proizvodni proces, zaloge surovin, dnevi vezave zalog, koeficient obračanja, razvoj, inovativnost, uvajanje novih izdelkov, razvoj izdelkov, zadovoljstvo, organiziranje bančnega poslovanja, optimiranje bančnih procesov, uvajanje, novi izdelki, kolekcija, potrošniki, čas, prednostno, lesna industrija, zagotavljanje kakovosti, standardi, vodenje, snemanje časa, produktivnost, delovni čas, izkoristek, upravljanje kakovosoti, obvladovanje kakovosti, izdelki, proizvodni programi, javni sektor, zamisli, ustvarjalnost, študij dela, management, blagovne znamke, zaščita, individualizacija, potrebe, proizvajalci, odjemalci, registracija, intelektualna lastnina, materiali, dokumentacija, informatizacija, črtne kode, Racman, pohištvo, industrija, potencialni kupci, primarna strategija, globalizacija, ustvarjalni potencial, invencijsko-inovacijska dejavnost, motivacija, kontrola kakovosti, standardi kakovosti, statistično spremljanje procesa, Pošta Slovenije, značilnosti proizvoda, stroški kakovosti, proizvodni pproces, Goriške opekarne, partnerstvo, optimiranje, taaktni čas, procesi, razvojne stopnje, strateško načrtovanje, montažna linija, Mercator, analiza ponudb, optimizacija, nabava, transport, distribucija, storitve
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici