Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Sedmak

Vseh ključnih besed je 146, ki se skupaj pojavijo 174 krat.
12 ključnih besed (8.22 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 40 krat (22.99 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x42.5%diplomska dela
3x7.5%ženske
2x5%tradicija, družina, nasilje, slovenska Istra, družbene vloge, potrošnja, očetovstvo, osnovna šola, nacionalizem, človekove pravice
1xkvaliteta družinskih odnosov, simbolna potrošnja, urbani akterji, refleksivna vloga, starševstvo, očetje z otroki, individualizacija, postmoderna prizorišča, matere z otroki, magistrske naloge, podporne mreže, postmoderna mesta, urbana krajevnost, enakopravnost, ideologija, izobraževalni sistem, vrednotni premik, konstrukcija mladosti, mladina, raziskave, mladost, prepoznavanje vrednot, družbeni konstrukt, emancipacija, pluralizacija družinskih oblik, demografska osvoboditev, spolna identiteta, neenakost med spoloma, spolna vloga, enostarševske družine, prizoriščni potenciali, objektivna revščina, subjektivna revščina, tranzicija, Slovenska Istra, kultura, navade, običaji, socializem, brezposelnost, mladostniki, preventiva, goriška regija, agresija, medvrstniško trpinčenje, dohodkovna neenakost, socialna politika, ljudsko izročilo, zabava, martinovanje, martinja, sv. Martin, martinovo, hierarhija vrednot, mestno jedro, revitalizacija, pokušina vina, inovacija, formalna in neformalna moč, igre, mora cantada, spolno nadlegovanje na delovnem mestu, študije spolov, invencija tradicije, prazniki, Piran, očetje, načini motiviranja, dejavniki motivacije, zaposleni, motivacijske teorije, motivacija, mladinska društva, Slovenci v Italiji, slovenski mediji, italijanski mediji, doktorske disertacije, vegetarijanstvo, nacionalno opredeljevanje, kulturna hibridnost, transkulturnost, transkulturacija, tajne organizacije, manjšine, feminizem, zaključna dela, francoska revolucija, telesnost v alpinizmu, "nova ženska", ženski alpinizem, zgodovina, nacionalna država, Organizacija združenih narodov, narodna identiteta, tajna organizacija Borba, disertacije, izbrisani, Evropska unija, Evropsko sodišče za človekove pravice, meso, prehrana, družinsko življenje, usklajevanje, raven izobrazbe, zasebno življenje, poklicno življenje, konstrukcija realnosti, identiteta, družinske spremembe, očetovski dopust, onesnaževanje okolja, vrednote, zeleni potrošniki, ekološki izdelki, alpinizem, zeleni izdelki, diskriminacija, starostniki, zgodovina potrošnje, luksuzne znamke, luksuzni marketing, teorije potrošnje, potrošniška kultura, zgodovina prehranjevanja, etika, družbeni status, vrstniško nasilje, nasilnež, opazovalci, žrtev, agresivnost, učenci, vrstniki, teorije vrednot
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici