Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Ješovnik

Vseh ključnih besed je 20, ki se skupaj pojavijo 22 krat.
1 ključnih besed (5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 3 krat (13.64 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x100%diplomska dela
1xpozicioniranje, imidž, image, Evropska unija, notranji trg, migracije, pretok delavcev, zaposlovanje, vrednost blagovne znamke, oreški, Porterjev model, globalizacija, analiza panoge, Indija, Kitajska, sistemi vžiga, analiza, panoga, blagovna znamka
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici