Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jelena Sitar

Vseh ključnih besed je 361, ki se skupaj pojavijo 714 krat.
93 ključnih besed (25.76 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 446 krat (62.46 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
65x14.57%lutke
18x4.04%predšolski otroci, otroci
15x3.36%komunikacija
14x3.14%ustvarjalnost
13x2.91%lutkovne predstave
12x2.69%gledališče
11x2.47%igra
10x2.24%vzgojitelji, motivacija
8x1.79%lutka ljubljenka
7x1.57%predšolska vzgoja, kamišibaj, medpodročno povezovanje
6x1.35%vrtec, gledališka pedagogika, umetnost, senčno gledališče, lutkovna predstava
5x1.12%čustva, otrok, pravljice, otrokov razvoj, projektno delo, pripovedovanje, lutka, prstne igre
4x0.9%osnovna šola, uvajanje, senčne lutke, kreativna drama, kurikulum, ročne lutke, vrste lutk, prstne lutke
3x0.67%kurikulum za vrtce, lutkovne dejavnosti, simbolna igra, animacija, mimična lutka, lutkovno gledališče, dramska dejavnost, dejavnosti, otroška igra, dramatizacija, predšolsko obdobje, metode dela z lutko, ploske lutke
2x0.45%govor, risanke, televizija, področja dejavnosti, pomen lutke, socialni odnosi, motivacijsko sredstvo, mediji, igra z lutko, senca, prikriti kurikulum, čustveni razvoj, aktivno učenje, dnevna rutina, okoljska vzgoja, starši, predšolski otrok, medsebojni odnosi, prstno gledališče, socialne igre, ekologija, lutke ljubljenke, otroki, predšolski otroki, prvo starostno obdobje, otroci prve starostne skupine, lutkovne tehnike, zdrava prehrana, spontana igra, kreativnost otrok, razvojne značilnosti otrok, sence, empatija, domišljija, neverbalna komunikacija, marionete, snemanje, scenografija, otroci in lutke, socialne kompetence, verbalna komunikacija, lutkovni kotiček, gledališka umetnost, ustvarjanje, gledališke predstave
1xtrgovina z ljudmi, Gledališče zatiranh Augusta Boala, zaupanje, igre s prstki, vzgojno-izobraževalni sistem, animirani film, didaktični pristop Reggio Emilia, otroške risbe, otroške ljudske igre, kulturna dediščina, samozaščitno obnašanje predšolskih otrok, ljudske igre in kurikulum, ljudsko izročilo, kamišibaj predstavitev, aktualizacija klasične pravljice, gledališče kot objekt/stavba in v škatlici, kulturna vzgoja, namizne lutke, kombinirana skupina, raziskovanje, priprave, pripovedovanje z lutkami, kostumi, projekti z lutko, pedagoške lutke, primerjalni projekt, kulturno-umetnostna vzgoja, glasba, otroško občinstvo, škrat Brokolino, telesne lutke, naravoslovne vsebine, smrt, lutkovna nadaljevanka, ročne in ploske lutke, likovna tehnika, učni načrti, kritične točke, butaj, ročna lutka, različno stari otroci, predstava s senčnimi lutkami, gledališka vzgoja, lutke v predšolskem obdobju, komunikacija z lutko, igra v drugem starostnem obdobju, kreativna igra, razvoj otroka, lutkovne interesne dejavnosti, izzivi, učne težave, posebne potrebe, človeško telo, odkrivanje, jezik, stari od 1 do 4 let, delo v timu, konflikt, uprizoritev epskega besedila, zgodbe, zdrav način življenja, ekološke vsebine, marioneta, gibanje, razvoj govora, žalost, igre z lutkami, Mira Voglar, bibarije, pozitivna samopodoba, pomen lutk, motivacijska sredstva, komunikacijska sredstva, jezikovne dejavnosti, recepcijska sposobnost, reševanje matematičnih problemov, socialne spretnosti, socialni stiki, vzgojiteljice, pomočnice vzgojiteljic, otrokova samopodoba, vrste matematičnih problemov, vzgoja, tradicija, vzgojitelj, odnos otrok - lutka, otrokov čustveni odziv, kurikul, izdelava lutke, terapija, odnos, lutkovna tehnika, zainteresiranost otrok za lutke, sprejemanje, igre z lutko, razvojne značilnosti, pomen lutk za otroke, zastopanost lutk v vrtcu in doma, uporaba lutk v skupini, lutka zaljubljeni Žabec, igre, učenje tujega jezika, slikovno gledališče, gledališče zatiranih, pravljično obdobje, branje, lutkovni prizori, lutke motivatorke, šolski konflikti, medosebni odnosi, proces, jeza, strah, pomen in vloga lutk, konflikti, starši in vzgojitelji, ljubljenke, modeli socialnga učenja, spoznavanje barv, matematika, ročne mimične lutke, kurikularni cilj, razvoj, projekti, tolažba, gledališče iz žepa, medpodročne povezave, pripadnost, samostojnost, nezaželenost, predsodki, strpnost, stereotipi, veselje, mimika, lutka v vrtcu, izražanje, lutka kot spodbuda pri razvijanju govora, kurikularna področja dejavnosti, romski otroci, pedagoški delavci, študentsko gledališče, sodelovanje v timu, odziv otrok, motivatorka, otroci stari od 2 do 3 let, pomočnica, elementi dnevne rutine, kreativni proces, kakovostna lutkovna predstava, improvizacija, gledališki proces, otroške igre, izvedba govornega nastopa, retorika, odnosi, zgodnje izobraževanje, socialni razvoj, lutkovni proces, težave pri govornem nastopanju, gledališko opismenjevanje, umetniško izražanje, lastno doživetje, vpliv medijev, vloga medijev, govorno nastopanje, mladi gledalci, marioneta na nitkah, češka marioneta, filozofija za otroke, začetna motivacija, razvojna področja drugega starostnega obdobja, spodbudne izkušnje, likovno izražanje, govorni razvoj, kritično mišljenje, dejavniki prikritega kurikuluma, večgeneracijsko občinstvo, gledališke tehnike, gledališke metode, dnevna rutina v vrtcu, lutka pri dnevni rutini v vrtcu, otroci stari od dve do štiri let, IKT pripomočki, spodbuda, metode dela, planet Zemlja, otroci od enega do dveh let, širjenje besednega zaklada otrok starih od 2. do 3. leta s pomočjo lutke, lutka v predšolskem obdobju, animiranje marionete, izdelovanje marionet, kratka igra, odpadni material, tradicionalne prstne igre, arhitektura, projektno delo lutkovno gledališče, stari starši, odpadna embalaža, nastopanje, didaktično sredstvo, lutkar, problemi socializacije, samopodoba, otrok in lutka, matematični problemi, predmeti - lutke, celostni razvoj, ustvarjalni proces, miniaturno gledališče, kraške šole, sodelovanje, lutkovni zabojček, učitelji, socialna interakcija, zdravilna zelišča, učni pripomočki, socialne veščine, starostno mešana skupina, scenarij, črno-beli nemi film, film, učenje z gledališkimi pristopi, režija, kamera, montaža, multikulturnost, umetnostno besedilo, lutka Bobek, moč lutke, urbani vrtci, ruralni vrtci, dramska pedagogika, lutka in vzgojitelji, lutkovna dejavnost, sodelovalna igra, lutkarstvo, recepcijska estetika, pouk književnosti, drugačnost, pomoč pri vzgoji, lutka kot pomočnica, nezaželeno vedenje, vpliv lutke na otrokov razvoj, ustvarjanje lutke, gledališče za otroke, animacija lutk, kupljene lutke, izdelane lutke, ustvarjanje predstave, igra prizorov z lutko, celovit vstop, usvajanje jezika, ročna lutka v vrtcu, proces nastajanja, otroci stari od 1-2 let, razvoj otrok, vpliv lutk na pedagoški proces, aktivno učenje varovanja okolja, ideja, razredni pouk, dvojezičnost, selektivni mutizem, govorno-jezikovne motnje, učiteljeva priprava, lutka in vzgojitelj, podoživljanje predstave, igralci
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici