Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Roberto Biloslavo

Vseh ključnih besed je 472, ki se skupaj pojavijo 699 krat.
86 ključnih besed (18.22 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 313 krat (44.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
35x11.18%diplomska dela
21x6.71%management
11x3.51%podjetje, vodenje, strateški management
9x2.88%uspešnost
8x2.56%strategija
7x2.24%zaposleni
6x1.92%trajnostni razvoj, družbena odgovornost
5x1.6%kakovost
4x1.28%marketinška kultura, vodja, kompetence, organizacijska kultura, razvoj, nepridobitne organizacije, turizem
3x0.96%učeča se organizacija, manager, finančna uspešnost, komuniciranje, izobraževanje, odločanje, trženje, šport, poslanstvo, motivacija, podjetja, človeški viri, reorganizacija, vizija, stili vodenja, storitve, modeli, zadovoljstvo, konkurenčnost
2x0.64%stres, timsko delo, poslovni procesi, podjetništvo, medosebni odnosi, procesi, športni klubi, kultura, javni zavod, motiviranje, inovativnost, vrednote, svetovanje, management človeškega kapitala, analiza podjetja, ravnatelji, čustvena inteligenca, poslovni načrt, organiziranost, konkurenčne prednosti, krizni management, management znanja, blagovna znamka, snovanje strategije, lokalna skupnost, notranji deležniki, covid-19, konflikti, trajnostno poročilo, intelektualni kapital, disertacije, organizacija, človeški kapital, poslovanje, proizvodno podjetje, analiza panoge, zunanji deležniki, organizacijsko učenje, konkurenčna prednost, učenje, projekti, vrhunski športniki, Slovenija, uspešnost podjetja, strategija podjetja, rast, znanje, smernice, ugled
1xmediacija, alternativno reševanje sporov, turistični proizvodi, motivacijski sistemi, funkcije managementa, turistične storitve, pogajanja, konciliacija, konkurenčne prednosti podjetja, poslovna politika, poslovanje s človeškim kapitalom, struktura organizacije, SPIN analiza, poslovanje športnih klubov, poravnava, poslovna kultura, slovenska podjetja, merjenje človeškega kapitala, doseganje sporazumov, faktoring, optimizacija, hipertekst organizacija, učeča se kultura, kreiranje znanja, projektno vodenje, revolucijske spremembe, celostne izboljšave, metoda 20 ključev, kunkurenca, odjemalci, timsko učenje, živilko-predelovalna panoga, management spreminjanja, trženjski splet, trženjske strategije, konjeniški center, gradbeništvo, metode, anketa, Porterjev model petih silnic, razvojna politika, deja vniki, urejenost, pripadnost, faze rasti, informacijski sistemi, terjatve, bonitete, qualityparadox, duality, kultura organizacije, efficiency, effectiveness, organisation policy, provizije, motivacijski dejavniki, usklajevanje, družina, delo, delovna klima, fleksibilnost, delitev dela, pogodbe, obveznostna razmerja, diskriminacija, enakopravnost, tipologije, tržna raziskava, knjigovodstvo, organizacijska klima, računovodstvo, storitvena podjetja, prenova, računovodski servis, Color, portfelj blagovnih znamk, neto sedanja vrednost, interna stopnja donosnosti, investicije, BPM model, preoblikovanje, EU, EKUJS, IKT, vizija podjetja, tehnološki izvoz, informacijsko komunikacijska tehnologija, razvoj družbe, poslanstvo podjetja, SWOT analiza, skupna kmetijska politika, strukturni skladi, Evropska unija, naložbe, kmetijstvo, simulacije, Monte Carlo simulacija, finance, finančno poslovanje, kazalniki poslovanja, strateško načrtovanje, vodstvo, Nova ljubljanska banka, motiviranje zaposlenih, svetovanje managementu, dokumenti, elektronski dokumentni sistem, elektronsko poslovanje, svetovalni ciklus, proces svetovanja, sredstva v zalogah, optimalne zaloge, oblikovanje izjave, analiza izjave, sestavine izjave, izjava o viziji, izjava o poslanstvu, informacija, drevo odločanja, zaloge, spremljanje zalog, skladiščno poslovanje, tržno komuniciranje, oglaševanje, družba znanja, zakonodaja, vrednotenje učenja, upravljanje z znanjem, dobiček, izkaz uspeha, strateško načrt, konjenišvo, splošne knjižnice, svetovanje podjetju, okolju prijazno podjetje, finačna sredstva EU, ukrepi, prenova poslovanja, svetovalni proces, podjetje v ustanavljanju, poverjanje nalog, mednarodno podjetje, globalizacija, krožni sistem kazalnikov, uravnoteženi sistem kazalnikov, merjenje uspešnosti, poslovna potovanja, glasbena skupina, ustvarjalnost tima, zaupalnje, učinkovito vodenje, uspešno vodenje, vodenje tima, rast podjetja, trg, tržišče, konkurenca, Porterjev model, zaposlovanje, poslovanje v tujini, montažne hiše, letni program, izobraževanje odraslih, mladina, nacionalni program, javni interes, država, urejenost organizacije, analiza SPIN, zmogljivost, urarstvo, Črna gora, strategije rasti, razvoj tržišča, sposobnosti, projektiranje, poslovno okolje, panoge, vodno gospodarstvo, komunalno gospodarstvo, ekologija, cilji, prenos znanja, case study, business process reengineering, organizational culture, change management, ekovas, leadership, trajnostni turizem, avtentično vodenje, merila, rezultati, vloga lokalne samouprave, skupnost, trajnost, merjenje zavzetosti zaposlenih, pandemija covida-19, vloga vodij, dejavniki zavzetosti zaposlenih, zavzetost zaposlenih, igralništvo, casinò, socializacija, socialna trajnost, kvalitativna raziskava, kadrovski management, trajnostni koncepti, trije stebri trajnostnega razvoja, podjetnica, MSP, čustvene spretnosti, inteligenca, čustva, produktivnost dela, managerji, reševanje krize, načrtovani/programirani stečaj, vzroki in znaki krize, kriza v podjetju, host country characteristics, geographic distance, competitive advantage, okoljski steber/vidiki, socialni steber/vidiki, gospodarski steber/vidiki, firm capabilities, network ties, psychic distance, cultural distance, firm performance, market entry mode, kemično-predelovalno podjetje, analitični hierarhični proces, strategy, odpornost, sustainability, transformation, SMEs, kriza, odgovorno upravljanje, kazalniki, standardi poročanja, mala in srednje velika podjetja, okolje, digitalization, izzivi in priložnosti, dramska pedagogika, varen prostor, osebnostna rast, samozavedanje, pristno vodenje, občina, krožno gospodarstvo, tekstilna industrija, tranzicija, priročnik, linearna ekonomija, medgeneracijsko nasledstvo vodenja, družinsko podjetje, informacijska prenasičenost, agencijski problem, nepravilnost kot posledica asimetrije, moralni hazard, zavajanje z razkritji, učinek kompleksnosti, stresorji, analiza vsebine, socialno podjetje, upravljanje uspešnosti, delo od doma, pristranskost kompleksnosti, racionalna nepozornost, kvalitativna metodologija, multipla študija primera, prevzemnik, prenosnik, metoda analize vsebine, stres na delovnem mestu, zdravstvena nega, fluktuacija, prezentizem, absentizem, postopki zaradi insolventnosti, FMEA, srednji management, kompetenčni profil, prevzemi, združitve, vršni managerji, prepoznavnost, managemenet, regresijski modeli, nevronske mreže, dejavniki, upravljanje znanja, čas, notranje komuniciranje, sistem ocenjevanja, trajnostna konkurenčna prednost, model hierarhične kompleksnosti, organizacijska struktura, blagovne znamke, organizacije, zdravstvo, prodajna usmerjenost, študija primera, osnovne šole, vloge managementa, napovedovanje, povpraševanje, krmila, žita, mesni izdelki, meso, zaščitni znak, športniki, strategija razvoja, ralikovalne kompetence, interpretativna tipologija, tržniki, model razvoja, reja živali, živilskopredelovalna industrija, zaznana kakovost, visokošolski zavod, zagotavljanje, prodaja, dejanska kakovost, delodajalci, športna organizacija, pedagoški vodja, poslovni vodja, osnovna šola, maloprodajna mreža, trgovina na drobno, organizacijski paradoksi, napetosti, dileme, management dualnosti, ugled podjetja, teorija organizacije, okvirni model, HRM, upravljanje človeških virov, metode vrednotenja intelektualnega kapitala, učinkovitost, ravnanje s človeškimi viri, usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, logistični procesi, športne organizacije, skladišče, proces, logistika, finančna sredstva, sponzorstvo, certifikat Družini prijazno podjetje, odprta zadeva, problem, proces odločanja, načrtovanje, start-up podjetje, nagrajevanje, ekonomske krize, komunikacija, klima, javni sektor, tveganja, ključni dejavniki, srednja in vzhodna Evropa, internacionalizacija, upravljanje, obvladovanje tveganj, elementi človeškega kapitala, aktivnosti managementa, standard poslovanja, strateška usmerjenost, deležniki, podjetnik, okoljski vidik, okoljsko poročanje, predelovalna dejavnost, ISO 14001, indeks okoljske uspešnosti, okoljska uspešnost, kompetenčni modeli
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici