Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jurka Lepičnik-Vodopivec

Vseh ključnih besed je 604, ki se skupaj pojavijo 956 krat.
115 ključnih besed (19.04 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 467 krat (48.85 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
30x6.42%starši
20x4.28%sodelovanje
19x4.07%otroci s posebnimi potrebami
16x3.43%vrtec
15x3.21%učitelji
14x3%inkluzija, vzgojitelji, komunikacija
12x2.57%kompetence
11x2.36%otroci
10x2.14%šola
8x1.71%družina, izobraževanje, učenci, osnovna šola
7x1.5%vzgoja, sodelovanje s starši
5x1.07%profesionalni razvoj, javni vrtec, vzgojiteljice, vseživljenjsko učenje, šolska svetovalna služba, integracija, primerjava, strokovni delavci
4x0.86%predšolski otroci, partnerstvo, čustva, učitelj, razrednik, partnerski odnos
3x0.64%dodatna strokovna pomoč, timsko delo, učenje, zadovoljstvo, dejavniki, socialne veščine, starši otrok s posebnimi potrebami, čustvena inteligentnost, ovire, predšolska vzgoja, medkulturnost, oblike sodelovanja, naloge razrednika, usposabljanje
2x0.43%učne težave, brezposelnost, razumevanje, vključenost, komparativna andragogika, gibanje, izobraževanje odraslih, kriteriji, strokovni delavci v vrtcih, multikulturnost, samopodoba, Erasmus+, priseljenci, učenci priseljenci, waldorfski vrtec, e-izobraževanje, strokovni delavci v vrtcu, sodelovanje med učitelji in starši, metode poučevanja, inteligentnost, ADHD, sodelovalno učenje, motivacija, vseživljenjsko izobraževanje, organizacijska kultura, vloga vzgojitelja, organizacijsko učenje, socialne interakcije, zaupanje, razredniki, nadarjeni otroci, svetovalna služba, pomoč, socialna vključenost, vloga učitelja, vloga, neformalne oblike sodelovanja, izobraževanje na daljavo, učinkovita komunikacija, samostojnost, nadarjenost, tim, revščina, stališča, vodenje razreda, načela, gozdna pedagogika, permisivna vzgoja, učno okolje, vzgoja in izobraževanje, sprejetost, prilagoditve, pomoč in podpora, ovire v komunikaciji, vloga staršev, okolje, pričakovanja, odnos, svetovalni delavci, delo, vzroki, prednosti, medsebojno sodelovanje, medvrstniško nasilje, pomočniki vzgojiteljev, socialna kohezivnost, pomočnice vzgojiteljic, Slovenija, razvoj otroka, vodenje oddelka
1xmetode dela, odkrivanje, redni oddelki vrtcev, odkrivanje nadarjenih otrok, triada primanjkljajev, vloga razrednika, Rudolf Steiner, religija, zadovoljstvo staršev, Združene države Amerike, waldorfska pedagogika, gluhi in naglušni, andragogika, pedagoški delavci, Jehovove priče, študijski programi, učna oblika, učitelji razrednega pouka, komuniciranje s starši, poklic vzgojitelja, kompetence strokovnih delacev, možgani, kompetence strokovnih delavcev pri komuniciranju s starši, dejavniki profesionalnega razvoja, pripadniki slovenske narodne skupnosti v Italiji, pripadniki italijanske narodne skupnosti v Sloveniji, pomen profesionalnega razvoja, modeli profesionalnega razvoja, razvoj zdravstvene pismenosti, nevroznanost, profesionalni razvoj vzgojitelja, skupinsko delo, razvoj predšolskih otrok, socialni pedagogi, kolegialne hospitacije, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, vloga vrtca, NTC program učenje, učna okolja, kompetence vzgojitelja, oblike izobraževanja, kompetence 21. stoletja, značilnosti nadarjenih, prostovoljstvo, refleksija, multikulturne kompetence, individualizirani pristop, poučevanje, starševska vloga, vloge, razrednikovo sodelovanje, vodenje učencev, kakovost vrtca, razrednikove kompetence, empatija, razrednikova vloga, medkulturni dialog, šola za starše, metodologija, kompetence učitelja, slovenščina kot drugi jezik, medkulturni razred, vrstniški odnosi, učenci s posebnimi potrebami, psiho-socialni položaj, kompetence učiteljev, primerjava raziskav zdravstvene pismenosti, pomembna področja staršev, osredotočeno na otroka, skrb zase, učitelji začetniki, gradniki kakovosti, trg dela, Center šolskih in obšolskih dejavnosti, mnenja vodij Centrov šolskih in obšolskih dejavnosti, zavod Središče za naravno učenje Samorog, tandemsko dojenje, izobraževalni program, funkcionalna naravnanost, medvrstnišno nasilje, čustveno-vedenjske motnje, pričakovanja staršev, vzdušje v organizaciji, strokovne podlage, duhovna inteligentnost, pediatrične medicinske sestre, igralna pedagogika, medijska vzgoja, kompetence zaposlenih, javna dela, aktivna politika zaposlovanja, razrednik razrednega pouka, usposabljanja, naravno učenje, gozdna šola, medij, gozdni vrtec, doživljajsko igrišče, medijsko opismenjevanje, znanja, doživljanje brezposelnosti, avtentični vodja, socialno-ekonomski status, izobraževalna uspešnost, intelektualni kapital, sistemsko mišljenje, kontinuirano bivanje, učeča se organizacija, vloga svetovalnih delavcev, programi pomoči, usposobljenost učitlejev, inkluzivna vzgoja, AD/HD, pomanjkljiva pozornost, prvo izobraževalno obdobje osnovne šole, hiperaktivnost, narava, projekt Gozd v objemu, izobraževanje 21. stoletja, kakovostni učitelji, profesionalizem, izpopolnjevanje, raziskovanje položaja mladih, življenjske spremembe, kakovost, dobro počutje, program NTC učenja, medsebojni otroci, spodbudno okolje, vrtec in vzgojiteljice, otroški možgani, učenje in možgani, sodelovanje staršev, odkrita komunikacija, zakonodaja, enake možnosti, uresničevanje, meddržavne posvojitve, posvojiteve, tipi družin, zgodovina posvojitev, posebne potrebe, spremljave, avtonomija šol, avtonomija v Evropi, avtonomija učiteljev, avtonimija, prepoznavanje, pet stopenj pomoči, objava otroških fotografij, možnost zlorabe objavljenih fotografij, učenci migranti, socialna integracija, migracije, aktivna vloga staršev, premagovanje ovir, individualiziran program, socialna inkluzija, doslednost, pravica do zasebnosti na internetu, ozaveščenost, internet in svetovni splet, vrednote, postavljanje meja in pravil, kazni, odraslost, otroštvo, motnja pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti, otroci z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti, konflikti, gluhi in naglušni učenci, cilji supervizije, vloga supervizorja, pogoji supervizije, preprečevanje, alternativno reševanje, življenjski slog starostnikov, starost, soočanje z brezposelnostjo, profesionalni razvoj učiteljev, dolgotrajna brezposelnost, raziskava brezposelnosti, proces supervizije, supervizija, medsebojni odnos, otroci priseljenci, sodelovanje med učitleji in starši, nacionalna poklicna kvalifikacija, management človeškega kapitala, management znanja, strategije dela, materni jezik, značilnosti posameznega učnega stila, povezava med učnimi stili učencev in učiteljevimi metodami poučevanja, kinestetični učni stil, vidni učni stil, učni stili učencev po VAK modelu, slušni učni stil, staranje, tretje in četrto življenjsko obdobje, formalne oblike sodelovanja, socialne igre, socialna interakcija, podobnosti, razlike, kurikulum za vrtce, vrtec montessori, predmetna področja, cilji, dejavniki tveganja revščine, mladi, jezik, vloga učiteljev, učna diferenciacija, učna individualizacija, program, samozavest, razred/oddelek, učenje socialnih veščin, socialna igra, konstruktivizem, dom za starejše, aktivno učenje, učenci z motnjo pozornosti, umiritev učencev, ustvarjalnost, področja ustvarjalnosti, pedagoške kompetence staršev, obdobja, prilagajanje učenca, profesionalni razvoj vzgojiteljev, instrument zdravstvene pismenosti, oblike nasilja, MNRI, zanos, zanosna učna okolja, refleksi, gibalni razvoj, dotik, taktilni razvoj, notranja motivacija, izobraževanja, inteligenca, pismenost, šolstvo, čustvene in vedenjske težave, socialna izključenost, sociometrična preizkušnja, samoregulacijsko učenje, samoregulacija, gibalna/športna dejavnost, intervju, organizacija zunanjega prostora, organizacija notranjega prostora, didaktični materiali, igralni materiali, Reggio Emilia, pedagoški koncept Reggio Emilia, načrtovanje, napredek, razvoj, portfolio, osnovna izhodišča, šolski svetovalni delavci, kompetentnost, spoli, samoevalvacija, socialni pedagog, zagotavljanje kakovosti, ugotavljanje kakovosti, sodobna tehnologija, kazalniki kakovosti, načini poučevanja, tehnologija, nadaljnje izobraževanje, konflikt, razredništvo, izkušnje, smernice, pouk na daljavo, promocija zdravja, telesna aktivnost, spolne meje, IKT, ospoljenje, spolno stereotipne igrače, spolni stereotipi, dejavniki spolne stereotipnosti, e-gradiva, waldorfski vzgojitelji, zdrav življenjski slog, zdrava prehrana, dejavniki timskega dela, strokovne delavke, zakon o vrtcih, kurikulum, Montessori vrtec, ocena, kršitve, vzgojni ukrepi, okoliščine, neprimerno vedenje, cilji in načela uresničevanja ciljev Kurikuluma, pomanjkanje disciplline, primeri dobre prakse, reflektirajoča komunikacija, Maria Montessori, Montessori pedagogika, "jaz" sporočila, enakopravnost, bodoči vzgojitelji, drugačnost, možnost izbire, upoštevanje otrokovih potreb, zdravstveni absentizem, posledice, Tanzanija, obravnava, načini in oblike sodelovanja, ovire in težave, posameznikova odgovornost, družbena odgovornost., Kurikulum za vrtce, prikriti kurikulum, dnevna rutina, vzgojitelji v vrtcu, gozd, spodbudno učno okolje, odrasli, Montessori elementi, sodelovanje med učitelji, institucije za izobraževanje odraslih, dom in družina, zrelost, prehod, pripravljenost na šolo, slikanice, nadomestna komunikacija skozi izmenjavo slik, prva pomoč, lastna kompetentnost, delo razrednika, prva triada osnovne šole, motnje avtističnega spektra, simboli, težavni starši, sodobni učitelji, branje, terapevtski pes, pomoč otrokom, šolanje na daljavo, specifične učne težave, disleksija, branje s pomočjo terapevtskega psa, sodelovanje šole s terapevtskim parom, prekomerno zaščitniški starši, vzgojni stili, helikopterski starši, redni oddelki vrtca, inkluzivni pedagogi, izzivi na začetku kariere, vzroki za nastanek konfliktov, reševanje konfliktov, zaznava nasilja, obravnava nasilja, mnenja učiteljev, dela in naloge, medvrstniški odnosi, osebnostni razvoj, motnja avtističnega spektra, TEACCH pristop, razvajenost, pedagoški pristopi, laisser fair, vzgojni slogi, struktura, organizacija, spremembe, prednosti sodelovanja, otrok/učenec, prednosti in slabosti, pričakovanja učiteljev in staršev, ovire za udeležbo v mednarodni mobilnosti, ravnatelji, vpliv mednarodnih mobilnosti, priložnosti in ovire, samospoštovanje, partnerstvo kot sodelovanje, kvaliteta, metode, obalno-kraška regija, učni neuspeh, učenec, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, izzivi, prednostni cilj, celostni razvoj, prosta igra, verbalno nasilje, nasilnež, opazovalec, splošna knjižnica, fizična prilagoditev knjižnice, učni načrt, predmetnik, študijski program, medkulturna vzgoja, knjižnične storitve, hospitacije, žrtev, določitev začetnih standardov znanja branja in pisanja, rejenci, kognitivna psihologija, center za socialno delo, biološka družina, rejništvo, rejniška družina, pomnjenje, pozabljanje, pomoč učencem, prvo triletje osnovne šole, ocenjevanje bralnih sposobnosti, bralne težave, metakognicija, razvijanje predbralnih sposobnosti, CMEPIUS, mednarodna mobilnost, soočanje, tuji jezik, očetje, matere, socialne kompetence, socialno učenje, zgodnje učenje tujega jezika, inovacijski projekt, nezavezanost, zakonski predpisi, kakovost v vrtcih, uvajalno obdobje, vsebine pogovorov, stališča o komunikaciji, vpliv šole in učitelja, pomoč otroku, kritično razmišljanje, spletno nasilje, ključne kompetence, Lizbonska strategija, vključevanje v vrtec, individualizirani programi, pedagoški delavec, preventiva, razveza, vplivi na otroka, ločitev, učitelji in učenci, protokol reševanja, formalne oblike, timsko delo na daljavo, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, pedagoške naloge, administrativne naloge, dimenzije organizacijske klime, organizacijska klima, interna komunikacija, medosebni odnosi, organizacijske naloge, socializacija, spretnosti, učitelj na razredni stopnji, uspeh na delovnem mestu, akademski uspeh, optimizem, pozitivna psihologija, Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji, dvotirni sistem šolstva, računalniški programi, računalniška pismenost, pandemija covid-19, tretje izobraževalno obdobje, vrtec s slovenskim učnim jezikom v Italiji, osnovnošolstvo, izobraževalni dosežki otrok, družinsko okolje, motnja, prizadetost, izvajalci dodatne strokovne pomoči, boj proti revščini, ukrepi, strategije, vzgojiteljeve kompetence
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici