Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Karmen Rodman

Vseh ključnih besed je 86, ki se skupaj pojavijo 129 krat.
17 ključnih besed (19.77 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 60 krat (46.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x15%trženje, diplomska dela
5x8.33%tržna raziskava
4x6.67%podjetje, storitve, trženjski splet
3x5%promocija, oglaševanje, komuniciranje
2x3.33%pospeševanje prodaje, prodaja, neposredno trženje, odjemalci, trg, blagovna znamka, kupci, izdelki
1xparket, izdelek, SWOT analiza, politika promocije, zadovoljstvo kupcev, strategija trženja, kakovost storitev, programi zvestobe, trženjsko okolje, kakovost, trgovina, dobiček, ponudniki, nakupne odločitve, licenčna zdravila, generična zdravila, originalna zdravila, bioekvivalenčna raziskava, poslovanje podjetja, zvestoba, zadovoljstvo odjemalcev, storitveno podjetje, farmacevtska industrija, trženje zdravil, telekomunikacije, operaterji, mobilna telefonija, tehnologije, blagovne znamke, strategija prodaje, mednarodni trgi, raziskave, segmentiranje trga, analiza, človeški dejavnik, kultura podjetja, notranje komuniciranje, reklamacije, pritožbe, anonimnost, zadovoljstvo, zobozdravniki, zobozdravstvena dejavnost, navade, potrošnja, nakupi, cene, Bandidos, predstavitev, novi izdelki, tržne poti, značilnosti trga, raziskava trga, študenti, osebna prodaja, družbeno odgovorno trženje, združenje pridelovalcev, uvajanje izdelka na trg, kmetijski pridelki, odnosi z javnostmi, tržno komuniciranje, posredniki, distribucija, strategije, papirna distribucija, organizacija, korporativni znak, celostna grafična podoba, konkurenca
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici