Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dragan Kesič

Vseh ključnih besed je 382, ki se skupaj pojavijo 763 krat.
71 ključnih besed (18.59 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 452 krat (59.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
67x14.82%mednarodno poslovanje
47x10.4%globalizacija
27x5.97%marketing
26x5.75%strategije
24x5.31%strategija
21x4.65%internacionalizacija
18x3.98%marketinško komuniciranje
15x3.32%kultura
11x2.43%d. o. o.
9x1.99%blagovna znamka, potrošniki
8x1.77%trženje
7x1.55%podjetja
6x1.33%blagovne znamke, mednarodni marketing, Slovenija
5x1.11%tveganja, d. d., nakupne odločitve, avtomobilska industrija
4x0.88%trgovina, turizem, logistika, tuji trgi, izvoz, management, prodaja
3x0.66%konkurenčnost, izdelki, trg, transport, naravna kozmetika, farmacevtska industrija, modna industrija, industrija, farmacija
2x0.44%poreklo blaga, kulturne razlike, šport, kakovost, poslovanje, glasbena industrija, mednarodni trg, Steklarna Hrastnik d. o. o., banke, potrošnik, standardi, razvoj, Krka, nakupno odločanje, tekstilna industrija, steklarska industrija, nakupne navade, informacijska tehnologija, zadovoljstvo, marketinška strategija, Kitajska, odločanje, finančna kriza, dobavitelji, vstop, moda, marketinški splet, izobraževanje, organizacije, strategija marketinga, zvestoba, nakupi, franšizing, mednarodna trgovina, komuniciranje
1xNorveška, intelektualna lastnina, Danska, Švedska, posredniki, ekonomija znanja, informacijska revolucija, Finska, Mercator, ponudba, avtorske in sorodne pravice, naravne danosti, avtorsko pravo, Red bull, zastopanje, Apple, izvozna podjetja, Eurospin, Nivea, strateško management, konkurenčne prednosti, trgovska podjetja, pospeševanje prodaje, Dubaj, svetovno gospodarstvo, zbirateljstvo, dizajn, M Sora, Ciper, poslovna kultura, porabniki, letalski transport, Ryanair, hoteli, hotelirstvo, Slovenci, diskontna prodaja, motivacija, Barilla, multinacionalna podjetja, organiziranost, tržne raziskave, sociologija mode, psihologija mode, zunanji dejavniki, spletni potrošniki, založbe, programi zvestobe, ISO 14001:2004, trendi, spletna trgovina, impulzivni nakupi, spletno nakupovanje, modni trendi, spletno trženje, potrošništvo, finančna disciplina, ekonomska stabilnost, tržišče, etika, ekološki izdelki, menedžment, strateško povezovanje, trenjski splet, trenje, tveganje, mednarodno sodelovanje, tihotapstvo, davčne utaje, davki, zlorabe, poslovne goljufije, notranje informacije, vstopni trgi, mednarodna tveganja, distributerji, stratehije vstopa, gospodarska kriza, vlada, verbalno komuniciranje, poslovno komuniciranje, oskrba, letalski promet, neverbalno komuniciranje, Evropska unija, trgovinski sporazumi, Intrastat, kumulacija, notranji trg, posebno blago, špediterji, bančne garancije, vstopne strategije, franšizne pogodbe, tuje investicije, zavarovanje, finačni instrumenti, dokumenti, carinski postopek, mednarosno poslovanje, monopoli, bela tehnika, strategija vstopa, Lama, tenis, internet, Turčija, zunanje izvajanje dejavnosti, Brazilija, Argentina, Južna Amerika, zdravila, ekonomska kriza, spodbude, mednarodno trženje, H&M, Kopur, ravnanje z okoljem, vino, kohezija, instrumenti, evropsko teritorialno sodelovanje, razvitost, Čile, Italija, embargo, kkvote, carine, medkulturne razlike, protekcionizem, recesija, oblike, teorija, lokalno ekonomsko okolje, globalno ekonomsko okolje, zaposlenih, organizacijska kultura, mednarodna podjetja, procesi, nadzor, diferenciacija, blago z dvojno rabo, infrastruktura, Azija, odnosi, tradicija, okolje, Kutajska, dietna prehrana, podjetje X, telemedicina, Val 202, podjetje Špica International d. o. o., Calzedonia Group, turistična kmetija Matijovc, dopolnilna dejavnost, Verudela d. o. o., radijski program, poslušanost, uporaba, orodje, menjava dobavitelja, polepitev vozil, digitalni marketing, analiza, podjetje Optiweb, digitalno marketinško komuniciranje, Bolgarija, bolgarska kultura, nakupne odločitve staršev, programi zvestobe za otroke, čokoladni izdelki, biorazgradljivost, plastična embalaža, strategy, ustekleničene pitne vode, slovenski kozmetični izdelki, ročne ure, Red Bull, podjetje ALFA SP, špedicija, ovire, zavarovalništvo, zavarovalnica, energijske pijače, podjetje Hyundai Glovis Europe, Adriatic Slovenica, gospodinjski odjemalci, električna energija, slovenska podjetja, vera, islam, Malinca d. o. o., zastopstvo, podjetje Commerce trgovina, podjetje DSV Transport, medorganizacijski marketing, podjetje Bottega Verde, ekološka prehrana, Kranj, podjetje Kozmetika Afrodita, kvalitativna raziskava, razvoj novih izdelkov, dobava električne energije, ECE, Martinjak, športna oprema, distribucija, podjetje DSV - Global Transport and Logistics, Bottega Verde, podjetje MASS, trgovska dejavnost, turistična kmetija Tuševo, filtracija, Prima Filtertehnika, trženjsko komuniciranje, podjetje Interblock, igralništvo, dopolnilna dejavnost na kmetiji, hrvaški trg, Hostel Celica, hostli, Uniks, osebna prodaja, prodajno osebje, podjetje M Sora d. d. PE Norica, medorganizacijski management, Lisca, business restructuring, vulcanization, Portugalska, trženjski splet, otroci, vrtci, storitve, uporabniki, poslovna darila, obdarovanje, bonton, komunikacija, zadovoljstvo staršev, bančne storitve, bančni komitenti, konkurenca, zadovoljstvo strank, modeli vstopa, starši, informiranje, podjetje CNC P&K, referenčna zdravila, cene, podjetje Odelo, lesna industrija, Japonska, zadovoljstvo potrošnikov, BS Petrol Kranj - Labore, proizvodnja, Letrika, konkurenti, konkurečnost, Si.mobil, Louis Vuitton, Skupina Novem, homoseksualnost, Hermes, obvladovanje, ekologija, varstvo okolja, finančna tveganja, podjetje Vitum d.o.o., podjetje Fructal, električni avtomobil, marketinške aktivnosti, d.d., Filc, coaching, coach, Latinska Amerika, vstop na trge, promocija, proizvodno podjetje, vstop na tuje trge, vodenje kluba, športni klubi, company Boltez, reorganizacija, javno podjetje, modne blagovne znamke, Javno podjetje Komunala Izola, tržna dejavnost, nov izdelek, medicinski pripomoček, vpliv, Indija, države, nogomet, nogometni klub Manchester United, mednarodno registriranje znamk, Madridski sporazum, registracija, sadje in zelenjava, Booking.com, zadovoljstvo kupcev, dejavniki nakupa, Gloup, medicinske kompresijske nogavice, strategija marketinškega komuniciranja, rezervacijski sistem, splet, zdraviliški turizem, kozmetika
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici