Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dragan Kesič

Vseh ključnih besed je 309, ki se skupaj pojavijo 605 krat.
62 ključnih besed (20.06 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 358 krat (59.17 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
63x17.6%mednarodno poslovanje
46x12.85%globalizacija
26x7.26%strategije
20x5.59%internacionalizacija
13x3.63%kultura
11x3.07%marketing
9x2.51%marketinško komuniciranje
8x2.23%strategija, trženje
7x1.96%potrošniki
6x1.68%podjetja
5x1.4%d. o. o., tveganja
4x1.12%izvoz, Slovenija, trgovina, logistika, blagovna znamka, avtomobilska industrija, mednarodni marketing, tuji trgi, d. d., blagovne znamke, prodaja, farmacevtska industrija
3x0.84%turizem, modna industrija, industrija, trg, farmacija, konkurenčnost, poslovanje, izdelki, transport
2x0.56%kulturne razlike, Kitajska, standardi, vstop, kakovost, mednarodni trg, razvoj, management, banke, mednarodna trgovina, izobraževanje, organizacije, šport, zvestoba, poreklo blaga, glasbena industrija, franšizing, odločanje, finančna kriza, dobavitelji, Krka, nakupi, zadovoljstvo, komuniciranje, potrošnik, nakupno odločanje, nakupne navade, nakupne odločitve
1xevropsko teritorialno sodelovanje, mednarodno trženje, razvitost, vino, kohezija, H&M, ravnanje z okoljem, okolje, neverbalno komuniciranje, Kopur, verbalno komuniciranje, poslovno komuniciranje, spodbude, strategija vstopa, Lama, Turčija, zunanje izvajanje dejavnosti, Južna Amerika, zdravila, spletno trženje, tenis, oskrba, ISO 14001:2004, ekonomska kriza, letalski promet, internet, instrumenti, avtorske in sorodne pravice, Norveška, izvozna podjetja, Danska, Švedska, Intrastat, Finska, trgovinski sporazumi, modni trendi, multinacionalna podjetja, organiziranost, Barilla, tržne raziskave, sociologija mode, psihologija mode, Red bull, zastopanje, ekonomija znanja, posredniki, informacijska revolucija, intelektualna lastnina, avtorsko pravo, Evropska unija, igralništvo, naravne danosti, Apple, informacijska tehnologija, kumulacija, Mercator, ponudba, notranji trg, Argentina, Čile, vstopni trgi, mednarodna tveganja, mednarodno sodelovanje, tveganje, tržišče, finačni instrumenti, mednarosno poslovanje, distributerji, davčne utaje, davki, tihotapstvo, poslovne goljufije, stratehije vstopa, notranje informacije, ekonomska stabilnost, finančna disciplina, menedžment, bančne garancije, gospodarska kriza, vstopne strategije, tuje investicije, vlada, strateško povezovanje, trenjski splet, etika, potrošništvo, ekološki izdelki, zavarovanje, trenje, zlorabe, monopoli, tradicija, infrastruktura, odnosi, Azija, organizacijska kultura, posebno blago, blago z dvojno rabo, mednarodna podjetja, Italija, franšizne pogodbe, diferenciacija, nadzor, procesi, zaposlenih, medkulturne razlike, lokalno ekonomsko okolje, dokumenti, teorija, oblike, bela tehnika, carinski postopek, globalno ekonomsko okolje, špediterji, kkvote, carine, embargo, protekcionizem, recesija, Brazilija, Eurospin, starši, informiranje, zadovoljstvo staršev, komunikacija, otroci, vrtci, podjetje CNC P&K, modeli vstopa, poslušanost, podjetje Vitum d.o.o., konkurenca, bančni komitenti, zadovoljstvo strank, bančne storitve, analiza, trženjski splet, podjetje Optiweb, strategija marketinga, referenčna zdravila, cene, homoseksualnost, digitalno marketinško komuniciranje, poslovna darila, obdarovanje, steklarska industrija, Steklarna Hrastnik d. o. o., Portugalska, storitve, bonton, uporabniki, radijski program, podjetje Fructal, Red Bull, energijske pijače, ročne ure, čokoladni izdelki, nakupne odločitve staršev, programi zvestobe za otroke, podjetje X, podjetje Hyundai Glovis Europe, špedicija, ovire, podjetje ALFA SP, zavarovalništvo, Adriatic Slovenica, zavarovalnica, biorazgradljivost, plastična embalaža, nogomet, vpliv, nogometni klub Manchester United, registracija, mednarodno registriranje znamk, Madridski sporazum, Indija, države, splet, telemedicina, rezervacijski sistem, Booking.com, sadje in zelenjava, Val 202, digitalni marketing, Kutajska, konkurenčne prednosti, dizajn, strateško management, trgovska podjetja, Nivea, filtracija, M Sora, Ryanair, Ciper, poslovna kultura, hotelirstvo, hoteli, letalski transport, Prima Filtertehnika, pospeševanje prodaje, zbirateljstvo, spletna trgovina, trendi, spletno nakupovanje, impulzivni nakupi, zunanji dejavniki, spletni potrošniki, založbe, programi zvestobe, Dubaj, svetovno gospodarstvo, Slovenci, diskontna prodaja, podjetje Interblock, dietna prehrana, porabniki, kozmetika, moda, gospodinjski odjemalci, električna energija, trženjsko komuniciranje, Hermes, Louis Vuitton, menjava dobavitelja, regulativa, polepitev vozil, Skupina Novem, uporaba, orodje, ureditev, zakonodaja, obvladovanje, finančna tveganja, zadovoljstvo potrošnikov, podjetje Odelo, BS Petrol Kranj - Labore, konkurenti, proizvodnja, Letrika, tekstilna industrija, lesna industrija, ekologija, varstvo okolja, Si.mobil, konkurečnost, Japonska, motivacija
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici