Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Boris Mrak

Vseh ključnih besed je 111, ki se skupaj pojavijo 170 krat.
19 ključnih besed (17.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 78 krat (45.88 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x21.79%diplomska dela
11x14.1%financiranje
9x11.54%nepridobitne organizacije
4x5.13%management, nevladne organizacije
3x3.85%društva, društvo, trženje, javni zavodi, zdravstvo
2x2.56%promocija, cilji, občina, nepridobitna organizacija, prostovoljno delo, proračun, športno društvo, poslanstvo, šport
1xčlanarina, zdravstvene storitve, sklepanje pogodb, donacije, dobrodelnost, sponzorska sredstva, odprta družba, Slovenija, Open Society Institute, rimskokatoliška cerkev, karitas, zdravstveni bataljon, vojaško zdravstvo, vključevanje uporabnikov, kupovanje, ROLE 1, ROLE 2, humanitarne organizacije, strokovnost, vojska, zdravstvena enota, zasebni zavod, proces pogajanj, učinki prostovoljnega dela, motivi prostovoljnega dela, profesionalizacijia, volonterstvo, sredstva, Rokometni klub Piran, usmeritve, dejavnosti, politika, zakonodaja, strateško načrtovanje, sistemi zdravstvenega varstva, poraba, financiranje obline, pogajanja, viri, socialno varstvo, sponzorstvo, turističnoo društvo, prihodki, urejenost, pobude za reševanje, upravnik, rezervni sklad, upravljanje, etažni lastniki, najemniki, motivacija, organiziranost, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, motiviranje, stanovanjski objekti, taborniki, managerji, naročniki, ponudniki, javni razpisi, trenerji, Republika Slovenija, skavti, organiziranje, javno naročanje, avtoceste, Center za socialno delo Koper, nacionalni program socialnega varstva, gradbeništvo, rešitve, anketa, uspešnost trženja, problemi društev, ponudbe, socialno varstveni zavodi, starostniki, spremembe v zakonodaji, slabosti zakonodaje, pozicioniranje, segmentacija, Poti miru, fundacije, nevladne organizacje, javna naročila, zgodovinska dediščina, prva svetovna vojna, organizacija, EU, povezovanje, strateški načrt organizacije, čakalne dobe
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici