Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Baloh

Vseh ključnih besed je 230, ki se skupaj pojavijo 355 krat.
51 ključnih besed (22.17 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 176 krat (49.58 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x6.25%branje
10x5.68%opismenjevanje
9x5.11%predšolsko obdobje
7x3.98%pismenost, bralna pismenost, otroci, pripovedovanje
6x3.41%slikanice
5x2.84%začetno opismenjevanje
4x2.27%komunikacijski model, grafomotorika, slovenščina, osnovna šola, dvojezičnost
3x1.7%bralna motivacija, družinsko branje, didaktični material, slovenska manjšina v Italiji, vrtec, vzgojitelji, predšolska bralna značka, govor, lahko branje, didaktične spodbude, starši, predopismenjevanje, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
2x1.14%učni stili, metode opismenjevanja, bralno razumevanje, 1. razred, neumetnostno besedilo, spodbudno učno okolje, strategije motiviranja za branje, govorni razvoj, spodbujanje, vrtec s slovenskim učnim jezikom v Italiji, bralne učne strategije, veččutno učenje, komunikacijski model posredovanja književnosti, kakovostna slikanica, model VAKOG, družinska pismenost, podporne strategije, slušno razčlenjevanje, slušno zaznavanje, pouk na daljavo, sporazumevalna zmožnost, uvodna motivacija, slušno razločevanje, književna vzgoja
1xusvajanje novega besedišča, vloga branja in pripovedovanja v vrtcu, osnovna šola s slovenskim učnim jezikom, spodbuda, koherentnost, izbor besedil, kohezivnost, težje zapisljive besede, načrtovanje jezikovne vzgoje, slovenščina kot drugi/tuji jezik, jezikovna problematika, literatura, neumetnostna besedila, pripovedovalni kotiček, bralni kotiček, faze interpretacije, dejavnosti, nejezikovne motivacije, literarnoestetsko doživetje, odzivi otrok, pršeča energija, kamišibaj, pripovedovalec, javna osnovna šola, waldorfska osnovna šola, samostojno pripovedovanje, pripovedovanje ob vizualni podpori, didaktična spodbuda, izhodišča opismenjevanja, Norveška, primerjava, otrokov govor, didaktične metode, Slovenija, vključevanje priseljencev, prilagoditve, ustrezno pisalo, drža, testi bralne pismenosti, umetnostna besedila, pisanje in branje, mala pisana abeceda, učni načrt za slovenščino, Kurikulum za vrtce, vloga vzgojitelja, velika pisana abeceda, vzgojitelji predšolskih otrok, literarno estetsko doživetje, interpretativno branje, učitelji, mala tiskana abeceda, strategije opismenjevanja, programi družinske pismenosti, vid, vidno zaznavanje, spomin, pozornost, dejavniki začetnega opismenjevanja, kontinuiteta, postopki opismenjevanja, predbralne spretnosti, bralne stopnje, poglabljanje, individualiziran pristop k branju, zamejstvo, kurikularne smernice, Gardner, tekmovanje, Bloomova taksonomija, Male sive celice, poznavanje črk, naloge, vaje za boljše bralno razumevanje, preizkus bralnega razumevanja, učna uspešnost, komunikacijski model književne vzgoje, učitelji razrednega pouka, cilji in načela diferenciranega pouka, Rudolf Steiner, vrste diferenciacije in individualizacije, prvine opismenjevanja, individualizacija, pisanje, velike tiskane črke, diferenciacija, didaktični pripomočki, formativno spremljanje, gluhi, dostopnost literature, literarnoestetsko doživljanje, grafomotorične spretnosti, slikanice brez besedila, izvajanje dejavnosti bralne značke v slovenskih osnovnih šolah na Tržaškem, medpodročne povezave, lutke, umetnostno besedilo, bralna značka, grafomotorične dejavnosti, otroci s posebnimi potrebami, šole s slovenskim učnim jezikom, dvo-večjezičnost, začetno opismenjevanje v različnih jezikih, fonološko zavedanje, predšolska bralna značka doma in v vrtcu, bralna značka na dvojezičnem območju, pomen branja, prilagojena slikanica, simboli, proces opismenjevanja, vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji, komunikacijski model za sprejemanje književnega besedila v predšolskem obdobju, kuharska knjiga, soustvarjanje, dostop do literature, glasba, osebe z MDR, poustvarjalno pisanje, orientacija, finomotorične spretnosti, informacijsko-komunikacijska tehnologija, ustvarjalnost, poslušanje, tipi uvodne motivacije, italijansko govoreče družine, špetrski dvojezični vrtec, glasovno zavedanje, slovenščina kot drugi jezik, slovenske šole na Tržaškem, slovenski jezik, učenje na daljavo, metode učenja, dvojezična pismenost, težave začetnega opismenjevanja, sukcesivno opismenjevanje, preverjanje, vrednotenje, samovrednotenje, spodbujanje branja pri predšolskih otrocih, kriteriji uspešnosti, povratna informacija, poučevanje, težave, razumevanje, nameni učenja, profesionalni posredniki literature, neprofesionalni posredniki otroške literature, verbalna in neverbalna komunikacija, učni načrti, vplivi na izvedbo govornega nastopa, waldorfska pedagogika, govorni nastopi, smernice, predšolski otroci, književnost, poučevanje slovenščine kot J1/J2, učenci, tuji jezik, branje v slovenskih osnovnih šolah na Tržaškem, integracija, kultura, jezik, začetno poučevanje branja v drugem/tujem jeziku, bralni pouk, pravljice, prvo starostno obdobje, bralni dogodek, bralne zmožnosti, medkulturna vzgoja, učenci priseljenci, vzgoja, predšolska vzgoja, Proppove funkcije, drugi jezik, igra, motivacija, matematika, podoživljanje, literarno besedilo, umetnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici