Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Kopačin

Vseh ključnih besed je 186, ki se skupaj pojavijo 295 krat.
41 ključnih besed (22.04 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 150 krat (50.85 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
21x14%glasbena umetnost
17x11.33%glasba
9x6%motivacija
6x4%zborovodja
5x3.33%glasbene dejavnosti, glasbeno izobraževanje, petje
4x2.67%učitelji, pevski zbor, glasbeni razvoj
3x2%SARS-CoV-2 (COVID-19), otroci, učni uspeh, glasbene didaktične igre, medpredmetno povezovanje, otroški pevski zbor, glasbena šola, glasbena pravljica
2x1.33%pomen zborovskega petja, vrtec, stališča učiteljev, glasbene pravljice, igra pri pouku, glasbene zvrsti, ljudski plesi, motivacijski dejavniki, glasbeno-motivacijske dejavnosti, vplivi na priljubljenost, psihosocialni razvoj, poslušanje, predšolski otroci, igranje na glasbila, zborovsko petje, pravljica, medpredmetne povezave, učitelji razrednega pouka, bodoči razredni učitelji, pevski zbori, gibalna/športna aktivnost, likovna umetnost, odrasli pevski zbor
1xslovenski jezik, odzivnost, integracija, gibanje, ocena, doživljanje, vrednotenje, ocenjevanje, izražanje, Romi, pomen glasbe, igra, finančni prihodek, mladi glasbeniki, mišično-skeletni sistem, socialno-ekonomski status, pomen gibanja, suverenost, glasbeni pedagogi, uprizoritev, glasbena nadarjenost, spoznavne sposobnosti, otroci in mladostniki, Grdi raček, vokalna tehnika, ljudska glasba, ljudska pesem, ljudski instrumenti, učni načrt za glasbeno umetnost, motivacijska sredstva, motivacijske teme, obšolske glasbene interesne dejavnosti, informacijsko-komunikacijska tehnologija, 4. in 5. razred osnovne šole, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, starši, poklicno ukvarjanje z glasbo, glasba in družba, učni pripomočki, vloga šolskega pevskega zbora, vpliv glasbe, intervencijski program, pomen pravljice za otrokov razvoj, otroška igra, merilniki pospeška, glasbila, Peter Klepec, italijanske smernice, podeželsko okolje, telesna drža, artikulacija, učni načrti, Italija, opismenjevalne spretnosti, otroci s posebnimi potrebami, Slovenija, pevsko dihanje, popularna glasba, interpretativno branje, doživljanje glasbene pravljice, pomen pravljice, brane pravljice, pravljice, kognitivne sposobnosti, drugo triletje osnovne šole, poslušanje glasbe, klasična glasba, pozornost, inštrumentalna igra, epidemija COVID-19, pouk glasbene umetnosti na daljavo, COVID-19, izkušnje z zborovodstvom, učni načrt za pevski zbor, izobrazba zborovodij, repertoar, vzgojno-izobraževalni sistem v Sloveniji, otrokov glasbeni razvoj, teorije razvoja osebnosti, priprava, učitelj razrednega pouka, glasbeni pedagog, doživljanje pouka na daljavo, pouk na daljavo, predšolska vzgoja, glasbeni interesi, ustvarjanje, poučevanje pevskih zborov na daljavo, zborovski pevci, pouk glasbene umetnosti, učenci, glasbeni predmeti UP PEF, priljubljenost, kurikulum, slovensščina, matematika, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, izobraževanje na daljavo, suverenost poučevanja glasbene umetnosti, izobraževanje, učni načrt, epidemija bolezni COVID-19, folklorna dejavnost, otroško ljudsko izročilo, slovensko ljudsko izročilo, ljudsko plesno izročilo, glasbeni okus, vpliv glasbe na celostni razvoj, celostni razvoj otroka, ples, ustvarjalni gib, Spodnja Savinjska dolina, medosebni odnosi, organizacija časa, stres, vloga in pomen šolskega pevskega zbora, zasebna glasbena šola, razlogi za igranje diatonične harmonike, razlogi za vpis, glasbena teorija, otrokov razvoj, zasebni učitelji, predmetnik UP PEF, glasbene interesne dejavnosti, pripravljenost poučevanja, prosti čas, interesne dejavnosti, osnovnošolci, mentorji, socialno-demografski dejavniki, uporaba IKT-ja pri pouku, pouk preko spleta, glasbeni razvoj otroka, glasbeni pouk, poučevanje na daljavo, folklorist, preverjanje znanja, izvajanje, poučevanje, formalno glasbeno izobraževanje, cilji glasbene umetnosti, taksonomija, ocenjevanje znanja, povratna informacija, spodbudno domače glasbeno okolje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici