Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tonči Kuzmanić

Vseh ključnih besed je 438, ki se skupaj pojavijo 672 krat.
82 ključnih besed (18.72 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 316 krat (47.02 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
39x12.34%diplomska dela
21x6.65%komuniciranje
17x5.38%management
12x3.8%etika
11x3.48%vodenje
9x2.85%zaposleni
8x2.53%motivacija
7x2.22%globalizacija, vrednote
5x1.58%manipulacija, zadovoljstvo, poslovna etika, vodja, delo
4x1.27%manager, morala, Združene države Amerike, družba, organizacijska kultura, ženske
3x0.95%organizacija, odnosi, tranzicija, denar, raziskava, Slovenija, pogajanja, zadovoljstvo zaposlenih, motiviranje, razum, propaganda, mediji
2x0.63%družba znanja, konflikti, napredovanje, zaposlovanje, timsko delo, družbena odgovornost, prepričevanje, timi, spremembe, politika, množični mediji, modeli vodenja, etične dileme, religija, trg, poslovna uspešnost, čustva, podjetja, govor, diskriminacija, znanje, konkurenčnost, managerska revolucija, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, managerski diskurz, zgodovina denarja, vizija, vpliv, mobing, uspeh, avtoriteta, odnosi z javnostmi, komunikacija, medsebojni odnosi, neverbalna komunikacija, organizacijska klima, anketa, kultura, Edward Bernays, retorika, govorica telesa, moč, managerji, postsocializem, odvisnost, teorije vodenja, neoliberalizem, samoupravljanje, ekonomija
1xčloveški viri, kompulzivnost, lastnina, hazard, prednost hiše, država, Rim, podjetnik, obrtnik, zasvojenost, poroka, osnovna strategija, interesi, igralništvo, oikos, igre na srečo, dota, narod, dedovanje, Atene, Šparta, antika, motivacija zaposlenih, teledelo, tehnologija, občinska uprava, organi in naloge, občine, priložnosti, informacijska družba, avtoritarnost, standardi, proces, izobraževanje odraslih, lokalna samouprava, elementi komuniciranja, nastanek denarja, razvoj denarja, proces komuniciranja, orodja internega komuniciranja, kadri, kompetence, komunikacijski kanal, informacija, kompetenčni model, razvoj zaposlenih, patološki narcisizem, osnovna šola, motivcija za vodenje, nenehno izboljševanje, učeča se organizacija, učitelj, sodelovalno vodenje, poslovna pogajanja, medkulturne razlike, Kitajska, poslovni odnosi, poslovno partnerstvo, ravnanje s človeškimi viri, potrebe zaposlenih, sistem kakovosti Six Sigma, bratovščine, učitelji, ravnatelji, spremembe organizacijske kulture, obredi, celostno vodenje, svet kakovosti, teorija izbire, iniciacija, tradicija, osebna urejenost, morala dela, osamosvojitev, socializem, komunizem, eudajmonia, intervju, Tito, odpuščanje, downsizing, učinkovitost, lastnosti vodje, čustvena inteligenca, mednarodna pogajanja, komunikacijski kanali, galerije, likovne umetnine, družba in denar, filozofski vidik denarja, postopki, procesi, poslovnost, poslovno odločanje, konfigurator, Offit, poslanstvo, ravnateljice, prodajalec, kupac, samozavest, nastopi, nebesedno komuniciranje, Petrol, pospeševanje prodaje, zaupanje, sposobnosti, ljudje, navidezno nakupovanje, srečnost, etično delovanje, spolna zavest, paradigma moči, feministični epistemoliški okvir, žensko vodenje, ovire, spolna vloga, uspešnost podjetja, vrednotenje, opolnomočenje, moč vzajemnega omogočanja, odnos do denarja, delovanje, ravnanje z ljudmi, človeške zmožnosti, pisno komuniciranje, govorno komuniciranje, poslovni bonton, informacije, komunikacijski procesi, reševanje konfliktov, podjetje, sprejemniki, oddajniki, bolniki, medicinske sestre, cilji vodenja, šef, vodje, kontrolna teorija, merila, sestanki, zdravstvena nega, zdravstvene storitve, zdravstveni delavci, zdravstvo, medosebni konflikti, guhost, etični standardi, usposabljanje, vzorniki, etika poslovanja, slovensko javno mnenje, osebna identiteta, odentitetne spremembe, odgovornost, politika življenja, individualizacija, postmoderna družba, pomen dela, lastnosti dela, poslovno komuniciranje, kretnje, sluh, naglušnost, komunikakcijski procesi, tehnike prodaje, pripravljenost za delo, zadovojstvo z delom, kupci, prodajalci, sodobni pristopi, nakupno odločanje, prenos dejavnosti v drugo državo (offshoring), stili vodenja, oboroženi spopadi, trajni mir, delovni pogoji, zaposlenost, judaizem, individualizacija vodenja, zavzetost zaposlenih, psihološka pogodba, žrtve vojne, izdatki za obrambo, zavest, medijski diskurz, zgodovina, virtú, hrematistikě, ekonomikě, vojaškoindustrijski kompleks, vojaška industrija, cilji managementa, Sefardi, Nizozemska, politični marketing, medosebni odnosi, dogovori, zakon privlačnosti, volitve, kampanja, hierarhija, Cerkev, vera, antipolitika, pozitivno mišljenje, zaupljivost, socialna omrežja, prezentizem, diamantna industrija, razvoj bančništva, internet, produktivnost, izpbrazba, narodnostne manjšine, javna uprava, areté, ekonomska politika, množične migracije, neetično delovanje, etično vodenje, George Walker Bush, begunski val, Sirija, suniti, šiiti, islam, vojna, Donald Trump, New Deal, trgovina, kolonije, britanski imperij, sofizem, financiranje, padec Wall Streeta, svetovna finančna kriza leta 2007-2008, velika depresija, Franklin Delano Roosevelt, inženirstvo soglasja, progresivna doba, javno mnenje, PR, krepost, pravičnost, demokracija, korporacije, potrošniška družba, utilitarizem, protestantska etika, tehnostruktura, hrematizem, Država, oglaševalski trikotnik, oglaševanje, publiciteta, prva svetovna vojna, prikrito oglaševanje, narcisizem, Platon, klasična Grčija, narcistična osebnostna motnja, institucije, zaposlitveni razgovori, potrošništvo, kapital, sprostitvene vsebine, tehnike sproščanja, potrošniki, moški, sodelavec, letni razgovori, študija primera, nakupovalne navade, sprostitev, stres, odpadki, informamcijska tehnologija, tehnološki napredek, New deal, gensko spremenjena hrana, Aristotel, oglasi, novice, televizija, medosebno komuniciranje, tehnike komuniciranja, kriminal, tretji svet, multinacionalne korporacije, ekonomska tranzicija, antiglobalizacija, ideologija, delovno okolje, vrste motivacije, delovna uspešnost, ocenjevalni intervju, svetovna banka, MDS, bančni delavci, komitenti, bančne storitve, komunikacijske veščine, dimenzije klime, projekt SiOK, svetovni finančni sistem, družba SNEG, kazalniki uspešnosoti, nasilje, sila, klientelizem, koripcija, ženske in družina, ženske v Svetem pismu, nepotizem, denarna politika, vodstveno osebje, finančni instrumenti, globalna kriza, gospodarstvo, spolna delitev, managerke, Drucker, pojmovanje dela, jezikovne igre, delodajalci, Slovenska vojska, matere, Sveto pismo, spol, družina, veščine, veliki ljudje, proksemika, vokalizacija, zunanji videz, gestika, haptika, upravljanje časa, zmagam-zmagaš, pogajalske teorije, spretnosti, inteligenca, kinezika, delavci, druba, osebnost, človek, spreminjanje, uspešnost, kriza, družba organizacij, svoboda, odhod, interno komuniciranje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici