Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tadeja Jere Jakulin

Vseh ključnih besed je 180, ki se skupaj pojavijo 352 krat.
35 ključnih besed (19.44 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 207 krat (58.81 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
28x13.53%turizem
19x9.18%diplomske naloge
18x8.7%prireditve
15x7.25%analize
13x6.28%organizacija, ankete
11x5.31%animacija
8x3.86%načrtovanje, dogodki
5x2.42%animacijski programi, prireditveni turizem
4x1.93%trženje, turistična ponudba, Slovenija, izvedba
3x1.45%DEXi, destinacije, trajnostni turizem, odločanje, management, kvaliteta, šport, kulturna dediščina
2x0.97%turisti, vinski turizem, hoteli, raziskave, zadovoljstvo, ekonomski vplivi, transport, vinske ceste, zadovoljstvo gostov, programi, destinacija, zdravilišča
1xmartinovanje, cilji, okolje, konkurenčnost, diferenciacija, turistične kmetije, vinogradništvo, degustacije, matrike, implementacija, informacije, poslovni procesi, organizacijska kultura, strategije, odnosi z gosti, vino, vinske kleti, uspešnost poslovanja, Terme 3000, finančna realizacija, ocenjevanje, rekreacija, infrastruktura, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, kakovost, lokalna skupnost, Črna Gora, gostinske storitve, priprava hrane, kongresi, pomorci, Kamnik, standardi kakovosti, tveganja, udeleženci, LTO, animatorji, organiziranje, turistične storitve, konkurenčne prednosti, kategorizacija, inšpekcijske službe, catering, pogostitve, tehnike, učinki, zdraviliški turizem, trendi, nordijska hoja, zdravo življenje, komunikacija, potovalne agencije, dodatna ponudba, gosti, ponudba, turistični proizvodi, diete, post, postenje, Terme Palace, zdrava prehrana, prehranjevalne navade, igre, pandolo, wellness, motivacija, Vitovlje, temačni turizem, Sabotin, vojna, butični receptor, butični turizem, recepcija, receptor, večparametrski odločitveni model, glasbeni festival, festival Ment, projektni menedžment, glasbeni dogodek, pohodniški turist, prireditveni menedžment, turist, trajnostna naravnanost, hotel Boutique Hotel Portorose, zadovoljstvo hotelskih delavcev, anketni vprašalnik, Podravje, Vila Bled, animacijski program, sponzorstvo, poroke, poročni turizem, stereotipi, predsodki, festivali, večkriterijski mdel, turistična destinacija, prireditev, hallmark, Ptuj, kurentovanje, družine z otroki, prireditve za otroke, Bohinj, narava, zdravje, trajnost, Dexi, sistemski pristop, večparametrski model, inoviranje, GoOpti, socialni vplivi, družbena odgovornost, modeliranje, disertacije, motivi, modne revije, Modni Kras, mobilnost, študenti, Praznik kostanja, lik grofov Celjskih, potovanja, DEXI, večparametrsko odločanje, turistični trg, Go Opti, večkriterijski model primernosti, model, teorija sistemov, alternativni turizem, iskalci izkušenj, sistemsko mišljenje v turizmu, rusko govoreči turisti, potencial, dexi, kulturni turizem, management prireditev, Pivo in cvetje, prepoznavnost, festival, Hallmark, Žarijada
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici