Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Sekloča

Vseh ključnih besed je 44, ki se skupaj pojavijo 49 krat.
3 ključnih besed (6.82 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 8 krat (16.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x37.5%zaključna dela, magistrske naloge
2x25%diplomska dela
1xRadio Koper, športno poročanje, Radio Trst A, politika, mediji, šport, medijska pluralnost, primorski čezmejni prostor, Naš športnik, politična komunikacija, popularna kultura, zavarovalništvo, družba tveganja, globalizacija, kultura potrošnje, potrošništvo, pop ikona, zvezdništvo, oboževalstvo, množični mediji, osebni podatki, digitalizacija, novinarsko delo, časniki, tiskane naklade, pozitivno delovno okolje, odnos do blagovne znamke, notranji branding, komunikacijski kanali, načrti notranjega komuniciranje, spletni dosegi, spletno oglaševanje, vedenjsko oglaševanje, zasebnost, notranje komuniciranje, usmerjeno digitalno oglaševanje, podatki, poblagovljenje, Google, Facebook, kapitalizem velikega podatkovja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici