Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržno komuniciranje blagovne znamke Guarana v Sloveniji
Avtorji:ID Kleva, Alen (Avtor)
ID Gomezelj Omerzel, Doris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kleva_Alen_20090717.pdf
 
.pdf Kleva_Alen_20090717.pdf (1,12 MB)
MD5: 9E6CB333055CDC317A73230BA4E5D9ED
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Kleva]
Leto izida:2009
Št. strani:VIII, 43 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-1204 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:3235799 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4056
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici