Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program? : primerjava področja dela z nadarjenimi v ZDA (Kalifornija) in RS in opis primera deklice
Avtorji:
ID
Vončina, Nina
(Avtor)
ID
Cencič, Majda
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kukanja-Gabrijelčič, Mojca
(Komentor)
Datoteke:
Voncina_Nina_2012.pdf
(3,91 MB)
MD5: 68A025B3BB69B73577B9D94C805D1137
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
nadarjenost
,
nadarjeni učenci
,
učna diferenciacija in individualizacija
,
učitelj
,
Kalifornija
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Vončina]
Leto izida:
2012
Leto izvedbe:
2012
Št. strani:
[8], 114 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13123
UDK:
373.3:159.924(043.2)
COBISS.SI-ID:
4433111
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
1571
Število prenosov:
70
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj