Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Cultural distance, competitive advantage and firm performance of small and medium-sized enterprises in the United Emirates : doctoral dissertation
Avtorji:ID Kobal, Nataša (Avtor)
ID Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Rašković, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf Kobal_Natasa_20200608.pdf (2,37 MB)
MD5: 298DA6BF6E3F7168CC7653A892B5774D
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:competitive advantage, firm capabilities, network ties, market entry mode, firm performance, cultural distance, psychic distance, geographic distance, host country characteristics
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[N. Kobal]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:XII, 197 str., [90] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14291 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.005.71(536.2)(043.3)
COBISS.SI-ID:18528515 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:1830
Število prenosov:68
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kulturna razdalja, konkurenčne prednosti in poslovna uspešnost malih in srednje velikih podjetij v Združenih arabskih emiratih
Ključne besede:konkurenčne prednosti, zmožnosti podjetja, poslovne mreže, način vstopa, uspešnost, kulturna razdalja, psihološka razdalja, geografska razdalja, značilnosti tujega trga


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici