Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketing ekoloških proizvodov v izbranem podjetju : diplomska naloga
Avtorji:ID Ozimek, Jure (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Ozimek_Jure_20200902.pdf (699,51 KB)
MD5: A88CFCA4A6EBA9DA62C7D40DD1D89947
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:ekološka živila, marketing ekoloških živil, vrednote, cena, blagovna znamka, poreklo, nakupno odločanje, hipoteze, promocije
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[J. Ozimek]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VIII, 41 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14326 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.183:631.147(043.2)
COBISS.SI-ID:26928387 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:1289
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:organic food, marketing of organic food, characteristics of the ecological consumer, price, the mark and the origin, motivation, hypotheses, promotion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici