Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv blagovne znamke na percepcijo podjetja : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Kovačević, Suzana (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kovacevic_Suzana_20200924.pdf (1,08 MB)
MD5: 53294F39F9A85266BA988A6E2B0C7881
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, nakupna odločitev, imidž podjetja, udeleženci, odnos s potrošniki
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[S. Kovačević]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VII, 35 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14345 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:366.1(043.2)
COBISS.SI-ID:29590531 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:1341
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trademark, decision to purchase, image of the enterprise, participants, relationship with consumers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici