Naslov: | Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja : Koper, 26. avgust 2020 |
---|
Avtorji: | ID Cencič, Majda (Urednik) ID Baloh, Barbara (Urednik) ID Birsa, Eda (Urednik) ID Dolenc-Orbanić, Nataša (Urednik) ID Horvat, Barbara (Urednik) ID Perčič, Andreja (Urednik) ID Štemberger, Tina (Urednik) ID Volmut, Tadeja (Urednik) |
Datoteke: | 978-961-293-002-8.pdf (1,25 MB) MD5: BFE9C62D91EED3F23F244FEE07B84AE0
http://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-002-8.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Izvleček |
---|
Organizacija: | ZUP - Založba Univerze na Primorskem
|
---|
Opis: | V času velike nepredvidljivosti, ki smo jo občutili to leto ob epidemiji Covid-19, lahko temo o spodbujanju učenja pri učencih razumemo kot toliko aktualnejšo za namene iskanja odgovora na vprašanje, katero in kakšno učenje spodbujati v vzgoji in izobraževanju za čas nenehnih sprememb. V zborniku Spodbujanje učinkovitega učenja smo izbrali povzetke predvsem učiteljic in učiteljev 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja o tem, kako spodbujati učinkovito učenje pri učencih. Zbornik je nastal na osnovi konference in v okviru projekta Erasmus+ "Pedpack Pedagogy & Practice." |
---|
Ključne besede: | povzetki, zborniki |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Kraj izvedbe: | Koper |
---|
Založnik: | Založba Univerze na Primorskem |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
Leto izvedbe: | 2020 |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (56 str.)) |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-17167 |
---|
UDK: | 37.091.3(082)(0.034.2) |
---|
ISBN: | 978-961-293-002-8 |
---|
DOI: | 10.26493/978-961-293-002-8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 25153539 |
---|
Datum objave v RUP: | 06.11.2021 |
---|
Število ogledov: | 1582 |
---|
Število prenosov: | 46 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |