Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Simetrija v drugem starostnem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Pečenko, Elen
(Avtor)
ID
Felda, Darjo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Pecenko_Elen_i2022.pdf
(413,01 KB)
MD5: 649FB6AAEABF9F403D45814A28D4A536
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
razvojne značilnosti otrok
,
Piaget
,
matematika v vrtcu
,
kurikulum
,
simetrija
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[E. Pečenko]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[4] f., 25 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18970
UDK:
51:37(043)
COBISS.SI-ID:
128630787
Datum objave v RUP:
10.11.2022
Število ogledov:
1465
Število prenosov:
41
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
developmental characteristic of children
,
Piaget
,
mathematics in the kindergarten
,
Curricula
,
symmetry
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj