Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča učiteljev razrednega pouka do poučevanja matematike na prostem. : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Arnež, Nina
(Avtor)
ID
Volk, Marina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Arnez_Nina_2024.pdf
(643,51 KB)
MD5: E748C8F3AB6DB5F1553BDBC8D1260388
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
pouk na prostem
,
matematika
,
poučevanje
,
učitelji razrednega pouka
,
stališča
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
N. Arnež
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([10], 61 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20406
UDK:
37.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:
201132803
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
09.07.2024
Število ogledov:
377
Število prenosov:
61
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
outdoor lessons
,
mathematics
,
teaching
,
classroom teacher
,
attitudes
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj